Zuiderzeestraatweg 700a
8094AW Hattemerbroek

Corina Stok beoordeelde op 2019-08-25

G Bokma-Bloem beoordeelde op 2019-08-25

Snelle levering en het verwachte product!

Bente van Dijk beoordeelde op 2019-08-25

Sybrecht Andringa beoordeelde op 2019-08-25

Hilly Wielenga beoordeelde op 2019-08-25

Snelle bezorging, en een leuk persoonlijk tintje erbij! Kwaliteit is ook erg goed!

Yvette Bergsma-Matser beoordeelde op 2019-08-25

Rommy Veenstra beoordeelde op 2019-08-24

Zo blij met mn leuke poster die ik heb ontvangen! Snel geleverd en super leuke kaartjes cadeau gekregen! Dankewol!

Annemarie Blacquière beoordeelde op 2019-08-24

Baukje Cornelisse beoordeelde op 2019-08-24

Marrit Pelsma beoordeelde op 2019-08-23

Annegien Bleijinga beoordeelde op 2019-08-23

Syta de Jong beoordeelde op 2019-08-23

Snelle levering , super producten!

Anoniem beoordeelde op 2019-08-23

Ayla Luchtmeijer beoordeelde op 2019-08-23

Vera Schilstra beoordeelde op 2019-08-23

Ik ben heel blij met de tas!!!!!Ik scoor er punten mee. Alleen een beetje jammer dat er niet een vakje in is gezet. Moet nu heel er graaien om sleutel ed te vinden. Maar leuk is hij!!

Femke Posthumus beoordeelde op 2019-08-23

Rigtje Mous Hepkema beoordeelde op 2019-08-22

tuinposter gekregen van mijn dochter vond ik geweldig.zodoende kwam ik bij Kruskes .alles spreekt mij aan.

G Keuning-de Groot beoordeelde op 2019-08-22

Super tevreden. Leuke artikelen en zeer vlotte levering

Corine Boorsma beoordeelde op 2019-08-22

Lotte van der Veen beoordeelde op 2019-08-22

Producten voldeden naar wens!