Berkendonk 67
5703KB Helmond

9,1

Patrick Van eekeren beoordeelde op 2019-07-21

bestelling was snel en goed afgeleverd. geen problemen gehad

Sjana Damen beoordeelde op 2019-07-21

Het pakketje wat er snel en de kinderen hebben er plezier van. Kortom een goed product.

R.F. Dankelman beoordeelde op 2019-07-19

Jacco Lengkeek beoordeelde op 2019-07-19

Communicatie helder.
Goedkoop

John Groenen beoordeelde op 2019-07-19

Pompfilters zwembad. Product voldoet aan beschrijving. Kwaliteit product goed. Prijs voordelig. Snelle levering, na twee werkdagen in huis ondanks waarschuwing voor langere levertijd door extreme drukte.

Marja Voskuil beoordeelde op 2019-07-19

Heel tevreden goedkoop en snelle levering..

Sabine Gerards beoordeelde op 2019-07-19

snelle levering, prima product !

Aart-Jan Strijker beoordeelde op 2019-07-18

Bestellen, bevestiging, factuur, track&trace code, pakje ontvangen de volgende dag. Zo hoort het!
Artikel tegen zeer scherpe prijs gekocht! (Intex type A filter).

Nicole Mengede van Dongen beoordeelde op 2019-07-18

Snel geleverd en goed product.

Yvon van Boven beoordeelde op 2019-07-18

Hele mooie aanbiedingen en keurige up date van de status van de bestelling...aanrader.
Voor een scherpe prijs zwembad filters gekocht

L. van Opzeeland beoordeelde op 2019-07-18

nj Wesdorp beoordeelde op 2019-07-18

Goedkoop en snel 👍🏻

L. Vandongen beoordeelde op 2019-07-18

S,middags bestelt en de volgende dag in huis goed verpakt en een prima product.

Patricia Schipper beoordeelde op 2019-07-18

Jolanda Van berkum beoordeelde op 2019-07-16

Prima

Dirk Appel beoordeelde op 2019-07-15

voor het eerst bij deze site is besteld, maar zeker een aanrader! De ene dag besteld de andere dag in huis, top.

Bob Huiskamp beoordeelde op 2019-07-15

Zwanie Luchtenberg beoordeelde op 2019-07-15

Martina Guijt beoordeelde op 2019-07-14

Prima site, werd goed geholpen met email contact

MJMC van den Heuvel beoordeelde op 2019-07-14

Ondanks de opmerking dat de levering vertraagd zou zijn, was de bestelling toch nog vrij snel binnen nl. de tweede dag.
Heel fijn, want zo kon er toch nog vrij snel gebruik gemaakt worden van het zwembadje met werkende filter.