v. Dijklaan 17t
5582WG Waalre

Annika beoordeelde op 2019-05-22

Super blij met mijn nieuwe hoezen ! Ze passen perfect.
De communicatie verliep goed en snel. Echt een aanrader!

Beste Annika,

Bedankt voor je positieve reactie. Fijn om te horen dat het zo goed past. Veel plezier met u nieuwe kussen hoezen op maat.

Annemike beoordeelde op 2019-05-21

Prima service en duidelijk te woord gestaan. Daar onze bestelling enigszins afwijkend was, werden we zelfs gebeld. Het geleverde product is ook prima.
Enig puntje van kritiek is dat er veel stukjes van het binnenkussen in de tijk en op het kussen zitten. Dat had vooraf even gezogen mogen worden.
Maar we zijn erg tevreden hoor.

Beste Annemieke,

Bedankt voor de feedback. Er kan idd. wel eens een draadje of stukje schuim wat statisch is, dat er aan blijven plakken. We proberen dit te voorkomen. En zullen er extra opletten.

Verder wens ik u veel plezier met u kussens op maat.

Marga & Arthur beoordeelde op 2019-05-20

Goede service en bereidheid tot meedenken in oplossingen.

Beste Marga & Arthur,

Bedankt voor uw positieve reactie. Veel plezier met u lounge kussens op maat.

Klaske de Vries beoordeelde op 2019-05-15

We bestelden verkeerd maar de eigenaar belde keurig op en gaf een duidelijke uitleg. Daarna opnieuw besteld en in goede staat geleverd. Top

Gr. Klaske

Beste mevrouw de Vries,

Bedankt voor u positieve feedback.Veel plezier met u kussens op maat.

John Broos beoordeelde op 2019-05-14

Toen bleek dat de kwaliteit in onze gewenste afmeting niet gewaarborgd kon worden, zijn we hierover netjes ingelicht. Wij zijn heel vakkundig geholpen, en van te voren op de hoogte gesteld van de verzending. Zeer aan te bevelen!

Beste John Broos,

Dank je wel voor je leuke reactie. Daar doen we het voor!! Geniet van u kussens.

Barbara beoordeelde op 2019-05-09

Mooie kwaliteit

Beste Barbara,

Bedankt voor uw reactie.

Tessa beoordeelde op 2019-05-04

Perfecte service en goed meedenken.

Beste Tessa,

Bedankt voor uw reactie. En graag gedaan. U veel plezier met u kussens op maat.

Inge beoordeelde op 2019-05-04

Individueel advies, goed meegedacht wat beste optie was, persoonlijk advies

Beste Inge,

Bedankt voor uw positieve reactie. Daar doen we het voor! Veel plezier met u kussens.

Siebe Algra beoordeelde op 2019-05-03

Prima product. Uitstekende service

Beste Meneer Algra,

Bedankt voor uw reactie. Nu nog het zonnetje en u kunt fijn genieten van uw ligbed kussens op maat. Veel plezier ermee.

Rob beoordeelde op 2019-04-16

Kort maar krachtig: meedenkend bij de bestelling om vooral te zorgen voor een goed en bruikbaar eindproduct en een keurige aflevering conform afspraak. Niet onbelangrijk: mooie kussens die goed zitten voor een correcte prijs. Ik zou er weer zaken mee doen!

Geachte Double Tree By Hilton,

Het was een privilege om voor u werk te mogen maken. En als u ons weer eens nodig heeft, zullen we graag voor u klaar staan om weer mooie kussens op maat te maken voor u. Bedankt voor uw opdracht. En veel plezier met u kussens op maat.

Ingrid beoordeelde op 2019-04-09

Binnen twee weken twee grote bankkussens op maat en niet heel prijzig vergeleken met standaard buitenkussens. Moet ze nog uitpakken maar heb er alle vertrouwen in dat het goed is. Alle stoffen die je kunt kiezen zijn waterdicht en lijken niet op plastic maar op gewone mooie stoffen. Het contact was prima. Ik raad dit éénmanszaakje zeker aan , zeker voor collega's in de horeca

Beste Ingrid,

Bedankt voor uw positieve reactie en feedback. Veel plezier met u horeca kussens op maat.

Jef en Lia beoordeelde op 2019-04-08

Heel lang gezocht naar bedrijven die kussens op maat maken maar alles was echt verschrikkelijk duur of was voor hun te moeilijk te maken totdat wij kussenallure tegen kwamen. Hebben zich echt heel veel moeite gedaan voor het precies zo te maken zoals wij het graag wilden en dat is ook perfect gelukt. Wij zijn heel blij met het resultaat. Zeer klantvriendelijk. Echt een aanrader!

Beste Jef & Lia,

Bedankt voor uw positieve reactie. Daar doen we het voor. Veel plezier met u lounge kussens op maat.

Marian beoordeelde op 2019-04-02

De kussens voor de loungestoelen en de ligbedden zien er prima uit en de kwaliteit van het stof is goed. Ook de levertijd is kort.

Beste Marian,

Bedankt voor uw reactie. Veel plezier met u tuinkussen op maat.

Rick Visser beoordeelde op 2019-04-01

Prima service, op tijd geleverd met berichtgeving van wanneer te verwachten.

Beste meneer Visser,

Bedankt voor uw reactie. En veel plezier met u kussen op maat.

Bernadette beoordeelde op 2019-03-11

Uitstekende kwaliteit ! Uitstekende service ! Kan Kussenallure aan iedereen aanbevelen !

Beste Bernadette,

Bedankt voor u fijne reactie. Daar zijn we blij mee. Veel plezier met u Sunbrella kussens op maat.

Matthijs beoordeelde op 2019-03-05

Mooie kussens gemaakt voor mijn sloep en goede uitleg mbt de mogelijkheden.

Beste Matthijs,

Bedankt voor uw positieve reactie. En veel plezier met u bootkussens op maat.

Angela beoordeelde op 2019-02-05

Heel tevreden . Hebben gebeld zodra de levering klaar was en wanneer deze bezorgd werd.

Beste Angela,

Bedankt voor uw positieve reactie. En veel plezier met u kussens op maat.

H de Jong beoordeelde op 2019-01-18

Levering door posterijen was slecht qua planning

Beste H. de Jong,

Bedankt voor u feedback. Helaas gaat er wel eens wat fout. Bij de Posterijen of bij Kussenallure. We werken altijd voor een beter resultaat. Gelukkig is alles opgelost binnen een dag.

Peter beoordeelde op 2019-01-17

Vriendelijk en behulpzaam

Beste Peter,

Bedankt voor u positieve reactie. veel plezier met u kussens op maat.

met vriendelijke groet,

Yvonne van Dalen beoordeelde op 2018-10-16

Mooie stof, exact zoals de kleur op de website, erg fraai afgewerkt en stevig van vulling. Wij zijn erg tevreden.

Beste mevrouw van Dalen,

Bedankt voor u positieve reactie. Veel plezier met u kussens op maat.