De Buurt 78
1606AH Venhuizen
KvK 63920077

Anoniem beoordeelde op 2019-06-20

Eindelijk de perfecte, lange flared legging gevonden!

M. van Dongen beoordeelde op 2019-06-18

Snelle bezorging, hele fijne legging die lang genoeg is. (Mijn benen zijn nu eenmaal langer dan gemiddeld)

Wendy Verwoerd beoordeelde op 2019-06-18

Super klant vriendelijk, snelle levering en zelfs made to measure is mogelijk.

Gerda Smedinga beoordeelde op 2019-06-14

Blij met de mooie flaired legging. Goede kwaliteit , mooie pasvorm . Al jaren tevreden klant . Lisa is heel attent , ze belde op vorige week of de maat die ik besteld had wel klopte, 2 maten kleiner dan normaal ?
Ja dat klopte en zit als gegoten ! Top

Ilse Dil beoordeelde op 2019-06-14

Prima service en fijne leggings van goede kwaliteit!

Erna Wardenburg beoordeelde op 2019-06-14

Mooie lange flairlegging, helemaal blij

trudy pruijn beoordeelde op 2019-06-10

Goede kwaliteit.

Lisa Beckers beoordeelde op 2019-06-03

Mooie leggings, goede kwaliteit! Goede service, makkelijk producten retour sturen of ruilen.
Vriendelijk!

Emmy Richel beoordeelde op 2019-06-03

Zeer te spreken over de uitstekende service. Fijn dat er nu ook voor de langbenigen onder ons passende leggings beschikbaar zijn

Cynthia Op den Brouw beoordeelde op 2019-05-29

Actief contact over maatkeuze en correcte levering. Persoonlijke aanpak is prettig.

Willeke Vernède beoordeelde op 2019-05-23

Goede, snelle verzending.

Kitty Schoof beoordeelde op 2019-05-21

Model ✅
Pasvorm ✅
Lengte ✅
Absolute topbroek! Zit rondom bovenbeen mooi glad en loopt pas na de knie uit! Echt een geweldige broek!

Marjolein Vink beoordeelde op 2019-05-21

Drie broeken/leggings besteld en met een paar dagen in huis. Lisa belde me nog even op over de juiste maat (ik had mijn eigen maten bij de opmerkingen vermeld). Op haar advies toch een maatje groter genomen. En die zitten prima! Adresje om te onthouden!

Marleen de Vos beoordeelde op 2019-05-13

Snelle, persoonlijke service met vertrouwen in de klant.

Catharina Vriezen beoordeelde op 2019-04-26

Aankoop zwarte legging. Eindelijk een legging zoals ik een legging wil hebben! Heerlijke stof, niet te dun. Een wat hogere taille met tailleband. Lengte 34, precies goed. Fantastisch, ik kan niet anders zeggen!

Lisette Borst beoordeelde op 2019-04-25

Broeken snel in huis, goede verpakking met een leuk kaartje erbij.
Broeken zelf ook weer top!

Viviane Veger beoordeelde op 2019-04-25

Prettig in communicatie en snelle service! Erg tevreden ook met het mooie product.

Karen beoordeelde op 2019-04-23

Heel tevreden, lekkere lange legging van mooie kwaliteit en super mooie suede stof!

Ann Poelman beoordeelde op 2019-04-23

Supertevreden over de moeite die gedaan werd voor het kiezen van de juiste maat!!!

Anne beoordeelde op 2019-04-18

Heel knappe en kwalitatieve legging, degelijke verpakking en snelle verzending. Wat kan je als klant meer verwachten?