Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Bennebroekerweg 645
2133AA Hoofddorp

7,3

S beoordeelde op 2019-03-14

Ik heb bij dit bedrijf besteld omdat toen ik bestelde de levertijd 2 weken was, maar dat werden er vier en toen 8 maar Ik wacht nu al meer dan 10 weken op mijn tafelbladen en ze zijn er nog niet reageren 1 keer in de week als je mazzel heb op je bericht

Reactie van LOFT Meubels:
Beste Sylvia,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen een review te schrijven, echter zouden wij hier toch graag nog even op willen reageren.
De levertijd is helaas nooit 2 weken geweest, op het moment dat u de bestelling heeft geplaatst was dit 4-6 weken. Wij betreuren het uiteraard dat de levertijd is overschreden en om deze reden hebben wij met u een passende tegemoetkoming afgesproken. Het klopt dat wij, vanwege de drukte, soms minder snel telefonisch bereikbaar zijn, echter streven wij ernaar dat wij klanten altijd binnen 1 dag alsnog te woord staan. Wij herkennen ons dan ook niet in de door u genoemde afwezigheid van 1 week.
Desalniettemin hopen wij dat u alsnog tevreden bent met uw aankoop en de aangeboden tegemoetkoming.

Team LOFT Meubels

Michael Vanwolleghem beoordeelde op 2018-11-29

De service is fantastisch. Er wordt enorm snel gereageerd op mails. Zelfs in het weekend ! Er wordt op deskundige wijze meegedacht over het ontwerp en de afwerking. Het geleverde materiaal is van degelijke kwaliteit en de prijzen zijn goed. Kortom: dit betaal je met plezier.
Dus: een echte aanrader

Henk beoordeelde op 2018-11-28

Ik heb een tafelblad en onderstel besteld. Zeer tevreden mee, de tafel ziet er goed uit. Ook de verwachte levertijd van 20 dagen kwam overeen. Al met al zeer positief.