Berkendonk 67

P Verweij beoordeelde op 2019-05-25

Goede en snelle levering
Zeer goede service

Hennie Boorsma beoordeelde op 2019-05-24

Het was snel geleverd en voldoet aan de verwachtingen

Pauline Treffers beoordeelde op 2019-05-24

Snel

jolanda van der Ark beoordeelde op 2019-05-20

Alles duidelijk gecommuniceerd en snelle levering

Scarlett Kooijmans beoordeelde op 2019-05-20

Artikel goed verpakt en op tijd geleverd.

Wouter Rosario beoordeelde op 2019-05-19

Anita ducoffre beoordeelde op 2019-05-19

M langeveld beoordeelde op 2019-05-17

Dennis Verspuij beoordeelde op 2019-05-16

M Van de Vorst beoordeelde op 2019-05-14

Frederieke Schenk beoordeelde op 2019-05-13

Heel tevreden;snelle bezorging.
En heel goed om na te vragen,of alles in orde was!

Peter De Schrijver beoordeelde op 2019-05-13

Philip Pevenage beoordeelde op 2019-05-12

alles prima

L Kaffa beoordeelde op 2019-05-12

Goede en snelle levering

Reactie van KoopToko.nl:
Beste heer, mevrouw Kaffa,

Hartelijk dank dat u de moeite hebt genomen om een review over onze webshop te schrijven. Dat wordt erg gewaardeerd! Veel plezier met uw aankopen.

Linda Sadhoe beoordeelde op 2019-05-12

Het product was goed, maar dat was niet anders te verwachten van het merk dat we kochten. De verzending duurde wat langer en was matig verpakt in een stukje karton en plastic(?!)folie. Zeer gevoelig voor schade aan de verpakking.

Reactie van KoopToko.nl:
Beste Linda,

Hartelijk dank voor je beoordeling.
Wij zullen de manier van verpakken even nagaan bij het magazijn. Wij proberen met het oog op het milieu zo min mogelijk karton en plastic te gebruiken, maar dit moet niet ten koste gaan van de mogelijkheid op beschadiging van de bestelde artikelen. Gelukkig is dat ook niet het geval geweest.

Voor wat betreft de verzendtijd willen we je graag attenderen op het feit dat wij bestellingen doorgaans binnen drie werkdagen versturen. Dit is in het geval van jouw bestelling ook gebeurt. Wij geven dit ook aan in onze webshop en in de bevestigingsemails die wij versturen. Veel plezier met het Nerf pistool!

Sybrand Vantil beoordeelde op 2019-05-12

Sanne Bostelaar beoordeelde op 2019-05-11

Snelle levering. Alleen jammer dat het boek tegen de doos van het skatebord aan ingepakt was met krimpfolie. Gelukkig was de bezorger er voorzichtig mee geweest

Glenn beoordeelde op 2019-05-11

Goede service

natasja van ommen beoordeelde op 2019-05-10

Snelle levering en goede producten tegen goede prijzen

Sophia Van Ewijk veer beoordeelde op 2019-05-10

goed