Watergoorweg 108 n

Bernadette van der laan beoordeelde op 2019-03-21

Ramona Pleeging beoordeelde op 2019-03-21

henry suykerbuyk beoordeelde op 2019-03-21

ank gerrits beoordeelde op 2019-03-20

Besteld voor 17.00echt volgende dag in huis.toppie.

S beoordeelde op 2019-03-20

Zeer tevreden goede prijzen en snelle levering

M lemmens beoordeelde op 2019-03-20

Hoesjes besteld en betaald 25 februari. Nu 20 maart nooit iets ontvangen en telefonisch niet meer bereikbaar. Dus ik kan fluiten naar mijn centen en hoesjes. NOOIT IETS BESTELLEN dus

Jeroen Nauta beoordeelde op 2019-03-20

Jesse Runhart beoordeelde op 2019-03-20

Mery Krone beoordeelde op 2019-03-20

goed snel geleverd en vertrouwd

Melvin vd Hoeven beoordeelde op 2019-03-20

Ursi Rekers beoordeelde op 2019-03-19

Kali Stuart beoordeelde op 2019-03-19

Manlio Mocci beoordeelde op 2019-03-19

Bijlstra beoordeelde op 2019-03-19

Bezorging was een dag later dan op de site aangegeven.

Petra Lambert-Frijters beoordeelde op 2019-03-19

Vorige week een hoesje besteld, helaas kwam deze niet binnen.
Vrijdag contact opgenomen en zondagavond kreeg ik bericht terug, ze zouden een nieuw hoesje opsturen.
Vandaag niet met de gewone post bezorgd, dus had contact opgenomen omdat ik baalde natuurlijk en ik ben super te woord gestaan, toen ik thuis kwam was apart mijn nieuw opgestuurde hoesje toch bezorgd.

Dank je wel voor jullie service en jullie goede telefonisch contact wat we hebben gehad!!
Mvgr

Lia Suijkerbuijk beoordeelde op 2019-03-19