Belenhoeve 8
5708VB Helmond

Tosha Hupje beoordeelde op 2018-10-15

Goede service en goede producten, heel erg blij mee!

Frank Lucker beoordeelde op 2018-10-08

Fantastische service! En nog bedankt voor de heerlijke wierook.

Kaya De Haan beoordeelde op 2018-10-05

Super winkel. Netjes verpakt!

Samantha Schenk beoordeelde op 2018-10-05

Heel tevreden, de kristallen zijn prachtig en van hoge kwaliteit. Snelle levering en een persoonlijk kaartje erbij. Niets te klagen!

Floor beoordeelde op 2018-10-05

Ik ben heel tevreden over mijn bestelling. Daarbij is Martijn heel servicegericht wanneer je vragen hebt, heel prettig!

Liesbeth beoordeelde op 2018-09-30

Snelle levering met een persoonlijk kaartje en dat is altijd leuk!

Charlene Van Belle beoordeelde op 2018-09-26

Enorm mooie stenen en op een persoonlijke en professionele manier geleverd. Ik ben er heel erg blij mee en goede service!

Siona Oosterkamp beoordeelde op 2018-09-26

Mijn bestelling werd keurig in een doosje met uitleg, en mooie kaarten erbij, geleverd.

Hens Renierkens beoordeelde op 2018-09-25

Heel erg tevreden. Super kwaliteit, snel verzonden, super ingepakt en een wierookje en kaart als extraatje. Echt aan te bevelen!!!

Judith van der Zanden beoordeelde op 2018-09-16

Prachtige stenen, goede communicatie en snelle levering. Top!

Esmée Mertens beoordeelde op 2018-09-12

Heel tevreden. Persoonlijk en warm advies. Uitstekende service. Prachtige stenen.

Shasta Bal beoordeelde op 2018-09-11

Direct geïnformeerd dat het later kwam i.v.m. vakantie, het was perfect verpakt, met informatie over de stenen en wat extra erbij. Was erg fijn en zal hier vaker bestellen.

Nancy van den Berg beoordeelde op 2018-09-10

Fijne levering, tevreden mee!

Henk van den Bergh beoordeelde op 2018-09-07

Ik heb een goed en eerlijk gevoel bij krisatlmeester Martijn.het advies dn de afhandeling zijn keurig en netjes geregeld de afspraken worden uitgevoerd. En zal zeker weer bestellen

Titia Wetselaar beoordeelde op 2018-09-07

Had het dinsdag besteld en donderdag in huis met een keurige beschrijving van de werking van de steen en een persoonlijk berichtje . Shappeau

Monique Streutker beoordeelde op 2018-09-07

Netjes ingepakt, persoonlijk bericht erbij en mooie stenen.

Antonine Van Buynder beoordeelde op 2018-09-06

Zeer aangenaam verrast!!! Snel geleverd en goed verpakt.

Jolanda terBeek beoordeelde op 2018-09-05

Heel netjes ingepakt en de steen is supper kwaliteit....Nette service met een heel mooi lief bedank briefje er bij voor de bestelling

Jane beoordeelde op 2018-08-28

Producten boven verwachting, service uitstekend.

Kim Zwarenstein beoordeelde op 2018-08-27

Altijd netjes verpakt, prima service en het contact indien nodig is erg goed. Kwaliteit van de producten is ook perfect.