Het Gangboord 37
9206BJ Drachten

Google Plus/Places - 9,4

Sjoerd van Beuningen beoordeelde op 2019-06-14

Ik heb gisteren eerst gebeld met L&O Computers waarbij ik netjes te woord werd gestaan. Vervolgens de bestelling geplaatst en direct betaald. Vanmorgen kreeg ik de laptops binnen conform de bestelling. Ze zien er voor de leeftijd en prijs ontzettend netjes uit, iets wat toch altijd een gok is zonder iets te hebben gezien. Ik schrijf normaal nooit reviews, maar voor dit bedrijf wil ik graag een uitzondering maken. Zeer tevreden en ik kan deze partij dan ook aanraden!

Georges Zieltjens beoordeelde op 2019-06-14

Een prima refurbished laptop dell e7240 gekocht voor een super laag prijsje.
25inch scherm , klein robuust en supersnel door aanwezige SSD.
Binnen 24u bezorgd en na controle niks mis mee. Windows 10 pro pre-installed en snel geupdated naar versie 1903 (mei 2019). Laptop is voor dochter die lerares is op basisschool.
Laptop bevalt zo goed dat we een 2e hebben aangeschaft.
Vriendelijke communicatie via online chat en emails worden vlot beantwoord.
Een zeer aanbevelenswaardig bedrijf.

Georges Zieltjens beoordeelde op 2019-06-14

Een bedrijf dat er alles aan doet om een klant 100% tevreden te stellen.
Vriendelijk on line chats met succesvolle oplossingen.
Doen niet moeilijk mocht je onverhoopt toch een onoplosbaar probleem hebben.
Mijn laptop voldeed niet, een mysterieuze probleem hetgeen resulteerde dat Inloggen via Wi-Fi op basisschool niet lukte. Na overleg zonder probleem geld retour en een andere wat modernere laptop besteld.

Cor beoordeelde op 2019-05-27

Al meerdere computers hier gekocht, kwaliteit is heel erg goed, PC's zien er mooi uit en alles werkt 100%. Bovendien wordt het snel geleverd. Een keer een defecte voeding na een paar maanden en kosteloos gerepareerd. Een bedrijf dat dat ik aanbeveel aan vrienden/collega's. Vandaag een laptop aangeschaft.

Ida Abspoel beoordeelde op 2019-05-18

Net besteld en ben zeer benieuwd!! Kreeg jullie adres van mijn schoonzoon.

Jeroen den Hertog beoordeelde op 2019-01-29

Mooi refurbisched scherm gezien op de site, toch even gevraagd naar de exacte staat. Snel een antwoord terug gekregen waarop ik de bestelling direct geplaatst heb.
De volgende dag kwam de monitor (goed verpakt) binnen, inderdaad zo goed als nieuw voor een leuke prijs met 12 maanden garantie.

Serieuze zaak: ik zal er waarschijnlijk vaker komen kijken.

Euan beoordeelde op 2018-12-21

Great price for a well-refurbished workstation, very quick delivery, well packaged. Recommended

johanna beoordeelde op 2018-12-06

Top, binnen 15 minuten antwoord op mijn mail. De refurbished laptop was er binnen een dag. Jammergenoeg met de verkeerde adapter. Werd onmiddellijk hersteld en gestuurd. Vriendelijk te woord gestaan.
De kwaliteit van de laptop vind ik ook prima voor deze prijs. Johanna

R. Rietdijk beoordeelde op 2018-09-04

L&O Computers leverde ongevraagd (!) een ander produkt dan het bestelde. Vervolgens jokt men dat daarover gebeld is, maar mijn antwoordapparaat zegt anders (geen ingesproken bericht) en natuurlijk had men tevoren per e-mail moeten aangeven dat het bestelde produkt niet op voorraad was. Daarnaast deugt de voorraadadministratie op de website van L&O Computers niet. Per e-mail gevraagd hoe retour te zenden, maar moest nog een tweede keer daarom vragen, want geen antwoord op deze simpele vraag. Het aanbieden van excuses komt helaas pas na vele uitvluchten. Eindoordeel: slordig en klantonvriendelijk. Hopelijk is dit een uitzondering, maar ik ben geen klant meer.

J.Dijkhuis beoordeelde op 2018-07-07

Ik heb een refurbished computer gekocht bij L&O Computers voor een aantrekkelijke prijs, werkt prima alleen kwam ik er achter dat na het uitschakelen het powerlampje bleef knipperen. L&O is gaan zoeken waar het probleem zat en kwam al snel met de oplossing, opgelost dus. Prima service.

Etem Etemov beoordeelde op 2018-06-27

Ik heb al een computer gebesteld maar was verkerde ik heb gebeld voor andre computer en gelijk op moment geregeld super top tevreden.

Computor werk prima. Ik heb mijn hdd en sdd gemonteerd

Alles doet perfect

Danc u L&O computer

Michel beoordeelde op 2018-04-25

Vandaag Mijn extra Monitor defect. Gelijk maar naar het juiste adres gereden. Wisten mij snel en correct te helpen. Echt goede service. Kon wachten op de nieuwe (gebruikte) Monitor en Laptop om snel de werkzaamheden weer te kunnen uitvoeren. En ook nog eens een jaar Garantie. Waar vind je dit nog... Weet gewoon dat ik de volgende keer rechtstreeks naar Drachten moet rijden.

Peter beoordeelde op 2018-04-19

Zeer professioneel, zeer vlot, zeer voordelig!
Een AANRADER!!

hans beoordeelde op 2018-03-21

Veel goede ervaringen gelezen dus zelf ook maar eens contact gezocht. Het beantwoorden van mijn vragen was erg goed en snel, en er werd goed meegedacht met mijn wensen, zodat er daarna een goed advies gedaan werd. Op basis daarvan de geadviseerde desktop besteld en die werd de volgende dag al bezorgd. Netjes ingepakt en helemaal compleet, dus snel aangesloten en aan de slag. Tot dusver geen enkel probleem gehad (heb echter nog niet alle opties gebruikt) dus kan alleen maar tevreden zijn en dit adres aanbevelen.

Roel beoordeelde op 2018-03-12

De netadapter van mijn HP laptop was kapot gegaan. Op internet gezocht, veel 'goedkoop' namaak gevonden. Gelukkig kwam ik ook L&O computers tegen. Echt goedkoop, lage verzendkosten en dan ook nog origineel HP en nieuw (kon niet zien dat de netadapter ooit gebruikt was) en dan ook nog 12 maanden garantie.
Verzending precies zoals was aangeven (1-2 werkdagen)
Ik ben tevreden.

Jan beoordeelde op 2018-03-03

2 schermen gekocht en werden perfect verpakt geleverd
Voor een lage prijs met een jaar garantie prima deal

Bert Breebaart beoordeelde op 2018-01-16

Refurbished gaming pc gekocht. i5/16 gb RAM/ GTX1060 6 gb / 120 Ssd / Hdd . Status netjes kunnen volgen via de site. Snel geleverd. Plug en Play. Configuratie nergens goedkoper tegen gekomen, op internet En gewoon 12 maanden garantie. L&O heeft er een nieuwe tevreden klant bij!!

P.Pontus beoordeelde op 2017-10-08

L&O is een aanrader als je een gebruikte laptop zoekt! Snelle verzending en prima service.

Paula beoordeelde op 2017-06-29

Ze verkopen goede tweedehands laptops en zijn altijd heel behulpzaam. En ook belangrijk: ze komen hun afspraken na.
Inmiddels heb ik al vier laptops gekocht voor mezelf en voor anderen.

Edwin beoordeelde op 2017-06-21

Bestelling gedaan, simpel en snel. Gewoon prima afgehandeld.