mgr. bekkersstraat 7

8,0

Lees
waarom

Nic beoordeelde op 2019-01-16

Supersnel geleverd binnen 2 dagen. Uitstekende kwaliteit tegen een scherpe prijs.
Prettige communicatie. We zijn goed geholpen!

Herman Smorenburg beoordeelde op 2019-01-12

Snelle levering, goed product, prettige communicatie.

Corine Jochems beoordeelde op 2019-01-12

Klantvriendelijk zowel medewerker aan de telefoon als bezorgers, super. Komen afspraken correct na. Zeker een aanrader.

I. Blanken beoordeelde op 2019-01-12

Fantastische service, hele snelle levertijd en bezorging was op tijd en conform afspraak. Goede kwaliteit en scherpe prijzen/aanbiedingen. Kortom: top service, top bedrijf!

Frank beoordeelde op 2019-01-12

Snelle, correcte levering. Uitstekende service. Aanrader.

Soetendal beoordeelde op 2018-11-19

Hele goede service en erg fijn geholpen.
Groet,

A. Louwers beoordeelde op 2018-10-16

Vlotte afhandeling, snelle service, correcte bezorging kant en klare aflevering.
Alles uitstekend geregeld.

Fleur beoordeelde op 2018-09-28

Nu twee tuinset bij hen aangeschaft . super 😃hier wordt je erg blij van. Zo snel geleverd.
Mooi ben er erg blij mee deze nazomer.😎

Megan beoordeelde op 2018-09-27

Na 2 keer een bovenblad te hebben ontvangen die kapot was via fonq. Was latour onze redder in nood. Volgende dag kregen we een nieuwe geleverd. Bleek ook helaas kapot te zijn. Hoefde niks te betalen en mochten deze gebruiken tot ze een nieuwe konden leveren! Eindresultaat een mooie vuurtafel die heel is en een enorm tevreden klant!

An Van de brul beoordeelde op 2018-09-17

Zeer tevreden! Hele goede communicatie. Snelle levering. Aanrader!

Robert beoordeelde op 2018-09-16

Zeer tevreden, snel aanbod, scherpe prijs en zeer prettige en nette bezorging.
Ik zal zeker weer een prijsaanvraag doen.

Kusters beoordeelde op 2018-09-15

Super snelle en persoonlijke service. Eigenlijk wat je van ieder bedrijf mag verwachten en eigenlijk nergens meer krijgt.
Denken ook met je mee.

Annelies beoordeelde op 2018-09-15

Snelle bezorging scherpe prijs en mooie tuinset

Van de Water beoordeelde op 2018-09-15

Goed klantcontact, goede prijs en supersnelle ( gratis) bezorging!

van der Velden beoordeelde op 2018-08-30

Informatie ingewonnen en prijs aangevraagd -> snel antwoord hierop , besteld en vervolgens snelle levering!! DE 2 kussens die op nalevering stonden werden ook snel daarna geleverd! Perttige communicatie over alles. Erg teverden over LAtour!!

Michiel Weijers beoordeelde op 2018-08-25

Goede service en snelle levering en een schitterende loungeset.

Janssen beoordeelde op 2018-08-23

Super vriendelijk. Goed en duidelijk over de prijs eens kunnen worden.
Helaas het telefoontje of mailtje vergeten voor te bezorgen. Een geluk dat we thuis waren, en de tuinmeubels toch in ontvangst konden nemen.

Frans beoordeelde op 2018-08-20

Heel erg tevreden , super snelle levering en scherpe prijs . Zwengel van parasol was er niet bij , werd de volgende dag gewoon bezorgd . Super vriendelijk geholpen en ze konen de afspraken perfect na . Dat is tenminste service . Zalfde zaak zeker aanbevelen .

Marleen van Helden beoordeelde op 2018-08-15

Wij zijn erg blij met onze loungeset. Heel tevreden over deze zaak en hun medewerkers. Prima geadviseerd, scherpe prijs. Keurig afgeleverd in de achtertuin en alle verpakkingsmateriaal weer meegenomen. Pinnen lukte niet vanwege de slechte verbinding maar we konden gewoon achteraf het geld overmaken. Door een misverstand stond het dienblad niet op de bon en zat er dus niet bij maar dat is meteen de volgende dag per post opgestuurd. Super afgehandeld.

JOhn beoordeelde op 2018-08-14

Pas als je een beroep op service moet doen dan leer je de leverancier kennen. Deze was van Latour uitstekend.Afspraken worden nagekomen en de communicatie was goed. Latour kan ik aanbevelen.