Zuiderzeestraatweg 700a
8094AW Hattemerbroek

Serena Woudstra beoordeelde op 2019-02-22

Geweldige producten en mooi netjes en snel geleverd

Mare Wouters beoordeelde op 2019-02-22

M Tilstra beoordeelde op 2019-02-21

Astrid beoordeelde op 2019-02-21

Heel tevreden over kruskes! Ik had een mok besteld. Helaas is het oor gesneuveld bij transport. Ik mailde hier over en er werd niet moeilijk gedaan ik kreeg gelijk de volgende dag mijn nieuwe mok binnen! Top service!

Jolanda van der Meulen beoordeelde op 2019-02-20

Nynke Planting beoordeelde op 2019-02-20

Lieke van der Heide beoordeelde op 2019-02-18

Douwina Iedema beoordeelde op 2019-02-17

Hiske de Jong beoordeelde op 2019-02-16

Hilde Engwerda beoordeelde op 2019-02-16

Tina Greidanus beoordeelde op 2019-02-16

Kirsten Postma beoordeelde op 2019-02-15

Pracht spul, goed afgeleverd me5 een persoonlijk, handgeschreven kaartje. Leuk!

Reactie van Krúskes:
Hoi Kirsten, bedankt voor je positieve beoordeling! Super leuk dat je de producten omschrijft als pracht spul en je het persoonlijke kaartje waardeert :) Nogmaals veel plezier ermee. Met vriendelijke groet, Team Krúskes

Femke Meindertsma beoordeelde op 2019-02-15

Heel tevreden. De dag na de bestelling had ik direct alles in huis. Top!

Reactie van Krúskes:
Bedankt voor de positieve beoordeling Femke! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de bestelling en het snel werd geleverd. Nogmaals veel plezier ermee! Met vriendelijke groet, Team Krúskes

Martha De jong beoordeelde op 2019-02-15

Ik ben echt dik tevreden. Ik heb voor 17 personen 10 verschillende producten besteld. Op maandag besteld en dinsdag al in huis. Mijn angst dat er wat zou ontbreken bleek ongegrond. Alles was er en het ziet er prachtig uit. Bedankt en ga zo door!

Reactie van Krúskes:
Hoi Martha, bedankt voor je mooie bestelling en positieve beoordeling! Heel erg fijn om te horen dat je (dik) tevreden bent en de bestelling helemaal in orde was. Super leuk om te horen dat je de producten mooi vond. Nogmaals veel plezier ermee. Met vriendelijke groet, Team Krúskes

Tetsje Looyenga beoordeelde op 2019-02-14

Snelle levering en super leuk verpakt met ook nog een cadeautje erbij 😁 aanrader!

Reactie van Krúskes:
Bedankt voor de positieve beoordeling Tetsje! Fijn dat je blij bent met de snelle levering, de verpakking van je bestelling en het cadeautje. Super leuk om te horen dat je ons zou aanraden. :) Nogmaals veel plezier met je producten. Met vriendelijke groet, Team Krúskes

Janneke Wassenaar beoordeelde op 2019-02-14

Bianca Huisman beoordeelde op 2019-02-14

Cadeau kwam op tijd, prachtig ingepakt met een persoonlijk kaartje erbij. Erg blij met de inhoud ook. Zou er zo weer bestellen!

Reactie van Krúskes:
Hoi Bianca, bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn dat je tevreden bent over je bestelling. Super leuk om te horen dat je het mooi vond ingepakt en je zo weer bij ons zou bestellen! Daar worden we erg blij van :) Nogmaals veel plezier ermee. Met vriendelijke groet, Team Krúskes

Yte Elbrich Schukking beoordeelde op 2019-02-14

Erg tevreden, de bestelling was er snel, alles klopte en was netjes verpakt!

Reactie van Krúskes:
Bedankt voor je positieve beoordeling Yte Elbrich! Super fijn om te horen dat je tevreden bent met je bestelling en het snel werd bezorgd. Nogmaals veel plezier ermee. Met vriendelijke groet, Team Krúskes

Jannie de Haan beoordeelde op 2019-02-14

Mandy Rense-Ettema beoordeelde op 2019-02-14

Superblij met de poster en het ophangsysteem. Kwaliteit is hoog en staat geweldig aan de muur!

Reactie van Krúskes:
Hoi Mandy, bedankt voor je positieve beoordeling! Wat leuk om te horen dat je blij bent met de poster en het ophangsysteem en fijn dat hij mooi staat aan de muur. :) Nogmaals veel plezier er van! Met vriendelijke groet, Team Krúskes