Zuiderzeestraatweg 700a
8094AW Hattemerbroek

Fenna Graansma beoordeelde op 2019-06-24

Esther Bekkema beoordeelde op 2019-06-24

Super leuk persoonlijk kaartje erbij!
En snel en goed geleverd!

Eefje Groen beoordeelde op 2019-06-23

A Dijkstra beoordeelde op 2019-06-23

Jitske de Vlugt beoordeelde op 2019-06-23

G.W. Hoekstra-Noppert beoordeelde op 2019-06-23

T Stornebrink beoordeelde op 2019-06-23

Leuke producten, snelle service en een persoonlijk berichtje! Top!

Reactie van Krúskes:
Hoi Tineke, bedankt voor je mooie review! Wat fijn dat de producten in de smaak vallen en leuk om te horen dat je tevreden bent over de service! Dat is erg motiverend :) Nogmaals veel plezier met je product(en)! Met vriendelijke groet, Team Krúskes

Eelkje Postma-de Boer beoordeelde op 2019-06-23

Miriam Kloosterman beoordeelde op 2019-06-23

Uitstekende service, mooie producten!

Reactie van Krúskes:
Bedankt voor je mooie beoordeling Miriam! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service en de producten. :) Nogmaals veel plezier ermee! Met vriendelijke groet, Team Krúskes

Harmanna Dykstra beoordeelde op 2019-06-23

Ik ben heel tevreden over de bestelling. Mooi op tijd geleverd. En wat leuk dat er een kaartje bij zat. Wel gek dat de boodschap niet in het Fries was.

Reactie van Krúskes:
Hoi Harmanna, bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn dat je tevreden bent over je bestelling en de levering! Leuk om te horen dat je het kaartje waardeert, en ik begrijp dat het een beetje gek overkomt dat de boodschap die op het kaartje staat niet in het Fries is. Hier hebben we voor gekozen omdat we niet altijd zeker weten of de ontvanger ook Fries(talig) is, in sommige gevallen bestelt iemand die geen Fries kent namelijk iets voor een ander. We willen niet dat mensen niet begrijpen wat er op het kaartje staat en ze 'buitensluiten', daarom hebben we er voor gekozen om onze boodschap in het Nederlands op het kaartje te zetten. We kunnen dit nog eens herzien, of op een andere manier oplossen! Bedankt in ieder geval voor het opmerken hier van, we gaan er mee aan de slag! In ieder geval veel plezier met je product(en)! Met vriendelijke groet, Team Krúskes

Theunie Van dijk beoordeelde op 2019-06-23

Wilma Nabring beoordeelde op 2019-06-23

Leuk ingepakt echt aandacht aan besteed. Super!

Reactie van Krúskes:
Bedankt voor je mooie beoordeling Wilma! Wat enorm lief en leuk om te horen dat je kunt zien dat er veel aandacht is besteed aan de verpakking van je bestelling! Daar doen we inderdaad ons best op :) Nogmaals veel plezier met je product(en)! Met vriendelijke groet, Team Krúskes

G Pool beoordeelde op 2019-06-22

Corinne Hendriksen beoordeelde op 2019-06-22

Snelle levering, leuke attentie bij de bestelling en top kwaliteit!!

Reactie van Krúskes:
Hoi Corinne, bedankt voor je positieve review! Leuk om te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit van de producten, de snelle levering en het persoonlijke kaartje! :) Nogmaals veel plezier met je product(en)! Met vriendelijke groet, Team Krúskes

Anna Hoekstra beoordeelde op 2019-06-22

Kazimier beoordeelde op 2019-06-22

Wat een feest om zo'n zorgvuldig verpakt pakketje uit te pakken. Ook de inhoud was zeer naar wens.

Reactie van Krúskes:
Bedankt voor je positieve beoordeling! Wat een feestje om zo'n review te krijgen ;) Fijn om te horen dat je blij bent met zowel de verpakking als de inhoud van het pakketje! Nogmaals veel plezier ermee! Met vriendelijke groet, Team Krúskes

Esther de Haan beoordeelde op 2019-06-22

Snelle levering en netjes verpakt. Ik vond het alleen jammer dat mijn gratis label met plakband zat vastgeplakt op de envelop. Toen ik hem eraf wilde halen scheurde hij. Nu kan ik hem niet meer gebruiken! Dus een tip, volgende keer de gratis label gewoon in de envelop stoppen.

Reactie van Krúskes:
Bedankt voor je positieve beoordeling Esther! Fijn dat je tevreden bent over de levering en verpakking van je bestelling. Wat betreft het label op de verpakking; deze plakken we er op om het pakketje wat op te fleuren. Dit is niet het label wat je als cadeautje kiest, hier hebben we andere labels voor. Het gekozen cadeautje doen we altijd gewoon bij de andere producten in. Als het goed is zat jouw gekozen cadeautje dan ook in de verpakking. Mocht dit niet het geval zijn, dan vernemen wij het graag! Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Team Krúskes

Linda Zeggelaar beoordeelde op 2019-06-22

Elizabeth van der Meer beoordeelde op 2019-06-21

Mooie kwaliteitsproducten. Snel geleverd en veilig online betalen.

Reactie van Krúskes:
Hoi Elizabeth, bedankt voor je mooie beoordeling! Enorm leuk om te horen dat je onze producten van mooie kwaliteit vindt. Fijn ook dat je tevreden bent over de snelle levering en onze betaalmethodes! Nogmaals veel plezier met je producten. Met vriendelijke groet, Team Krúskes

J.M Algra beoordeelde op 2019-06-21