Tuinlaan 187
7623PE Borne

Annemiek beoordeelde op 2018-04-25

Lab02 maakt voor mij HET grote verschil in excellente, persoonlijke service en prettige communicatie! Femke van Lab02 deed er alles aan om te zorgen dat wij tevreden waren met onze prachtige spiegel (Donna5). Ze maakte haar doel om ons een hoogwaardig product te leveren meer dan waar! Toen er door pech tot twee keer toe iets fout ging zonder dat zij daar iets aan kon doen, kwam ze met een passende oplossing en een leuke verrassing met lieve kaart! Naast een excellente service, vriendelijke en heldere communicatie zorgt Lab02 ook voor een snelle levering. Graag tot een volgende aankoop!