De Buurt 78
KvK 63920077

Jolanda van de Ven beoordeelde op 2019-02-18

Prima product!

Ellen Termeer beoordeelde op 2019-02-12

Goede service, goede kwaliteit !

Danielle beoordeelde op 2019-02-10

Snel in huis. Ik had een sportlegging besteld maar de stof was niet zoals verwacht aangezien ik liever een gladde sportlegging draag. Retourneren ging makkelijk en ik had snel mijn geld terug.

Fabienne Dalleu beoordeelde op 2019-02-06

De service is altijd top! Als je je problemen kenbaar maakt zal zij enigszins redelijkerwijs alles doen om te helpen of mee te denken. Ik persoonlijk vind dat Super fijn!

H. Kupers beoordeelde op 2019-02-05

Snelle reactie op vragen. Het contact was erg persoonlijk. De verzending was heel snel en erg mooi ingepakt.

Andrien van der Werf beoordeelde op 2019-02-04

Product de volgende dag in huis met een persoonlijk briefje.

Kwaliteit producten is ook goed.

Christa beoordeelde op 2019-02-04

Super tevreden, snelle levering en eindelijk een legging die lekker lang is.
Ook na het wassen, waarbij wel wat krimp ontstaat, blijft hij mooi van kleur!

Nicole van Berkel beoordeelde op 2019-02-01

Eindelijk zijn leggings lang genoeg, super, en wat een kwaliteit!
Ik ben fan!

Liselotte van den Berg beoordeelde op 2019-01-31

Prima levering en ook nog even persoonlijk contact.

Kitty Huisman beoordeelde op 2019-01-28

Snelle levering, mooie kwaliteit leggings. Heerlijk om leggings te hebben die lang genoeg zijn en er ook nog mooi uitzien.

Sabine van Amstel beoordeelde op 2019-01-25

Altijd even vlug, correct en vriendelijk

Thamar Eveleens beoordeelde op 2019-01-24

Ik had bij opmerkingen wat neergezet. Eigenaresse nam gelijk contact op. Op een persoonlijk kaartje gaf ze nog eens aan dat ze graag hoorde of het product goed was zo. Goede service dus. Legging zat perfect. Touwtje was alleen veel te kort dus die verdwijnt als je hem aan trekt.

Priscilla Van Der Mijnsbrugge beoordeelde op 2019-01-14

Via de maattabel makkelijk de juiste maat kunnen vinden van de legging die we (moeder en ik) graag hadden. Voor mezelf past de legging super goed, mam kan pas in februari passen, maar aangezien de lengtemaat is wat zij nodig heeft ga ik ervan uit dat dit ook perfect zal zitten.
De levering is enorm vlot verlopen en er zat een mooi handgeschreven kaartje bij.
Ben super tevreden en ga zeker meer bestellen.

Lieke Lammers-Mulder beoordeelde op 2019-01-06

Heel tevreden, 2e bestelling en net als de vorige erg fijne broek, goede kwaliteit. Dit keer duurde de levering iets langer, maar ik werd daarover keurig op de hoogte gehouden per mail. Dit is zeker niet de laatste bestelling geweest!

Antje van beoordeelde op 2019-01-04

Fantastisch!
Nooit geweten dat er geschikte panty’s bestaan voor mijn lange stelten ;-)
Snelle levering en duidelijke communicatie.

Ilse Hakse beoordeelde op 2018-12-30

Heel blij met mijn lange zwangerschapslegging! Jammer dat ze zo duur zijn anders had ik er meer gekocht.

Sandra beoordeelde op 2018-12-28

De betaling was niet gelukt; ik werd hier vriendelijk bij geholpen en had de legging vlot in huis

Ruth Rietdijk beoordeelde op 2018-12-27

De legging voldeed niet aan de verwachting, het elastiek was veel te strak. Ook zijn de verzendkosten best hoog.

Erika Medendorp beoordeelde op 2018-12-27

supergoede service en fijne produkten!

Monique van Buijtene-Hoek beoordeelde op 2018-12-26

Fijn! Eindelijk iets voor de benen dat NIET te kort is....!
Ook fijn dat je voor info even kan bellen!