Belenhoeve 8

Snel en netjes!

Monique De Meyer beoordeelde op 2019-06-05

Heel tevreden.

Bo beoordeelde op 2019-06-04

Zondag bestel en dinsdag in huis. Goed verpakt met nog extra wierrook stokjes als cadeautje en nog een brief met uitleg over de edelsteen. Erg tevreden, bedankt!

Hanneke Verbeek beoordeelde op 2019-06-03

Snel geleverd, goed verpakt, mooie producten en fijne uitleg erbij. Erg blij mee dus!

Trees Blom beoordeelde op 2019-05-29

Snel in huis en goed verpakt. Mooie uitleg erbij over de werking van de stenen. Mijn zoon en ik zijn erg blij met onze bandjes!

Elise beoordeelde op 2019-05-29

Prachtige stenen. Heldere uitleg bij de stenen. Snelle levering.

tejo wanders beoordeelde op 2019-05-29

Uitstekende en snelle verzending en verpakking. Heel goed dat er een beschrijving van de steen er bij zit.
Zeer vriendelijke klantvriendelijkheid.
Groetjes van mij...
Tejo Wanders

Wendy Smit beoordeelde op 2019-05-29

Top service met leuke uitleg.

Astrid beoordeelde op 2019-05-23

Fijne winkel, snelle levering

Maries Ligtvoet beoordeelde op 2019-05-22

Prachtig product
Superservice

Suzanne Rutten beoordeelde op 2019-05-22

Super kwaliteit stenen, snelle levering met uitgebreide informatie over werking / toepassing! Top!

Mary Van Eeden-Geerlings beoordeelde op 2019-05-21

Bestelling is inderdaad binnen 1 a 2 werkdagen geleverd. Met een uitgebreide beschrijving van de edelsteen en een persoonlijk ondertekend visitekaartje.

Wies Garcia beoordeelde op 2019-05-20

De bestelling is goed en netjes verwerkt en hij voldoet helemaal aan mijn verwachtingen.

Frank Lucker beoordeelde op 2019-05-20

Zeer goeie service, en altijd uitstekend ingepakt!

Nanda beoordeelde op 2019-05-20

Geweldige mineralen en een top service

Siem Jonker beoordeelde op 2019-05-20

mooie stenen & snelle bezorging

Joy van Straaten beoordeelde op 2019-05-20

Ik vond de stenen prachtig, zijn ook vrij snel geleverd...misschien een tip (verzoek) bij de uitleg van betreffende steen is het wel fijn om te weten welke stenen er niet tegen directe zonlicht en/of water kunnen!

Femke de Vries beoordeelde op 2019-05-18

Duidelijke website, duidelijke communicatie, snelle service, prachtige stenen.

Tessa Kleijn beoordeelde op 2019-05-17

Goed verpakt en snelle levering.

Caro beoordeelde op 2019-05-16

Mooie stenen en snel geleverd