Heidestraat 9
9820 Merelbeke
KvK BE0881.213.623

Pierre beoordeelde op 2019-07-27

Vlotte en correcte levering - vlotte respons op gestelde vragen via email
Enig minpunt : men had beloofd dat de chauffeur een half uurtje voor aankomst zou opbellen, hetgeen niet gebeurd is

Giorgio beoordeelde op 2019-07-19

Horizon is de beste kwaliteit/prijs verhouding, natuurlijke kleur en uitzicht, goede kwaliteit en gewicht per m2 goed.

dreetje beoordeelde op 2019-07-16

kwaliteitsgras en correct geleverd in stevige verpakking.

Van Hees beoordeelde op 2019-07-11

Bestelling via internet ging zeer vlot. Zeer snelle levering.

Anoniem beoordeelde op 2019-07-11

kurt beoordeelde op 2019-07-10

Snel geleverd en ineens achter de poort gelegd zoals gevraagd

Anoniem beoordeelde op 2019-07-05

Vlotte en snelle levering

Ellen Henrion beoordeelde op 2019-06-27

Mooie kwaliteit

Schuerwegen Kevin beoordeelde op 2019-06-26

Mijn aangevraagde stalen (soorten kunstgras) heb ik zeer snel mogen ontvangen.
Ik ben gecontacteerd geweest in de volgende weken om mijn project even te bespreken.
Na plaatsen bestelling (28m² LAGOON) volgde een zeer snelle levering ( vr besteld en ma al reeds geleverd ).
Alles was perfect in orde...netjes verpakt. De chauffeur was zeer behulpzaam om de rol kunstgras mee te helpen dragen in de garage.
Achteraf bleek dat ik per ongeluk de verkeerde haken had besteld, heb deze zonder problemen mogen retourneren.
Goede en vlotte communicatie. Dus zeer tevreden van de service!

Anoniem beoordeelde op 2019-06-25

Sophie beoordeelde op 2019-06-25

Supertevreden van mijn kunstgras en de klantvriendelijkheid. Een aanrader

Theo keersmaekers beoordeelde op 2019-06-25

Mooi en goed kunstgras.heb pozetieve reacties.

De Wulf Doenja beoordeelde op 2019-06-20

Zeer vlotte levering

Willems Michel beoordeelde op 2019-06-20

Heel tevreden, vlug geleverd, alles compleet.
We hebben alleen wat moeten zoeken in welke richting we het gras moesten leggen met betrekking tot de zonlichtinval.

Anoniem beoordeelde op 2019-06-18

Anoniem beoordeelde op 2019-06-10