Breewei 52
8406EG Tijnje
0630201714

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Bmeijd beoordeelde op 2019-02-15

Bestelling vlot en probleemloos verlopen. Afhandeling ging helemaal soepel, mijn bestelling werd de volgende werkdag geleverd.

Janneke beoordeelde op 2019-02-14

Zeer snelle levering

Aniek Crombach beoordeelde op 2019-02-12

Leuk om eerste keer te doen, genoeg ideeen en tijd! Prima begeleiding.

Frank Dieters beoordeelde op 2019-02-11

Prima service en levering

Ineke Dommerholt beoordeelde op 2019-02-10

alleen de levertijd had iets sneller gemogen, maar misschien lag dat aan de vervoerder.

Reactie van Kralenwinkel Albertien:
Hallo Ineke,

Dat is vervelend, alle bestelling die bij ons op werkdagen voor 13.00 uur binnen komen en betaald zijn worden dezelfde dag nog verzonden. Als het langer geduurd heeft ben ik bang dat het met de post langer onderweg geweest is.

Annoesjka Weideveld beoordeelde op 2019-02-10

Ik heb zwarte en licht roze kralen besteld. Bij de zwarte moest ik gaatjes af en toe door prikken. Verder super kralen

Annelies van der Heijden beoordeelde op 2019-02-10

Snelle service

Jessica Docters Van Leeuwen beoordeelde op 2019-02-09

Ik ben heel tevreden. Ik bestel vaak kralen en ander materiaal voor mijn handeltje. De levering is snel en van goede kwaliteit. Groot aanbod producten en scherp geprijsd. Mijn favoriete webwinkel!

Ina Loode beoordeelde op 2019-02-09

Supersnelle levering.

E Ijzendoorn-Bakker beoordeelde op 2019-02-09

duidelijk beschreven en snelle levering

Anneleen van der Zee beoordeelde op 2019-02-09

supersnelle levering! Goede service

Beer Eradus beoordeelde op 2019-02-09

Voor 5 december heeft Albertien voor mij een paardenarmbandje samengesteld voor 30 vrijwilligsters van onze manege voor gehandicapte kinderen. De tijd was krap, we hadden maar een paar dagen, maar alles werd keurig op tijd bezorgd. De meiden vonden het heel leuk, Dank Albertien, als ik weer wat heb kom ik weer bij je webwinkel buurten. Met vriendelijke groet, beer

Cpj Van Gorp beoordeelde op 2019-02-09

Netjes verpakt, snelle levering en goede produkten

Jet Walrecht beoordeelde op 2019-02-09

Super service! Klant vriendelijk!

Bartina Adriaans-Van 't Hul beoordeelde op 2019-02-08

Ziet er netjes uit

l c beoordeelde op 2019-02-08

Bestelling werd heel snel, en prima in orde, geleverd. Aanrader!

Lennie Stegeman beoordeelde op 2019-02-08

Eerste ervaring met Kralenwinkel Albertien en die was goed. Snelle levering.

Arleta Irosemito beoordeelde op 2019-02-08

Super tevreden! We hadden 30 sleutelhangers met naam besteld voor de traktatie van onze zoon. Er zat 1 naam tussen die verkeerd gespeld was en die werd kosteloos vervangen. Super service. Onze zoon blij, zijn klasgenootjes blij, wij blij, iedereen blij!

Karin Faber beoordeelde op 2019-02-08

bestelling was super snel bij mij thuis.

MMC de Regt beoordeelde op 2019-02-08

snelle service en mooie knoopjes