Belenhoeve 8
5708VB Helmond

M van den Broek beoordeelde op 2019-08-22

Zeer mooie kwaliteit van de stenen en zorgvuldig verpakt.

Nancy Sonnevedl beoordeelde op 2019-08-21

uitstekend

Christel Bosman beoordeelde op 2019-08-20

Keurig netjes bezorgd, met een alvorens een nette mededeling dat ivm vakantie het pakje iets later is. Hartelijk dank!

Floor beoordeelde op 2019-08-18

Netjes verpakt en goede duidelijkheid over leverdatum. Producten ook helemaal naar verwachting.

Priscilla Alblas beoordeelde op 2019-08-17

Heel mooi product en super leuk ingepakt! Met beschrijving enz. Helemaal top dank u wel

Saskia Reijerkerk beoordeelde op 2019-08-17

Heel erg blij met de geleverde bestelling. Netjes ingepakt en met een duidelijke beschrijving erbij.
Compliment voor de Kristalmeester!

Derk Van der Hurk beoordeelde op 2019-07-25

Anne Willink beoordeelde op 2019-07-25

zorgvuldig en snel !

Anton Brands beoordeelde op 2019-07-25

Uitstekende service, goed advies. Top.

Linda van de Bildt beoordeelde op 2019-07-24

Wat een leuke winkel, duidelijk, helder. En wat een top verzending! Het is echt een kadootje om te krijgen. Het is mijn eerste bestelling, maar zeker niet de laatste! Bedankt voor de ervaring!

Candida Boshoven beoordeelde op 2019-07-24

Mooie edelstenen

Jannie Visser-Denkers beoordeelde op 2019-07-23

Levering op beloofd datum/tijdstip. Keurig verpakt. Goede informatie over het product bijgesloten. Zeer tevreden.

Yvette Hochstenbach beoordeelde op 2019-07-23

Mooie uitleg over de steen. Ziet er zeer verzorgd uit.

Jeanette van Brussel beoordeelde op 2019-07-23

Zondagavond een labradoriet druppel hanger besteld,
Ik kreeg al snel netjes bericht dat het de maandag zou worden verstuurd naar mij...inclusief track and trace code,
Dinsdag het pakketje in de brievenbus, Goed verpakt en met een leuke kaart en geluksmunt erbij...de hanger is prachtig !!
Voor mij genoeg reden nog eens te bestellen.

Wilma ter Wee beoordeelde op 2019-07-16

Mooie stenen, goed verpakt, maar ik vraag mij af of het ook niet met brievenbuspost (mooi plat doosje of bubbelenvelop) verstuurd had kunnen worden. scheelt in verpakking en verzendkosten. Ik vind de stenen heel mooi en ze waren snel bezorgd. Bedankt hiervoor en ook voor de wierookstokjes.

Ellen Janssen beoordeelde op 2019-07-16

Mooie stenen en zeer goed verpakt!!

Clebiane De Bueger beoordeelde op 2019-07-15

Heel tevreden

Amber Geene beoordeelde op 2019-07-09

Duidelijke en fijne site + snelle levering. Helemaal top!

Kim Van Hoorn beoordeelde op 2019-07-09

Voor de 2e keer besteld bij Kristal meester! Goede service, snelle levering, en zorgvuldig mooi verpakt! Vandaag mijn nieuwe stenen binnengekregen. Wauw! Wat is de Gouden Driehoek mooi!! Wat de bestelling zo leuk en uniek maakt is dag er een persoonlijk handgeschreven briefje bij zit. Dat maakt het extra speciaal!

Floor Noordewier beoordeelde op 2019-07-05

Prachtige stenen ontvangen met een uitgebreide omschrijving erbij. Heel erg blij mee!