De Steiger 30
1351AB Almere

9,1

Piet Schakel beoordeelde op 2019-04-21

Prima op tijd, goed te volgen en geheel vlgs afspraak !

peter hebbrecht beoordeelde op 2019-04-21

prima materiaal

E kramer beoordeelde op 2019-04-21

H De wit weyts beoordeelde op 2019-04-21

Snelle levering goede bestel site goede prijs kwaliteit

Rob Perot beoordeelde op 2019-04-21

N Kessels beoordeelde op 2019-04-21

De juiste bestelling en prima op tijd .

Ben Sijmens beoordeelde op 2019-04-21

Mooi spul voor een hele goede prijs, snel geleverd heb er 2x wat besteld en ben dik tevreden een 10

Kim Lambregts beoordeelde op 2019-04-21

Jos van Duuren beoordeelde op 2019-04-21

Cor Hendriks beoordeelde op 2019-04-20

led tl armaturen zijn prima. maar aan de ledschijnwerper met sensor zit maar 15 cm kabel aan. waarom niet een 1 meter .
met 15 cm kom je niet eens door de muur heen.
zonde.

Toine van Agtmaal beoordeelde op 2019-04-20

Freek Ong beoordeelde op 2019-04-20

Heer Herbergier beoordeelde op 2019-04-20

Geleverd wat besteld was. Helaas was vervoerder blijkbaar een dag te laat.

c g j van Baren beoordeelde op 2019-04-20

Hans de Haas beoordeelde op 2019-04-20

Barry Van Dansik beoordeelde op 2019-04-20

Emily Posthumus beoordeelde op 2019-04-20

Na enig zoeken contact met de chat gezocht en binnen 2 minuten prima advies gekregen. De volgende dag waren de led tl buizen er al.

Wijnand Bloemhof beoordeelde op 2019-04-20

Gerard Brammer beoordeelde op 2019-04-20

Eric Van der Heiden beoordeelde op 2019-04-20

Snelle levering, goede kwaliteit zoals omschreven op de website.