Hakselseweg 11
6713KT Ede

H.Hop beoordeelde op 2017-03-09

Het was prettig zaken doen, goede uitleg een veel keus.

Danet van der Maarel beoordeelde op 2017-03-08

Altijd keurig op tijd met leveringen en ze doen wat ze beloven! Top!

Charlotta beoordeelde op 2017-02-25

Er waren wat problemen met bestellen via de website en dit is keurig en vriendelijk opgelost.
De foto's op de site mogen wat duidelijker.

Daniël beoordeelde op 2017-02-24

Netjes geholpen, zowel telefonisch als in de showroom. Kreeg vrijblijvend een showroompot en meerdere planten mee om thuis te kijken wat het beste beviel. Mijn uiteindelijke keus werd snel geleverd en showroommodel weer mee teruggenomen. Kortom, goede service.

bernadette.van.iersel beoordeelde op 2017-02-03

een makkelijke site. goede kwaliteit en correcte afhandeling

Ton Kraak beoordeelde op 2017-01-09

zeer snelle levering en product voldoet aan verwachtingen

Mw. W. Grootendorst beoordeelde op 2016-12-19

Snelle levering. Iedereen is zeer positief over de geleverde kunstplanten: reacties: Niet te zien dat het nep is !

C. Koekoek beoordeelde op 2016-12-19

Vriendelijk en bekwaam personeel. Duidelijk advies gekregen bij een vraag.

Gerrit Valkenburg beoordeelde op 2016-12-19

We hebben verschillende keren kunstplanten gekocht bij Mekelenkamp en zijn zeer tevreden. Ook de hulp als je belt of zelfs als je langsgaat is echt professioneel! Zeker een aanrader!

2016