mgr. bekkersstraat 7

8,0

Lees
waarom

Familie Kessens beoordeelde op 2019-05-21

Vlotte en zorgvuldige levering tuinmeubelset.
Zaterdag besteld, maandag geleverd.
Chauffeur was alleen, het ware beter geweest dit even te overleggen, nu moest mijn vrouw meesjouwen...ik had aangegeven niet thuis te zijn.
Maar...peanuts hoor.....

Harry beoordeelde op 2019-05-20

Ik ben niet van het schrijven maar ere wie ere toekomt
Allereerst wil ik je bedanken voor je geleverde overkapping Maranza, helemaal top.
Ook wil ik je graag een compliment geven voor hoe Latour Tuinmeubelen consumentvriendelijk de zaken aanpakt en dan voel je je als klant echt koning. Beloven en waarmaken en ook voor de klant prijsvriendelijk.
Verder wil ik meegeven dat de jongens die deze overkapping zijn komen monteren en plaatsen, TOPPERS zijn.
Zeer beleefd, precies en harde werkers en goed is nog niet goed genoeg. Werken heel netjes heb ik zelden meegemaakt maar werkelijk Top gasten, dank daarvoor. Zijn een goed uithangbord voor je bedrijf, en betere reclame kan je niet verzinnen.
Aanrader!

Ciska beoordeelde op 2019-05-20

Zeer ruim assortiment, zeer vriendelijk en eerlijk personeel, klantgerichte eigenaar. Volgende tuinproduct zeker weer bij Latour!

R. Oud beoordeelde op 2019-05-19

Goede ervaring. Levering volgens afspraak en heel vriendelijke medewerkers

Hermann Roosen beoordeelde op 2019-05-18

Das gibt es wirklich noch! Bestellt und geliefert in sehr kurzer Zeit. Top-Ware! Top Service! Top Preis! Wir können Latour tuinmeubelen nur jedem empfehlen.
Vielen Dank!!!

Hans Vonk beoordeelde op 2019-05-17

Zowel de bestelling als de bezorging verliep heel soepel. Een prachtig eetset voor een hele gunstige prijs.

Johan beoordeelde op 2019-05-16

Heel blij. Ik kwam thuis, en de nieuwe bistro set stond klaar op de plaats waar de vorige stond. Geen achtergebleven verpakkingsmateriaal en geen bezorgkosten. Netjes.

Josien beoordeelde op 2019-05-14

Normaal neem ik nooit tijd voor het schrijven van een review, maar de service van Latour vond ik echt heel erg goed. We hebben na heel lang zoeken de perfecte tuintafel gevonden voor een hele mooie prijs. Deze werd netjes op afspraak thuis afgeleverd zonder meerkosten. Super dus!!

Lisens Patrick beoordeelde op 2019-05-12

Tuinset is heel goed aangekomen door heel vriendelijke persoon , ook de verkoop is professioneel afgehandeld kwaliteitsprijs is heel goed , voor iedereen aan te raden .

L.P.van der Wal beoordeelde op 2019-05-11

Verbazing ten top. Bij ons geplaats een suns maranza veranda binnen 3 Dagen door zeer bekwaam en technisch personeel.Bij anderen 2 tot 6 Weken wachten. Prijstechnisch ook zeer interesant een Grote aan Rader voor iedereen

Linda van Dijk beoordeelde op 2019-05-08

Top service! eigenaar is een ondernemer in hart en nieren en is enorm klantgericht. Prijs kwaliteit is zeer goed.

Hetty J. Kuiper beoordeelde op 2019-05-07

'S morgens besteld en dezelfde avond bezorgd door een vriendelijke jongeman.
Ik ben heel blij met de prachtige stoel. Bedrijf is een aanrader.

G. Eikenaar beoordeelde op 2019-05-04

Wij waren heel erg tevreden over hoe alles is afgehandeld. We kijken vanuit
de kamer naar ons nieuwe balkonset. Wij kunnen niet anders zeggen dat we er heel erg blij mee zijn.

H. Nutterts beoordeelde op 2019-05-02

F
Dank voor snelle en uitstekende levering van tuinmeubels.
Zeer correcte en vriendelijke chauffeur. Alle "emballage"meegenomen.
Ik kan Latour iedereen aanbevelen. Toppie

Fam. Westdorp beoordeelde op 2019-04-30

Duidelijke communicatie, uitstekende service, prachtige producten, komen afspraken na, erg snelle levering. Alles is TOP!

Jaap van den Brink beoordeelde op 2019-04-29

Erg tevreden. Donderdagochtend loungeset besteld, s'avonds al geleverd voor ook nog eens een nette prijs

chris b. beoordeelde op 2019-04-25

alles correct verlopen, levering incluis - vriendelijk, behulpzaam personeel - een aanrader, ook qua prijs!

I Brand beoordeelde op 2019-04-25

Prima, goede snelle service en mooie prijaafspraak. Top hoor

Fam. Maas beoordeelde op 2019-04-24

Erg tevreden. De tuinmeubels die we zochten waren op voorraad en we konden ze meteen bij het magazijn ophalen. Superservice en prima prijs ook!

EB beoordeelde op 2019-04-23

Snelle levering! Complimenten aan de bezorgers! Ondanks dat het al wat later was, waren super vriendelijk en zeer servicegericht! Spullen worden tot in de tuin geleverd en alle verpakkingsmateriaal wordt keurig weer meegenomen.