Bennebroekerweg 645
2133AA Hoofddorp

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Michael Vanwolleghem beoordeelde op 2018-11-29

De service is fantastisch. Er wordt enorm snel gereageerd op mails. Zelfs in het weekend ! Er wordt op deskundige wijze meegedacht over het ontwerp en de afwerking. Het geleverde materiaal is van degelijke kwaliteit en de prijzen zijn goed. Kortom: dit betaal je met plezier.
Dus: een echte aanrader

Bestelproces

Henk beoordeelde op 2018-11-28

Ik heb een tafelblad en onderstel besteld. Zeer tevreden mee, de tafel ziet er goed uit. Ook de verwachte levertijd van 20 dagen kwam overeen. Al met al zeer positief.

Bestelproces