Tuinlaan 187
7623PE Borne

8,4

Barbara beoordeelde op 2019-04-29

super service! artikelen waren netjes ingepakt.
Ook de communicatie en verzending waren zeer vlot.
Een aanrader!

Sophie postma beoordeelde op 2019-03-02

Lab02 is precies wat ik altijd al heb gezocht. Mooie spullen van goede kwaliteit die helemaal mijn stijl zijn bij elkaar! De winkel in Apeldoorn was super ruim en prachtig ingericht. Ook nog even gebabbeld met de enthousiaste onderneemster Femke en de gezellige medewerkeers. Zeer aan te raden.

Jelle Pera beoordeelde op 2019-01-19

Super snelle service en hele toffe winkel. Gezellig personeel die eraan alles doen om het beste voor je inrichting te creëren.

Albert Oving beoordeelde op 2018-12-25

Code van kerstpakket werkt niet!

Annemiek beoordeelde op 2018-04-25

Lab02 maakt voor mij HET grote verschil in excellente, persoonlijke service en prettige communicatie! Femke van Lab02 deed er alles aan om te zorgen dat wij tevreden waren met onze prachtige spiegel (Donna5). Ze maakte haar doel om ons een hoogwaardig product te leveren meer dan waar! Toen er door pech tot twee keer toe iets fout ging zonder dat zij daar iets aan kon doen, kwam ze met een passende oplossing en een leuke verrassing met lieve kaart! Naast een excellente service, vriendelijke en heldere communicatie zorgt Lab02 ook voor een snelle levering. Graag tot een volgende aankoop!