Belenhoeve 8
5708VB Helmond

Karin van den Berg beoordeelde op 2019-04-26

Super snel, mooie kwaliteit, zorgvuldig verpakt..... duidelijke uitleg.... in een woord: Top!

Edith Vink beoordeelde op 2019-04-25

Snelle levering. Heel netjes ingepakt met een persoonlijke noot. Keurig!

Betty Henschen beoordeelde op 2019-04-20

Door mijn onoplettendheid een reactie gegeven die niet klopte! De steentjes die ik besteld had, hadden wel een gaatje doorboord waardoor ik de koortjes kon gebruiken. Door niet goed te kijken, dacht ik dat er geen gaatjes in zaten! Stom van mij! Ben nu heel blij met het resultaat en zal zeker nog een keer een bestelling plaatsen!!

Reactie van Kristalmeester:
Beste Betty, jammer om te horen dat de doorboorde stenen niet aan je verwachting hebben voldaan. Kristalmeester heeft inmiddels het gehele aankoop bedrag naar je teruggeboekt. Wellicht ook goed om te weten dat op de website van Kristalmeester ook hangers staan die wel een zilveren sluiting hebben en zeer geschikt zijn om aan een ketting te dragen.

kimberley lange beoordeelde op 2019-04-18

Erg snelle levering en goed ingepakt

GERDA Putter beoordeelde op 2019-04-16

Netjes en vlug mijn armband gekregen service ontzettend goed

Youri Roza beoordeelde op 2019-04-14

Super service! Persoonlijk en klantgericht!

sevda aktay beoordeelde op 2019-04-09

Sylvia vd Does beoordeelde op 2019-04-05

Prachtige Melody geadopteerd, netjes en veilig verpakt, snelle verzending. AANRADER!!! Kristallen hebben een goede energie!

CSK boltje- de Boer beoordeelde op 2019-03-31

Snel, goed en met extra attentie

Karin Van den Berg beoordeelde op 2019-03-27

Snelle levering, goed verpakt

Kim beoordeelde op 2019-03-27

Super verpakt en wat de bestelling zo bijzonder & uniek maakt is dat er een persoonlijk briefje bij in zat.. dat vond ik heel speciaal!

Laura W. beoordeelde op 2019-03-23

Super snelle levering en prachtige kristallen mogen ontvangen echt top!

Pam Hols beoordeelde op 2019-03-21

Anna Cremers beoordeelde op 2019-03-18

Super snelle levering, prachtige stenen, en mega goed verzorgd. Persoonlijk en zelfs een klein wierookje erbij gekregen. Pakketje geurde heerlijk en ik ben erg blij ermee. Een aanrader, ik ga vaker bestellen!

Inge beoordeelde op 2019-03-15

super service!

Marina moro beoordeelde op 2019-03-14

Ik ben heel tevreden heb er al meerdere malen besteld
De site is duidelijk een uitstekende beschrijving van de stenen
Ook het zoeken op de klacht is heel makelijk en duidelijk.
En de levering is prima en wat ik zeer waardeer is de fijne persoonlijke boodschap van dank bij de bestelling.
Ik beveel deze site graag aan.

Mama Muis beoordeelde op 2019-03-13

Heel tevreden. Goede service en mooie stenen. Werd per mail op de hoogte gehouden. Snelle levering met een persoonlijk berichtje!

Daniëlle De Leeuw beoordeelde op 2019-03-11

Heel tevreden, snelle levering en duidelijke website

Elsbeth Simmelink-Overbosch beoordeelde op 2019-03-05

Alles netjes verpakt en snel geleverd

Sofie De mol beoordeelde op 2019-03-04

Kwalitatieve producten netjes verpakt , en op tijd geleverd