Notaris Oostingstraat 8
7811CT Emmen
0591-722038

Daan beoordeelde op 2018-05-25

Top service tegen scherpe prijzen!

Ik heb er online een mooi Seiko horloge gekocht. Contact per app gehad, werkt erg prettig! Horloge besteld en de volgende dag in huis. Tevens heeft Juwelier Kremer de band vast op maat gemaakt, ongekende service! Bij levering zat er zelfs nog een apparaatje bij in de doos waarmee je zelf ook de band nog kunt verstellen en...een paar stroopwafels inclusief!

Aanrader!

Peter Bosscher beoordeelde op 2017-12-30

Zeer tevreden over de service. Op de 1e plaats heel snel geleverd ondanks drukke feestdagen. Daarnaast belde dhr Kremer ons op de avond van de levering dat de verkeerde doos bij ons horloge was geleverd. 2 dagen laten alsnog de juiste box samen met verstelapparaatje verstuurd. Super!

Ad beoordeelde op 2017-04-10

Prima service en levering, scherpe prijs, volgende aankoop weer via Kremer!

W. Ploeger beoordeelde op 2017-02-23

Duidelijke website, supersnelle levering. Picobello service

MD beoordeelde op 2017-01-11

Vanaf nu mijn adres voor bestelling van sieraden en horloges! Laagste prijs, snelle levering, geen verzendkosten, super mooi (en ook nog eens gratis) ingepakt en zelfs gereedschap meegeleverd om de horlogeband te verstellen. Kortom, uitstekend!

Jan Van Nunen beoordeelde op 2016-12-28

Prima service, snelle levering, en het belangrijkste een prachtig horloge ( Pulsar Solar van de TV reclame)

Jos Wijnen beoordeelde op 2016-12-28

Geleverde horloge Pulsar Solar voldoet geheel aan de verwachting.
Vlotte reactie op vraag via mail.
Vlotte en complete levering.
Gereedschap om horlogeband in te korten bijgeleverd.
Laagste prijs in NL voor deze horloge.
Mooi ingepakt en aardig presentje.

hanny romer beoordeelde op 2016-12-28

heel tevreden niets van te zeggen

Ron de Wit beoordeelde op 2016-08-19

Bestelling werd snel geleverd zonder verzendkosten. Cadeautje was netjes verpakt. Prima service.

B beoordeelde op 2016-06-21

Goede website en netjes geleverd , goed verpakt en zelfs het artikel gratis ingepakt in kado verpakking (altijd handig als het voor een kadootje is hoef je het zelf niet meer in te pakken)
En geen verzendkosten ook een pluspunt , ik heb hier nog maar 1 bestelling geplaatst en ben nu al fan
Ik ga hier zeker vaker bestellen , enigste minpuntje was voor 16:00 besteld volgende dag in huis, dus had ook ruim voor die tijd besteld maar ik had het niet de volgende dag ( maar dat kan ook aan de post liggen wat helaas wel vaker gebeurt )
Maar echt top ik ga jullie zeker aanbevelen aan andere mensen

Cor beoordeelde op 2016-06-03

Zeer tevreden, in het weekend besteld en dinsdag ontvangen, goed verpakt en in -gratis- kadopapier. Betrof SEIKO horloge wat ik speciaal zocht, was de laatste en voor zeer goede prijs, normaal -en zelfs bij SEIKO 599,00- hier 315,00 voor betaald, zonder verzendkosten. 1e ervaring, goed bevallen.

2016