Sneeuwgansstraat 9
1826 GP Alkmaar

8,7

Bol.com 4 8,5

Fenna beoordeelde op 2017-07-04

Wat een leuke site en wat een top klantenservice. Ik had op een beurs een artikel bij de dames van ladytoys gekocht, echter is mijn oplader door mijn hond gesloopt. Dus via de site contact gezocht voor een nieuwe oplader, direct contact gehad en snel een nieuwe oplader ontvangen. Mijn ervaringen op de beurs waren zeer positief, maar ook bij een vraag via lopen ze niet weg en denken ze mee. Super bedankt dames van Ladytoys

Karin beoordeelde op 2017-06-17

Onlangs de womanizer pro40 besteld, wauw wat een apparaat. Had ik veel eerder moeten doen. Echt een aanrader! Snelle levering en discreet.

Peter beoordeelde op 2017-02-27

Eitje van Dorr, gekocht voor mijn vriendin, ook de afstandsbediening is los te gebruiken en trilt goed mee. Voelt zacht aan, waterdicht en oplaadbaar, prima combi en spannend

Teebee beoordeelde op 2017-02-24

Item besteld, vlot geleverd.
Verpakking is echter NIET anoniem!
Op het adreslabel staat uiteraard ook een (verplicht) retouradres, er staat echter ook een logo (Ladytoys) op welke dmv een zwarte markeerstift is doorgehaald. Nutteloos want geprinte tekst blijft ook zichtbaar en leesbaar door het zwart heen. Allesbehalve anoniem dus. Ik was net op tijd thuis, de postbesteller stond net op het punt mijn bestelling bij mijn buren af te geven......
Jammer; mijn eerste en hierom ook laatste bestelling hier.
-edit-: bedrijf heeft inmiddels aangegeven hun adreslabel te zulken aanpassen zonder enig logo of bedrijfsnaam.

Katerina beoordeelde op 2017-01-27

Snelle levering, Womanizer pro40 is echt een aanrader