De Buurt 78
1606AH Venhuizen
KvK 63920077

Antonia beoordeelde op 2019-08-21

Ik ben 180 en heb een legging en 2 broeken gekocht. Ze zitten fantastisch. Precies zoals op de foto's van de website. Eindelijk broeken die lekker lang zijn. Ik heb bewust de langste maat gekozen, staat erg leuk.
Hoog model met brede elastiek en lekkere stof.

Relinde Van oene beoordeelde op 2019-08-08

Fijne leggings met een mooie kwaliteit en prijs. Ik heb jeansmaat lengte 38, 36 is prima. Persoonlijke en snelle verzending.

Linda beoordeelde op 2019-07-23

De jeans bleken helaas niet op voorraad. De legging en pantalon werden snel geleverd en zaten als gegoten. Enige minpuntje vind ik dat de stof van de pantalon erg gevoelig is gebleken voor noppen en haaltjes.

Elly van Egmond beoordeelde op 2019-07-12

Snel, netjes en uitstekend advies.
Daarnaast een leuke schrijfstijl!

Charlotte Wentges beoordeelde op 2019-07-11

Prima service, prima pasvorm

Brigitte van der Bent beoordeelde op 2019-07-09

Goede kwaliteit kleding en persoonlijke service en advies. Echt top.

Helga Blokzijl beoordeelde op 2019-07-08

Omschrijving en maatvoering correct en duidelijk. Stof is goede kwaliteit.Verzending snel en duidelijk in communicatie. En de leggings zitten fantastisch! (Heb een zandloper-figuur en meestal zijn leggings dan te wijd aan de bovenkant. Bij deze is dat niet het geval.)

Jolanda Eggens beoordeelde op 2019-07-02

Perfecte service en goede kwaliteit.

L Lentelink beoordeelde op 2019-07-02

Legging alleen kort even gepast, beetje langer dan verwacht, haha typisch, maar dat vind ik wel leuk. Over de kwaliteit kan ik nog niks zeggen. Maar tot dusver alles prima in orde!

Kitty Schoof beoordeelde op 2019-07-01

Heel erg tevreden met de twee nieuwe leggings. De donkerblauwe jeans en de olijfgroene zijn weer een aanwinst. Prima pasvorm. En heerlijk die lengte 36!!

Miriam Van Oostwaard beoordeelde op 2019-06-25

Ik koop regelmatig bij Lisa, omdat ze hele leuke leggings heeft, die gewoon lang genoeg zijn. En sinds niet al te lang verkoopt ze ook lange denimbroeken. Ook geweldig. Omdat de maatvoering daar net even anders is, heb ik een opmerking hierover bij het bestellen geschreven. Lisa reageert altijd snel en persoonlijk. Heel fijn. En hij zit als gegoten!!
Alleen nu is het ineens 32 graden buiten, dus even wachten nog voor ik mijn lange zwarte denimbroek echt zal dragen...

Anoniem beoordeelde op 2019-06-20

Eindelijk de perfecte, lange flared legging gevonden!

M. van Dongen beoordeelde op 2019-06-18

Snelle bezorging, hele fijne legging die lang genoeg is. (Mijn benen zijn nu eenmaal langer dan gemiddeld)

Wendy Verwoerd beoordeelde op 2019-06-18

Super klant vriendelijk, snelle levering en zelfs made to measure is mogelijk.

Gerda Smedinga beoordeelde op 2019-06-14

Blij met de mooie flaired legging. Goede kwaliteit , mooie pasvorm . Al jaren tevreden klant . Lisa is heel attent , ze belde op vorige week of de maat die ik besteld had wel klopte, 2 maten kleiner dan normaal ?
Ja dat klopte en zit als gegoten ! Top

Ilse Dil beoordeelde op 2019-06-14

Prima service en fijne leggings van goede kwaliteit!

Erna Wardenburg beoordeelde op 2019-06-14

Mooie lange flairlegging, helemaal blij

trudy pruijn beoordeelde op 2019-06-10

Goede kwaliteit.

Lisa Beckers beoordeelde op 2019-06-03

Mooie leggings, goede kwaliteit! Goede service, makkelijk producten retour sturen of ruilen.
Vriendelijk!

Emmy Richel beoordeelde op 2019-06-03

Zeer te spreken over de uitstekende service. Fijn dat er nu ook voor de langbenigen onder ons passende leggings beschikbaar zijn