Emdenweg 3
9723 TA Groningen
0508200805

8,4

Michael de Nijs beoordeelde op 2019-07-05

Ja wel goed hoor, de krachtmeter is sterk. Gebruik hem voor de bogenbouw, dus het moet een stevig ding zijn. Had hem ook gauw binnen.

Alleen een ding: er stond dat boven de 60 euro verzending gratis is in NL. Dit bleek NIET het geval te zijn met de krachtmeter van boven de 70euro, dat moeten ze echt veranderen of nog beter, die belofte waarmaken.

Reactie van Krachtmeterstore.nl:
Geachte heer de Nijs,

Mag ik u vragen waar u dit ziet staan van de verzendkosten. Dit is namelijk al lange tijd niet meer zo. We dachten dat we dit overal hadden aangepast, maar blijkbaar niet.. Omdat we het waarderen dat u hier van ons op de hoogte stelt wil ik u tegemoetkomen en de verzendkosten alsnog crediteren.

Mark Baas beoordeelde op 2019-04-10

Goede en snelle levering en goede communicatie

Bouke beoordeelde op 2019-03-26

Geen contact mogelijk. Beloofde levertijd ruim overschreden en vervolgens geen reactie op email of telefoon.
En ja, ik ben een ongeduldige klant ;)

Reactie van Krachtmeterstore.nl:
Beste Bouke jammer om te horen dat u ontevreden bent. Vanwege ziekte zijn wij inderdaad momenteel slecht bereikbaar. We hebben echter gewoon uw mail vanmorgen beantwoord. Al hadden wij inderdaad eerder een update moeten sturen. Als u alsnog van de bestelling wilt afzien dan is dat uiteraard mogelijk, dan crediteren wij deze direct.

Rogier van de Weerd beoordeelde op 2018-08-13

Snelle en uitstekende levering.

Assortiment
Bestelproces

Rik van Wijngaarden beoordeelde op 2018-07-09

Duidelijk site, snelle levering en een goed product