Jan van Zantenstraat 66
4194 VC Meteren

8,5

2016

Johanna Woudenberg beoordeelde op 2016-05-17

De service is prima werkte niet!
Maar gelijk nieuwe gekregen.

Sylvia Schenkels beoordeelde op 2014-09-02

snel geleverd

Chantal beoordeelde op 2014-08-17

De levering is was zoals aangegeven de volgende dag in huis, goed geregeld en erg handig! Zo kan ik zelf bestellen wanneer het mij uitkomt met de levering. De bestelde producten zijn netjes en onopvallend verpakt, niemand die weet wat erin zit. Ik kan weer even vooruit met mijn nieuwe speeltjes, maar ik kom hier zeker terug.

Sabina beoordeelde op 2014-06-29

prettige website. mooie producten met goede beschrijving en snel geleverd.

CK beoordeelde op 2014-06-16

Snel en discreet geleverd en goedkoop vergeleken met een heleboel andere sites.
Kan geen minpunten bedenken.

2014