De Steiger 30

Andre rutjes beoordeelde op 2019-02-15

ZEER GOEDE SERVICE EN SNELLE LEVERING
(TOP) BEDRIJF GEWELDIG.

Mario Fokken beoordeelde op 2019-02-15

Perfecte service en snelle levering

bw haverkate beoordeelde op 2019-02-15

Zeer snel en goed geleverd

Henri Kanters beoordeelde op 2019-02-15

G v T beoordeelde op 2019-02-15

Geen problemen, mooi zo doorgaan mensen

Frank Wellens beoordeelde op 2019-02-14

bestelling en service van LED is prima en communicatie is geen probleem. Na 24u was bestelling al de deur uit bij LED naar DPD. Enkel de levering van DPD was triestig heb pas na 1 week bestelling mogen ontvangen? DPD is echt onbereikbaar voor opvolging en hun telefooncontact zeer duur en na 15 min wachten nog geen antwoord.

cor van Rosmalen beoordeelde op 2019-02-14

de volgende dag in huis op de aangegeven tijd dat vind ik erg goed.

Raph van den Elshout beoordeelde op 2019-02-14

Liliane Visser-van Kol beoordeelde op 2019-02-14

samer Al Naseri beoordeelde op 2019-02-14

Snel bezorgd, heel helder licht, makkelijk op te hangen. Uitstekend

W. Dijkstra beoordeelde op 2019-02-14

Prima geregeld. De lampen handen er inmiddels. probleemloos en mooi op tijd geleverd.

Gj Jungerius beoordeelde op 2019-02-14

Goede kwalteid

Jacob Messchaert beoordeelde op 2019-02-13

Gerrit Boorsma beoordeelde op 2019-02-13

A. H. Bonekamp beoordeelde op 2019-02-13

P.E. van der Meulen beoordeelde op 2019-02-13

Een niet werkende tl-buis werd per kerende post vervangen door een nieuwe (en werkende)

Willem Blokland beoordeelde op 2019-02-13

Correcte en snelle afhandeling

M Koeman beoordeelde op 2019-02-13

Joost Springer beoordeelde op 2019-02-13

Een correcte en snelle levering

Luc Coeman beoordeelde op 2019-02-13