Breewei 52
8406EG Tijnje
0630201714

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Paulien Benschop beoordeelde op 2019-04-22

Snelle levering en mooi product

E. Bodelier beoordeelde op 2019-04-22

Bestellen gaat makkelijk, duidelijke info per mail na bestelling, snelle levering

Katjana Leduc beoordeelde op 2019-04-19

Super service!
Een klein foutje in de bestelling waardoor ik na contact meteen het nodige extra krijg opgestuurd.

Sonja Post beoordeelde op 2019-04-19

Snelle levering en keurig gemaakt

Judith Willems beoordeelde op 2019-04-18

Zeer goede service en snelle levering.

Anneke25 beoordeelde op 2019-04-18

Zeer tevreden, snelle verzending. Product niet voorradig, direct het geld terug gekregen. Fijne winkel

R Kern beoordeelde op 2019-04-18

Supersnelle levering. Netjes verpakt. Aanrader.

Serena Rodrigues beoordeelde op 2019-04-18

Zeer tevreden, werd snel geleverd

A.J. Heersema beoordeelde op 2019-04-18

Tevreden, snel geleverd.

Brigitte Bertels beoordeelde op 2019-04-15

Supersnelle service! Dank je wel!

Michael Naan beoordeelde op 2019-04-15

Op zich liep alles goed alleen ik had 16mm bestelt en ik meet eeder 14-15mm.

Reactie van Kralenwinkel Albertien:
Dat is vervelend, wij hebben voor de zekerheid de kralen nogmaals gemeten. De kralen hebben een diameter van 16mm en ze zijn 15mm hoog zoals bij de omschrijving vermeld staat. Je mag ze altijd naar ons retour sturen als het niet naar wens is.

Willie De jong beoordeelde op 2019-04-15

Ook bedankt voor de tip!

Vanessa Hooijmans beoordeelde op 2019-04-14

Kralen besteld die in t echt anders overkomen qua kleur als op de website.

Reactie van Kralenwinkel Albertien:
Dat is vervelend om te horen, je mag de kralen altijd retour sturen als de kleur niet naar wens is. Het is met kleuren soms lastig en het wordt ook niet altijd op elk apparaat hetzelfde weer gegeven.

Tooske Lemkens-Vestjens beoordeelde op 2019-04-14

Ben zeer tevreden over jullie product

Evelien De Roo beoordeelde op 2019-04-13

Voldoet aan alle verwachtingen!

Raoul van den Heuvel beoordeelde op 2019-04-11

Snelle verzending, netjes verpakt, goede kwaliteit en een presentje erbij. Wat wil een mens nog meer :).

Heike Stall beoordeelde op 2019-04-11

Supersnelle levering ondanks de grote bestelling. Mooie sleutelhangers. Top dus !!!

Nicolette Stevens beoordeelde op 2019-04-11

Duidelijke website, zeer ruim assortiment, snelle levering & goede kwaliteit.

Ine Knapen beoordeelde op 2019-04-11

Vlot geleverd, het klopte allemaal!

Anja beoordeelde op 2019-04-10

Goede service en snelle levering