Berkendonk 67
5703KB Helmond

9,1

lenie van der linden beoordeelde op 2019-09-17

De bestelling is precies van wat ik wilde hebben. De tijd van levering was prima.

Carla Kat beoordeelde op 2019-09-13

Jorrit Nijp beoordeelde op 2019-09-07

Goedkoop en snel geleverd. Prima kwaliteit.

Tonny Bot Oostrom beoordeelde op 2019-09-07

Snelle levering van het product.

Driss El Moussaoui beoordeelde op 2019-09-06

Yves Peeters beoordeelde op 2019-09-06

Dianne Geerings beoordeelde op 2019-09-05

Ik heb het pakje sneller ontvangen dan de eerste informatie eigenlijk aangaf, dus dat was fijn.

Davis Naya beoordeelde op 2019-09-05

Rubin Weppelink beoordeelde op 2019-09-03

nancy van Agtmael beoordeelde op 2019-09-02

NSV Nispen beoordeelde op 2019-09-01

Laten levering. Spullen ontbraken.

Beste heer, mevrouw Nispen,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Excuses voor het feit dat wij niet van alle artikelen nog de juiste aantallen op voorraad hadden. Het zomerseizoen loopt op zijn einde waardoor zwembad artikelen soms niet voldoende meer op voorraad zijn of niet altijd meer leverbaar zijn.
Het feit dat wij daar met u over moesten overleggen wat te doen heeft ervoor gezorgd dat de bestelling wat later is verzonden dan gebruikelijk.
Wij hopen op uw begrip hiervoor.

Kooptoko

w.j. westerveld beoordeelde op 2019-08-31

nvt

Ilona van der Waal beoordeelde op 2019-08-30

Snelle en correcte afhandeling van mijn bestelling. En ook goedkoop!

Johan De hamer beoordeelde op 2019-08-26

Maartje Smulders beoordeelde op 2019-08-26

Iets besteld omdat het binnen 1-3 dagen binnen zou zijn. Echter, pas na ruim een week binnen. Toen had ik er al niets meer aan want was het te laat. Hierover geen communicatie

Beste Maartje,

Hartelijk dank voor je beoordeling en excuses voor de vertraging.
Wij hebben op onze website tot begin augustus aangegeven dat bestellingen langer onderweg konden zijn vanwege de drukte door het mooie weer. Dit was het eerste dat je te zien kreeg wanneer je onze site bezocht in de vorm van een popup bericht dat je (misschien te snel) kon wegklikken. Niet alleen bij ons was het druk, maar ook bij Postnl was het extreem druk waardoor bestellingen mogelijk langer onderweg waren dan wenselijk en gebruikelijk.
Onze excuses als de popup op onze site niet duidelijk genoeg is geweest.
Mocht je de zwembadartikelen niet kunnen gebruiken dan mag je ze terug sturen. Dat kan altijd bij ons, zonder opgaaf van reden.

Kooptoko.nl

Jessica De heus beoordeelde op 2019-08-25

Beste Jessica,

Hartelijk dank voor je review en veel plezier met je aankopen!

Kooptoko.nl

Stephanie Mahmoud beoordeelde op 2019-08-25

Simone Van der Zande beoordeelde op 2019-08-25

Helft van bestelling niet ontvangen. Telefonisch niet bereikbaar! 3 mails gestuurd wel antwoord gehad dat rest opgestuurd zal worden nu dikke maand later nog steeds niks ontvangen en op Mn mails word niet meer gereageerd!!!! Bizar dat dit kan !

Beste Simone,

Hartelijk dank voor je beoordeling.
Wij zullen de ontbrekende filters nog even nasturen. Ik denk dat het door de drukte vergeten is.
Het is overigens niet zo dat wij op mail 'niet meer reageren'. Wij reageren ALTIJD.
Wij hebben even terug gekeken en geen onbeantwoorde email meer in ons systeem staan van je.
Telefonisch zijn wij niet altijd bereikbaar. Dat geven wij in het bericht op het antwoordapparaat ook aan. Als je een mail stuurt, wanneer er niet wordt opgenomen dan wordt die altijd dezelfde dag nog beantwoord.

'Kooptoko.nl

Monica Van overveld beoordeelde op 2019-08-24

Goede en snelle levering.

Natascha Roland-Smits beoordeelde op 2019-08-23

Snelle levering en goed verpakt!