Ambachtsweg 5F
5530 AG BLADEL

8,4

Bol.com 42 8,3

Toine van Gerwen zei op 2017-04-04

een jaar of 2 geleden een lamp gekocht voor de MTB; zeer tevreden over. Onlangs echter, deden 2 kleine lampjes het niet meer. Ondanks dat ik wist dat de garantie maar 1 jaar was, heb ik toch contact gezocht met LED24/7. Garantie was inderdaad maar 1 jaar, maar de service was blijkbaar oneindig. Lamp namelijk ter reparatie aangeboden en hij werd supersnel en zonder kosten gerepareerd.

LED24/7: dikke pluim

Nazorg & garantie

Erwin zei op 2017-03-20

Van mijn lampje van een jaar of 3 oud was dat halve maantje wat aan de lamp vast zit gebroken. Hierdoor kon ik de lamp niet meer bevestigen aan mijn stuur. Ik heb gebeld en ze sturen kosteloos een nieuw houdertje op

Nazorg & garantie

Pieter zei op 2016-04-24

Zeer goede service. De lamp bleek regelmatig uit te vallen als gevolg van een slecht contact. De lamp werd vervangen maar het probleem bleek nog niet in opgelost te zijn. De kabel van de batterij bleek ook ook een slecht contact te vertonen. Er werd gevraagd de batterij te retourneren terwijl er onmiddellijk een nieuwe batterij opgestuurd werd. Het probleem was dus snel en correct opgelost.

2016