Het Gangboord 37
9206BJ Drachten

9,9

Google Plus/Places - 9,4

Michel beoordeelde op 2018-04-25

Vandaag Mijn extra Monitor defect. Gelijk maar naar het juiste adres gereden. Wisten mij snel en correct te helpen. Echt goede service. Kon wachten op de nieuwe (gebruikte) Monitor en Laptop om snel de werkzaamheden weer te kunnen uitvoeren. En ook nog eens een jaar Garantie. Waar vind je dit nog... Weet gewoon dat ik de volgende keer rechtstreeks naar Drachten moet rijden.

Peter beoordeelde op 2018-04-19

Zeer professioneel, zeer vlot, zeer voordelig!
Een AANRADER!!

hans beoordeelde op 2018-03-21

Veel goede ervaringen gelezen dus zelf ook maar eens contact gezocht. Het beantwoorden van mijn vragen was erg goed en snel, en er werd goed meegedacht met mijn wensen, zodat er daarna een goed advies gedaan werd. Op basis daarvan de geadviseerde desktop besteld en die werd de volgende dag al bezorgd. Netjes ingepakt en helemaal compleet, dus snel aangesloten en aan de slag. Tot dusver geen enkel probleem gehad (heb echter nog niet alle opties gebruikt) dus kan alleen maar tevreden zijn en dit adres aanbevelen.

Roel beoordeelde op 2018-03-12

De netadapter van mijn HP laptop was kapot gegaan. Op internet gezocht, veel 'goedkoop' namaak gevonden. Gelukkig kwam ik ook L&O computers tegen. Echt goedkoop, lage verzendkosten en dan ook nog origineel HP en nieuw (kon niet zien dat de netadapter ooit gebruikt was) en dan ook nog 12 maanden garantie.
Verzending precies zoals was aangeven (1-2 werkdagen)
Ik ben tevreden.

Jan beoordeelde op 2018-03-03

2 schermen gekocht en werden perfect verpakt geleverd
Voor een lage prijs met een jaar garantie prima deal

Bert Breebaart beoordeelde op 2018-01-16

Refurbished gaming pc gekocht. i5/16 gb RAM/ GTX1060 6 gb / 120 Ssd / Hdd . Status netjes kunnen volgen via de site. Snel geleverd. Plug en Play. Configuratie nergens goedkoper tegen gekomen, op internet En gewoon 12 maanden garantie. L&O heeft er een nieuwe tevreden klant bij!!

P.Pontus beoordeelde op 2017-10-08

L&O is een aanrader als je een gebruikte laptop zoekt! Snelle verzending en prima service.

Paula beoordeelde op 2017-06-29

Ze verkopen goede tweedehands laptops en zijn altijd heel behulpzaam. En ook belangrijk: ze komen hun afspraken na.
Inmiddels heb ik al vier laptops gekocht voor mezelf en voor anderen.

Edwin beoordeelde op 2017-06-21

Bestelling gedaan, simpel en snel. Gewoon prima afgehandeld.

Lannoo beoordeelde op 2017-06-08

Goede vlotte service, snelle reactie op email, keurige afhandeling en bezorging

Frank beoordeelde op 2017-05-18

Bestelde computer werd snel geleverd.
Na ongeveer 1 maand was er geen internet verbinding meer mogelijk via wifi (wel via de ethernetkabel).
Probleem per email gemeld en nog dezelfde dag is het probleem op afstand (via TeamViewer en telefoon) verholpen.
Derhalve, een uitstekende service L&O Computers.

L.G. van der Heide beoordeelde op 2017-04-01

Zaterdagmiddag 12:30 u besteld en 16:50 u gereed
Dit is mijn tweede aankoop bij L & O (HP Elitebook 8460p), met uitbreiding werkgeheugen naar 8 GB en gereedmaken herstel-usb.
De vorige keer viel mij op de deskundige beantwoording bij een hulpvraag (aanwezigheid en instellen feature
'Herstart bij stroomuitval').
Ook deze keer goede informatie op mijn vragen.
Evenals de vorige aankoop werkt deze laptop ook prima.
Er is een royale garantietermijn (van een jaar)
Verder een vriendelijke bediening.

Marthijs van den Berg beoordeelde op 2017-03-04

zeker een aanrader.
snelle verzending en goede service.

Top

Erik van den Boom beoordeelde op 2017-01-24

Fijn bedrijf. Ze willen een tevreden klant, en daar nemen ze de aandacht en tijd voor. De eerste laptop beviel niet helemaal. Geen probleem, ik kreeg een andere. Die had een batterij die aan zijn einde was: nieuwe werd opgestuurd.

Bas beoordeelde op 2017-01-15

Hele goede service voor iedereen aan te bevelen

G.J. van Druten beoordeelde op 2016-12-27

Had een laptopaccu gekocht voor een HP laptop, deze ging helaas kapot in de garantie tijd.
Dit gemeld en de andere dag al een nieuwe accu in huis.
Super snelle levering en een perfecte garantie afhandeling.

2016