Tolhuis 2109
6537 MA Nijmegen

Bol.com 45 8,8

Cynthia Posthuma beoordeelde op 2019-06-12

De reactiesnelheid en service is fantastisch!

Reactie van Kywi Jewelry:
Dank je wel Cynthia en graag gedaan hoor!

Marieke Wijma-Veenstra beoordeelde op 2019-05-09

Super mooie armbandjes en erg leuk verpakt!!

Marga beoordeelde op 2019-05-08

Heel blij met de bestelling. Goed verzorgd, sneller geleverd dan verwacht en zo leuk verpakt! Bedankt voor de goede service.

Nancy Visser beoordeelde op 2019-04-15

Top

J. Roes beoordeelde op 2019-02-25

Gewoon heel goed. Snel afgehandeld verstuurd en bezorgd en precies wat ik voor ogen had. Leuk verpakt en goede kwaliteit. Heel tevreden dus.

T.T. beoordeelde op 2019-02-08

Eerst wil ik jullie bedanken voor je hartverwarmende reactie. Wat een service!!! Dat maak je niet vaak mee.
Ik heb nu 2 bestellingen bij jullie gedaan en ik vind de wijze van verpakken en opsturen echt een feestje om te krijgen. Ik ben fan.
Groetjes van een tevreden klant,

Mathieu Van Helden beoordeelde op 2019-02-04

Na wat onduidelijkheid cq. misverstand over de korting is uiteindelijk alles keurig geregeld.
De bestelling werd snel en correct geleverd.

Reactie van Kywi Jewelry:
Bedankt voor je feedback en fijn dat het is opgelost.

Clarissa Planje-Slob beoordeelde op 2019-01-26

Leuke winkel met mooie produkten. Heb kettinkje gekocht, wist niet precies welke te nemen en Kywi voorzag me van advies. Wordt mooi verzorgd geleverd met extra kadootje! Zeker 5 sterren waard!

Reactie van Kywi Jewelry:
Dank je Clarissa, Fijn dat we je hebben kunnen helpen. Veel plezier met de ketting.

Eva Klooster beoordeelde op 2019-01-14

Prachtige sieraden van Bud to Rose ontvangen. Ik vond het ook snel geleverd en keurig verpakt! Mooie overzichtelijke website en prettig contact gehad. Super! Ik bestel al vaker hier en dat blijf ik zeker doen! liefs, Eva

Wies ze was beoordeelde op 2019-01-12

Mijn bestelling is met zorg geleverd. Feestje om uit te pakken en heel prettig contact gehad!
Mooie producten! Goede prijs kwaliteit verhouding!

Reactie van Kywi Jewelry:
Dank je wel Wies! Altijd fijn te horen dat alles naar wens is verlopen!

Sarah Maas beoordeelde op 2018-10-23

Ik wil jullie hartelijk bedanken voor het feestje dat ik op de deurmat vond. Wat was dat leuk om uit te pakken! Ik ben zo enorm blij met de oorbellen die ik bij jullie heb gekocht! Dank je wel.

Leonieke Klein beoordeelde op 2016-12-02

Hele fijne webshop met zowel prachtige zelfgemaakte sieraden als bijvoorbeeld armbanden van het merk Bud to Rose waar ik zelf gek op ben! Mijn bestelling was er supersnel en was werkelijk een feestje om uit te pakken! Absoluut een aanrader!

Monique beoordeelde op 2016-12-01

Vandaag de 2 mooie flipflop sterrentasjes ontvangen, mooi op tijd voor Sinterklaas.
Dankjewel Kywi voor de service en snelle afhandeling! Ik kom zeker terug om te shoppen!

wGoorsenberg beoordeelde op 2016-12-01

Prima contact en goede service. keurig en feestelijk verpakt!

Wendy beoordeelde op 2015-12-08

Prachtige sieraden. Al vaker gekocht. ik heb vooral edelsteen sieraden gekocht. de kwaliteit is prachtig. Ook de swarovski is prachtig. Prima service en supervriendelijk behandeld.

Tom Meuwese. beoordeelde op 2015-11-18

jammer dat "goed" de hoogste beoordeling want mijn ervaring is
zeer goed. goede prijs/kwaliteit verhouding en een perfekte service
dus: zeer goed.

m.l beoordeelde op 2015-11-18

Prachtige site, snelle levering en geweldige sieraden!

Sandra beoordeelde op 2015-11-18

Mooie, kwalitatief goede sieraden voor een aantrekkelijke prijs. En daarbij erg mooi ingepakt!
Goede service.

Reactie van Kywi Jewelry:
Dank voor uw positieve recensie!

Kyra beoordeelde op 2015-11-17

Prima service, vriendelijk en goede prijs kwaliteit verhouding. en natuurlijk prachtige sieraden

Ria Goorsenberg beoordeelde op 2015-11-17

Prima service, goed advies en zo keurig verzorgd.

2015