De Steiger 30

Bertus Heus beoordeelde op 2019-08-24

Goede en snelle levering

Jos Kooij beoordeelde op 2019-08-24

Joop Vergunst beoordeelde op 2019-08-24

Snelle en correcte levering. Top.

Hendrik Wieringa beoordeelde op 2019-08-24

Keesjan Bierhoff beoordeelde op 2019-08-24

Geen uitstekend omdat de portkosten gebaseerd zijn op een pakket terwijl het een brievenbus bezorging betrof.

Franklin Solar Works Van der wardt beoordeelde op 2019-08-24

super snelle services

Hans Schillemans beoordeelde op 2019-08-24

De shop is eenvoudig maar wel duidelijk. Bij het afrekenen staat alles op één pagina dus daar moet je even goed kijken.
Zowel het afrekenen als de levering is uitstekend verlopen. Alles is netjes verpakt en werd snel geleverd.

Wil van Wijnen beoordeelde op 2019-08-24

S Daniles beoordeelde op 2019-08-24

Supersnelle levering

Gea Vaudo beoordeelde op 2019-08-24

Alleen jammer dat de post het pakje op het verkeerde adres had gebracht en ik niet wist waar het gebleven was

Wouter Koelemeijer beoordeelde op 2019-08-24

Staan je snel te woord, was snel ingepakt alleen er wordt verzonden met de DPD. Dat was drama, 5 straten verderop afgeleverd, verkeerde adres, verkeerde straat en de familienaam klopte ook niet...... Maar gewoon afleveren hoor...

hw van rossum beoordeelde op 2019-08-24

hjm Klijn-Zwaans beoordeelde op 2019-08-22

Peter Delwel beoordeelde op 2019-08-22

Snelle levering (volgende dag). Goed verpakt. Lampen prima. 😁

Franky Van Hecke beoordeelde op 2019-08-22

Alles ok en probleemloos verlopen! 👍