Ambachtsweg 5F
5530 AG BLADEL

Bol.com 76 9,5

Shantam van der stel beoordeelde op 2017-11-20

Zeer tevreden heb net een fietslamp L88 met 8000 lumen op mijn fiets gemonteerd en uitgestest ik heb in een oog nog maar krap 30% zicht en kon daardoor nauwelijks in het donker fietsen met de nieuwe led lamp is dit geen enkel probleem meer om zonder straatverlichting te rijden zeer degelijk product mijn complimenten voor Led24/7

Janssens jonas beoordeelde op 2017-11-16

Ik ben meer dan tevreden van de kwaliteit van de producten en de topservice dewelke Led247 telkens levert.

De kwaliteit van de producten is van groot belang, maar de service via de naverkoop is voor mij nog belangrijker en daar scoort Led247 uitstekend op!

Dirk Verleye beoordeelde op 2017-11-03

Ik ben al verschillende jaren klant en heb reeds meer dan 10 mtb lampjes gekocht voor mezelf en voor onze club leden.
Altijd correct geleverd en super service bij problemen.
Een echte aanrader dus.

Hans beoordeelde op 2017-10-30

De lampjes zijn binnen 24 bezorgd.
Tijdens de eerste bevestiging brak het rubbersluitbandje. Dit bandje bleek dus erg kwetsbaar.

Bertjan beoordeelde op 2017-10-13

Aan en uit knop defect, binnen een dag weer retour SUPER service bedankt Bertjan

Willem Eitink beoordeelde op 2017-09-27

Contact gehad met de klantenservice vanwegen een kapot steuntje, nieuwe wordt toegestuurd zonder extra kosten. top !

jos damen beoordeelde op 2017-08-16

al jaren mtb power led64400 lumen zo goed bevalen dat we voor op het werk er nog een besteld hebben en zeer goed en snel geholpen . en klopt echt vandaag besteld morgen binnen . zeer tevreden

Toine van Gerwen beoordeelde op 2017-04-04

een jaar of 2 geleden een lamp gekocht voor de MTB; zeer tevreden over. Onlangs echter, deden 2 kleine lampjes het niet meer. Ondanks dat ik wist dat de garantie maar 1 jaar was, heb ik toch contact gezocht met LED24/7. Garantie was inderdaad maar 1 jaar, maar de service was blijkbaar oneindig. Lamp namelijk ter reparatie aangeboden en hij werd supersnel en zonder kosten gerepareerd.

LED24/7: dikke pluim

Erwin beoordeelde op 2017-03-20

Van mijn lampje van een jaar of 3 oud was dat halve maantje wat aan de lamp vast zit gebroken. Hierdoor kon ik de lamp niet meer bevestigen aan mijn stuur. Ik heb gebeld en ze sturen kosteloos een nieuw houdertje op

Pieter beoordeelde op 2016-04-24

Zeer goede service. De lamp bleek regelmatig uit te vallen als gevolg van een slecht contact. De lamp werd vervangen maar het probleem bleek nog niet in opgelost te zijn. De kabel van de batterij bleek ook ook een slecht contact te vertonen. Er werd gevraagd de batterij te retourneren terwijl er onmiddellijk een nieuwe batterij opgestuurd werd. Het probleem was dus snel en correct opgelost.

2016