Hakselseweg 11
6713KT Ede

Esther beoordeelde op 2018-10-17

Ik wilde voor mijn grote beaucarnea persė een mooie bloempot.
Zo vond ik met google de handgemaakte bloempotten met boomschors en ik dacht dat moet hem worden.
Ik heb de Bosco Bowl Plus Cemani gekozen en tijdens mijn zoektocht kwam op deze site terecht.
Na snelle mailbeantwoording van Gerrie meteen doorgepakt en de bloempot besteld.
Al de volgende morgen om 9 uur is deze geleverd door een koeriersbedrijf.
Meer dan keurig verpakt in een enorme doos.
En wat een schitterende bloempot....helemaal het geld waard.
Een echte blikvanger. Handwerk uit Indonesië.
Maar ook als ik weer iets nodig ben dan zal ik hier zeker weer bestellen. Wat een klantvriendelijke mensen.
Graag tot een volgende keer!!!
En mensen die de Cemani potten zien op het plaatje en nog twijfelen...??? Gewoon kopen, daar krijg je echt geen spijt van. Een pronkstuk is het.
Op de foto leek de bloempot al mooi maar in het echt overtrof de bloempot alle verwachtingen.

H.Hop beoordeelde op 2017-03-09

Het was prettig zaken doen, goede uitleg een veel keus.

Danet van der Maarel beoordeelde op 2017-03-08

Altijd keurig op tijd met leveringen en ze doen wat ze beloven! Top!

Charlotta beoordeelde op 2017-02-25

Er waren wat problemen met bestellen via de website en dit is keurig en vriendelijk opgelost.
De foto's op de site mogen wat duidelijker.

Daniël beoordeelde op 2017-02-24

Netjes geholpen, zowel telefonisch als in de showroom. Kreeg vrijblijvend een showroompot en meerdere planten mee om thuis te kijken wat het beste beviel. Mijn uiteindelijke keus werd snel geleverd en showroommodel weer mee teruggenomen. Kortom, goede service.

bernadette.van.iersel beoordeelde op 2017-02-03

een makkelijke site. goede kwaliteit en correcte afhandeling

Ton Kraak beoordeelde op 2017-01-09

zeer snelle levering en product voldoet aan verwachtingen

Mw. W. Grootendorst beoordeelde op 2016-12-19

Snelle levering. Iedereen is zeer positief over de geleverde kunstplanten: reacties: Niet te zien dat het nep is !

C. Koekoek beoordeelde op 2016-12-19

Vriendelijk en bekwaam personeel. Duidelijk advies gekregen bij een vraag.

Gerrit Valkenburg beoordeelde op 2016-12-19

We hebben verschillende keren kunstplanten gekocht bij Mekelenkamp en zijn zeer tevreden. Ook de hulp als je belt of zelfs als je langsgaat is echt professioneel! Zeker een aanrader!

2016