Zuiderzeestraatweg 700a

Marlies Anker beoordeelde op 2018-12-10

Petra Roosendahl beoordeelde op 2018-12-10

Foekje Boonstra beoordeelde op 2018-12-10

Grietje Bakker beoordeelde op 2018-12-09

Super leuke agenda, snelle levering! Leuke weekquotes.

Susanne Wijbenga beoordeelde op 2018-12-09

Zeer tevreden, zowel over website, productinformatie komt overeen met ontvangen artikelen, hoge productkwaliteit, keurig verpakt en de snelle levertijd.

Reactie van Krúskes:
Hoi Susanne, bedankt voor je positieve beoordeling! Erg fijn om te horen dat je tevreden bent over de website, de productkwaliteit, de verpakking én de snelle levering! Daar worden we erg blij van. :) Nogmaals veel plezier met je artikelen. Met vriendelijke groet, Team Krúskes

Miranda Akker beoordeelde op 2018-12-09

Pytsje De Graaf beoordeelde op 2018-12-09

it wie hielendal nei ferwachting en mei noch in aardige kaart der by. Tige tank

Reactie van Krúskes:
Tige tank foar de moaie beoardieling Pytsje! Leuk om te hearren dat it hielendal nei ferwachting wie! Dat docht ús goed. Noch ris in soad wille mei de produkten! Mei freonlike groetnis, Team Krúskes

sigrid de jong beoordeelde op 2018-12-09

Marijke Sijbrandij beoordeelde op 2018-12-09

Product werd geleverd als een cadeautje. Kaartje erbij, sticker erop met surprise. Ik werd er zo vrolijk van!! Mooi product, goede kwaliteit. Goede service.

Reactie van Krúskes:
Bedankt voor je positieve beoordeling Marijke! Fijn om te horen dat je het pakketje een cadeautje vindt en mooi dat je er zo vrolijk van werd. :) Ook super leuk dat je het product mooi vindt en de service als goed ervaart. Nogmaals veel plezier met je product! Met vriendelijke groet, Team Krúskes

Anne Adema beoordeelde op 2018-12-09

Ik ben erg tevreden over Krúskes! Snelle levering en het product was erg leuk ingepakt! Je ziet dat er veel liefde en aandacht aan wordt besteed! Zeker een aanrader om bij Krúskes te bestellen!

Reactie van Krúskes:
Hoi Anne, bedankt voor je mooie, positieve beoordeling! Super leuk dat je tevreden bent over de levering en de verpakking. Fijn om te horen dat je ziet dat er veel liefde en aandacht aan wordt besteed! Wat een complimenten, hier worden we erg blij van :) Nogmaals veel plezier met je aankopen! Met vriendelijke groet, Team Krúskes

Widia Den Hoedt beoordeelde op 2018-12-09

Janneke Kooistra beoordeelde op 2018-12-09

Hele mooie producten en goede snelle service!

Reactie van Krúskes:
Hoi Janneke, bedankt voor je positieve beoordeling! Erg leuk om te horen dat je de producten mooi vindt en de service als snel en goed ervaart. Nogmaals veel plezier met je artikelen! Met vriendelijke groet, Team Krúskes

Femke de Haan beoordeelde op 2018-12-08

L Hoekstra beoordeelde op 2018-12-08

Chantal Oosterkamp beoordeelde op 2018-12-08

Top!

Reactie van Krúskes:
Bedankt voor je positieve beoordeling Chantal! Erg leuk dat je je bestelling als 'top' omschrijft, daar worden we erg blij van. Nogmaals veel plezier met je artikelen. Met vriendelijke groet, Team Krúskes

Sanne Bosma beoordeelde op 2018-12-08

Na een bestelling bleef de bestelling bij PostNL door een foutieve postcode, dit was mijn eigen schuld! Na een mailtje naar Krùskes had ik de volgende dag al een nieuwe bestelling en huis! Super service! Later kwam alsnog het andere pakketje bij mij, dit geretourneerd! Super fijne ervaring

Reactie van Krúskes:
Hoi Sanne, bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn om te horen dat je ondanks het ongemak zo tevreden bent. Super dat je de service zo waardeert. Nogmaals veel plezier met je aankopen! Met vriendelijke groet, Team Krúskes

Eva De Boer beoordeelde op 2018-12-08

Super tevreden, mooi optijd binnen.
En het was leuk ingepakt. En een lief persoonlijk geschreven kaartje erbij.
Bedankt !

Reactie van Krúskes:
Hoi Eva, bedankt voor je leuke beoordeling! Erg fijn om te horen dat je tevreden bent over de bestelling en de verpakking. Ook goed om te horen dat je het persoonlijke kaartje waardeert :) Nogmaals veel plezier met je artikelen. Met vriendelijke groet, Team Krúskes

Tineke Terpstra beoordeelde op 2018-12-08

Leonie van der Heiden beoordeelde op 2018-12-08