Theodorus Repkesstraat 3
6551BN Weurt

9,9

2016

Leonieke Klein beoordeelde op 2016-12-02

Hele fijne webshop met zowel prachtige zelfgemaakte sieraden als bijvoorbeeld armbanden van het merk Bud to Rose waar ik zelf gek op ben! Mijn bestelling was er supersnel en was werkelijk een feestje om uit te pakken! Absoluut een aanrader!

Monique beoordeelde op 2016-12-01

Vandaag de 2 mooie flipflop sterrentasjes ontvangen, mooi op tijd voor Sinterklaas.
Dankjewel Kywi voor de service en snelle afhandeling! Ik kom zeker terug om te shoppen!

wGoorsenberg beoordeelde op 2016-12-01

Prima contact en goede service. keurig en feestelijk verpakt!

Wendy beoordeelde op 2015-12-08

Prachtige sieraden. Al vaker gekocht. ik heb vooral edelsteen sieraden gekocht. de kwaliteit is prachtig. Ook de swarovski is prachtig. Prima service en supervriendelijk behandeld.

Tom Meuwese. beoordeelde op 2015-11-18

jammer dat "goed" de hoogste beoordeling want mijn ervaring is
zeer goed. goede prijs/kwaliteit verhouding en een perfekte service
dus: zeer goed.

m.l beoordeelde op 2015-11-18

Prachtige site, snelle levering en geweldige sieraden!

Kyra beoordeelde op 2015-11-17

Prima service, vriendelijk en goede prijs kwaliteit verhouding. en natuurlijk prachtige sieraden

Ria Goorsenberg beoordeelde op 2015-11-17

Prima service, goed advies en zo keurig verzorgd.

2015