Belenhoeve 8
5708VB Helmond

Gj Kooijmans beoordeelde op 2019-02-08

Was op tijd bezorgd en de service was goed.

Yogalientje beoordeelde op 2019-02-06

Helemaal TOP, alles klopt gewoon, de kwaliteit van de kristallen, de energie van de kristallen, de intentie achter alles, de service etc. Elke keer weer is voor mij een kristal van Kristalmeester een verrijking :-)

Lies Stal beoordeelde op 2019-02-05

Eergisteren bestelt vandaag
gekregen, ben zeer te vreden
Met dit prachtige armbandje.

Zacharie Schunken beoordeelde op 2019-02-05

Leuk en goed in gepakt klant vriendelijkheid

Anke van Aarle beoordeelde op 2019-01-30

Snelle levering. Eco verpakking. Goede en duidelijke extra informatie over de stenen in de verpakking.

Wim van Oorschot beoordeelde op 2019-01-29

Zeer tevreden. Bestelling in 2 dagen ontvangen

Danielle van Eijk beoordeelde op 2019-01-28

Altijd mooie kwaliteit en met zorg verzonden

may maes beoordeelde op 2019-01-28

De bestelde stenen zijn degelijk verpakt en zien er uit zoals op de website. Ze voldoen aan mijn verwachtingen.
Super leuk dat er een persoonlijk geschreven kaartje en een cadeautje bij de bestelling zitten + uitgebreide beschrijving van de werking van de stenen .Dank je wel voor de lieve attenties.

MARC DE MEERLEER beoordeelde op 2019-01-23

Zeer tevreden ! ... en daartoe zijn er verschillende redenen toe : om te beginnen de zeer overzichtlijke, klare site; de bestelling zelf die probleemloos verloopt; de zeer snelle levering (een drietal dagen !) en vooral de inhoud van de bestelling met een algemene duidelijke beschrijving van het bestelde, de kleine persoonlijke met de hand geschreven aanmoediging en dank ... dus ook naar klantvriendelijkheid een dikke 10/10. En dat was nog niet alles : nog een kleine attentie nl.: enkele geurstokjes.
Met dank !

S.M beoordeelde op 2019-01-23

snelle levering, persoonlijk bericht, zeer tevreden

Melanie Moi-thuk-shung beoordeelde op 2019-01-22

Een hand geschreven bedank kaartje maakt je bestelling persoonlijk en zeer attent!

M. Uhrig beoordeelde op 2019-01-20

Zeer snelle verzending!
Goede informatie en grote stenen!
Mooi!
En wierook kado!
Zeer professionele webwinkel!
Zeker een aanrader!
Zeer mooie kwaliteit stenen!

silvia van vuuren beoordeelde op 2019-01-18

Erg tevreden en snel geleverd.

annie schrijen beoordeelde op 2019-01-18

altijd uitstekende produkten en uitstekende service

Christel beoordeelde op 2019-01-13

Ik ben heel tevreden en gelukkig met mijn stenen. Het zijn prachtige stenen en het komt goed verpakt en met een persoonlijke noot naar je toe. Ik heb in het verleden al vaker stenen online gekocht, maar was vaak niet zo tevreden, erg kleine stenen of weinig krachtig.
Hier klopt alles.

Martine van der Meulen beoordeelde op 2019-01-12

Allereerst hoefde ik niet lang te wachten op mijn pakketje, het was een vlotte service. En wat een verrassing toen ik het doosje opende! Zo mooi, de aandacht en de zorg waarmee het doosje ingepakt was. Ik kreeg er een grote glimlach van op mijn gezicht! Mijn complimenten aan Martijn Antonius!

Esther Kuntzelaers beoordeelde op 2019-01-09

Super! Snel in huis met info over de steen!

Inge Kochen-Heusschen beoordeelde op 2019-01-09

Heel erg tevreden!

Chantal van Welbergen beoordeelde op 2019-01-07

Kristalmeester is uniek in zijn soort. De service die je als klant ervaart is overweldigend. Daarnaast is Martijn niet alleen een onderdeel van mijn kompas maar is zeker ook een soort leermeester voor mij geworden. De stenen beschikken niet alleen over een unieke schoonheid maar bezitten zeker ook een mooie, krachtige energie. De stenen worden in alle zorgvuldigheid uitgezocht en dat merk je. Wanneer ik de keuze even niet weet te maken durf ik op Martijn z'n oordeel te vertrouwen. Top!

Linda Bisschop beoordeelde op 2019-01-06

Snelle levering, heel fijn dat ik van elke steen een blad met uitleg erbij kreeg. Had ik niet verwacht! Werd goed op de hoogte gehouden van de bestelling. Kom hier zeker terug.