v. Dijklaan 17t
5582WG Waalre

Rikasv beoordeelde op 2018-04-17

We hebben twee ligbedkussen besteld en daarbij zijn we goed geholpen duur Kussenallure. Er is goede en duidelijke communicatie. En de geleverde kussens zijn van uitstekende kwaliteit. Wij hebben gekozen voor SG40 schuim, voor intensief gebruik.
Kortom Kussenallure kunnen we iedereen aanraden.

Reactie van Kussenallure:
Bedankt voor uw reactie. En veel plezier met u ligbed kussens op maat. Het zonnetje is er, dus dat gaat goed komen.

Mvg, Kussenallure

Maurice beoordeelde op 2018-04-12

We hebben de maten in detail doorgegeven. Deze zijn netjes aangehouden. Goede opvolging en mooie kussens.

Beste Maurice,

Bedankt voor uw reactie. Fijn dat alles naar wens is. Veel plezier met u lounge kussens.

r. van der zande beoordeelde op 2018-04-12

Prettige samenwerking/contact met bedrijf
product in grote maat 2,5x2,5 mtr geen probleem
eindresultaat is mooi geworden

Beste R. van de Zande,

Bedankt voor uw reactie. Veel plezier met u buiten matras op maat.

anoniem beoordeelde op 2018-03-05

Fijne service met snelle reactie op e-mail en advies op verzoek. Na bestelling snelle levering en product voldoet aan verwachting.

Geachte Heer/Mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. En veel plezier met u lounge kussens.

Den Bleker beoordeelde op 2018-02-23

Zeer tevreden! Perfect afgewerkt, mooie stof, maten kloppen exact, ik kreeg voor aflevering een bericht. Aanrader! Mijn tip is om van tevoren goed te bedenken en hierover eventueel contact te hebben over hoe hard/zacht je je zit/ligmatrasje of zitkussen wilt hebben.

Beste Den Bleker,

Bedankt voor uw beoordeling en uw feedback. En veel plezier met u lounge kussens op maat.

C. J. Everts beoordeelde op 2018-01-27

Erg tevreden. Werd na het verzenden van mijn bestelling even opgebeld, ter bevestiging of alles juist was doorgeven via de site. Er werd fijn meegedacht, en tijdens het maakproces keurig op de hoogte gehouden. De kussens zijn erg stevig (had de optie die het meest gekozen wordt aangevinkt). Hoop dat deze op den duur ietsje soepeler zal worden, dat zou in mijn geval prettig zijn. Ik raad anderen zeker aan om via deze site kussens op maat te bestellen en zou het zeker zelf ook een volgende keer doen!! Kussen Alure heel hartelijk dank voor de fijne samenwerking.

Beste Meneer Everts,

Bedankt voor uw fijne reactie. En we zien u graag terug bij Kussen Allure.

U kussens op maat hebben een behoorlijke dikte van 16cm dik. En worden naar mate meer gebruik wel zachter. Wij hebben al een zachtere SG35 polyether erin gezet om comfort te behouden.

Mocht u het kussen toch te hard vinden naar verloop van tijd? Dan zetten wij er gratis voor u een zachtere bovenlaag op. Wij van Kussen Allure gaan voor 100% tevreden klanten.

Mevrouw Verbist beoordeelde op 2017-11-27

Top afwerking, snelle service, vriendelijk en behulpzaam.

Reactie van Kussenallure:
Bedankt voor uw reactie. En veel plezier met uw kussens op maat.

Mvg. Rob Wouters

Peter beoordeelde op 2017-09-11

Kussen is van prima kwaliteit, levering liep enige vertraging op.

Beste Peter,

Bedankt voor uw reactie. Wegens drukte was er helaas enige vertraging. daar werken we aan om dit te voorkomen. Bedankt voor uw feedback.

Tim beoordeelde op 2017-09-11

Duurde verschrikkelijk lang voordat ik de kussens kreeg, maar kwaliteit is top en ben tussendoor wel op de hoogte gebracht dat het lang zou duren.

Beste Tim,

Bedankt voor uw reactie en feedback. Veel plezier met uw lounge kussens op maat.

Mvg, Kussen Allure

Leonie beoordeelde op 2017-09-07

Goede kwaliteit. Alleen levertijd viel wel tegen, een maand langer dan gepland....

Beste Leonie,

We hadden idd. problemen met het leveren van de kussens op tijd. Dit door de zomer drukte en vakantie tijd. Onze excuses. Gelukkig vind u de kussens wel van goede kwaliteit.

Veel plezier met uw kussens op maat.

Ben Slijkhuis beoordeelde op 2017-09-06

Direct na mijn digi bestelling werd ik door de leverancier gebeld in verband met opgelopen levertijden. Veel goede uitleg hierover; ik was hier bij een andere leverancier ook al tegenaan gelopen, maar daar werd niets uitgelegd. Het contact werd met vriendelijke afstand gecontinueerd tot levering, 4 weken later. Een goede manier van verwachtingenmanagement.

Beste Heer Slijkhuis,

Bedankt voor uw reactie. De levertijden zijn/waren iets langer dit jaar. Gelukkig heeft u onze service als goed ervaren. Veel plezier van uw kussens op maat.

Pascalle martin beoordeelde op 2017-08-26

Goede uitleg verschillende soorten stof, onderhoud, hoogte zitoppervlak en goede begeleiding in kleur.

Beste Pascalle,

Bedankt voor uw reactie. We waren precies op tijd voor het feestje. Hoop dat iedereen het mooi vond. Veel plezier met je kussens op maat.

Mvg, Rob

Ilse Oosterbeek beoordeelde op 2017-08-21

De bestelling duurde wat lang, maar ik werd regelmatig op de hoogte gehouden. Een kussen moest enigszins aangepast worden en dat was geen enkel probleem. Het ziet er prachtig uit.

Beste Ilse,

Bedankt voor uw reactie. En veel plezier met u kussens op maat.

Mvg, Kussenallure

erica beoordeelde op 2017-07-22

Super geholpen, duurde wel echt langer dan verwacht
Maar ben erg blij met de kussens keurig afgewerkt
Dikke 10

Beste Erica,

Bedankt voor uw reactie en mooie foto die u mij stuurde. Het heeft idd. iets langer geduurd door de zomer drukte. Veel plezier met u kussens op maat.

Susanne en Pieter beoordeelde op 2017-07-10

Heel erg vriendelijk geholpen gastvrij meedenkend en alle tijd
En n mooie prijs kwaliteit verhouding

Beste Susanne en Pieter,

Bedankt voor uw reactie. En veel plezier met uw kussens op maat.

Nico beoordeelde op 2017-07-09

Prima persoonlijk contact en goede afwerking van de kussens.

Beste Nico,

Bedankt voor uw reactie. Veel plezier met uw kussens!!

At the Movies Restaurant & Bar beoordeelde op 2017-07-09

Hele mooie kussens op maat gemaakt. Zeer goede kwaliteit!

Beste At the Movies,

Bedankt voor de mooie opdracht. Nu kunnen de klanten lekker genieten op het terras bij restaurant & bar At the Movies te Eindhoven. Laat het zonnetje maar komen!

Walter & Marieke beoordeelde op 2017-07-03

Super blij met onze kussens voor onze loungebank. Kwalitatief zeer goed met een goede prijs/ kwaliteitsverhouding. Goed en vriendelijk advies van de verkoper.

Wij raden Kussenallure dan zeker aan!

Marieke en Walter

Beste Marieke en Walter,

Bedankt voor uw reactie. En veel plezier met u nieuwe buitenkussens.

D.Groen beoordeelde op 2017-07-03

Zeer tevreden over het product. Het heeft wel erg lang geduurd voordat de kussens werden bezorgd. Na telefonisch contact, is het voldoende toegelicht.

Beste D. Groen,

Bedankt voor uw reactie. Veel plezier met uw kussens op maat.

Met vriendelijke Groet,

Ruud en Lucienne beoordeelde op 2017-06-02

Wij waren op zoek naar leuke kussens voor in onze lounge-set. Na de snelle ontvangst van de opgevraagde kleurstalen waren we er snel uit. Daarna hebben we alles besteld en dachten dat we overal aan gedacht hadden, totdat Dhr. Wouters contact met ons opnam en tips/advies voor ons had. We hebben de kussens nu ontvangen en zijn erg blij dat we en zijn advies opgevolgd hebben en dat we de kussens via hem besteld hebben; de kussens zien er heel goed uit en zitten heerlijk!

Beste Ruud & Lucienne,

Bedankt voor uw leuke reactie. En graag gedaan. Veel plezier met uw nieuwe tuinkussens.