De Corantijn 1F
1689AN Zwaag

dijkgraaf/ jatech automaterialen zei op 2017-05-10

goede telefonische begeleiding en snelle en goede service
levering super snel
zijn heel erg tevreden met onze ledpanelen en tl,s

Exclusief vastgoedonderhoud BV zei op 2017-03-16

Een vraag van een klant van ons heeft een budget voor verandering verlichting ik heb bij LED Paneel NL het juiste advies gekregen en keurig bezorgt en precies voor het bedrag uitgekomen en super kwaliteit gaan voortaan alles via LED Paneel Nl doen. Top Bedrijf

SunCare Heerlen zei op 2017-02-21

Zeer tevreden over snelle reactietijd en flexibele, meedenkende houding. Nabestelling volgende dag al in huis en zelfs navraag of alles naar wens is geweest. Aanrader!!!

The Hairclub Hilversum zei op 2016-12-28

Wij zijn naar grote tevredenheid overgestapt naar ledverlichting . De eerste keuze was een verkeerde inschatting van kleur en konden we alles met het grootste gemak omruilen voor een andere kleur. Super service.

Raymond zei op 2016-11-21

Ledpaneel besteld snel geleverd, zelf per ongeluk verkeerde besteld ledpaneelnl.nl heeft mij gelijk ander te gezonden ! Super service heel erg over te spreken. Led paneel werkt ook super !

Strijbosch zei op 2016-05-07

mooi product, korte leveringstijd

Visser Design zei op 2016-03-15

Goede en vlotte service ook na bestellen van verkeerde materialen. Snel verholpen en geleverd.

Sjaak zei op 2016-03-07

Wat een goede service bij dit bedrijf. Goed advies bij telefonisch overleg en binnen 24 uur geleverd. Wij gaan dit zeker vaker adviseren en verkopen bij onze klanten!

Van Zessen Klaar zei op 2016-03-03

Zeer tevreden over de service. Ook telefonisch goed advies. Voor de rest van onze showroom weten we jullie weer te vinden.

Joost van Heeswijk zei op 2016-02-22

Keurig bedrijf
Netjes geholpen.
Alles netjes en op tijd geleverd.

2016