mgr. bekkersstraat 7

8,0

Lees
waarom

Silvia Reinshagen beoordeelde op 2019-07-12

Bij Latour een 4 seasons lounge bank besteld. De lounge bank is erg netjes gemaakt en van een uitstekende kwaliteit. Hij ziet er net zo uit als op de web site . De bank zit ook nog eens heerlijk . Telefonisch contact gehad om informatie in te winnen . Ik werd keurig te woord gestaan. De bestelling verliep zeer goed en de bank was er binnen 3 werkdagen, zoals afgesproken met de medewerker. Wij kregen keurig vooraf een telefoontje dat ze de volgende dag de bank kwamen brengen en 1 uur van te voren werd er ook weer gebeld dat de bezorger onderweg was. DE bank werd netjes op de plek gezet en al het afval, zoals papier en plastic,werd mee retour genomen.

Myrthe beoordeelde op 2019-07-12

Prachtige loungeset gevonden, echter konden wij deze pas 3 maanden later kwijt vanwege onze nieuwbouwwoning.
Mail gestuurd wat de mogelijkheden zijn. De bank kon gereserveerd worden met een aanbetaling van 10%. Wat uiteraard logisch is.
Ik kon tegen de tijd dat ik hem nodig had een belletje geven/mailtje sturen en werd daarna snel geleverd! Bij ons werd de bank savonds rond half 10 nog bezorgd. Zetten het netjes op zn plek en nemen alle verpakkingsmaterialen mee. Helemaal top!

Bruijns beoordeelde op 2019-07-12

Heel tevreden, woensdag besteld en donderdagavond kwamen ze het nog bezorgen. De bezorger zet alles weg waar het moet komen en neemt het verpakkingsmateriaal weer mee! De loungeset staat prachtig onder onze overkapping!

Michel beoordeelde op 2019-07-09

Het bestellen via de website is zeer goed te doen. Snel na het plaatsen van de bestelling werd er telefonisch contact opgenomen om de bestelling te bevestigen en het vervolg af te spreken.
Ook voor levering nog even contact gehad over tijdstip. De levering zelf verliep uitstekend. Netjes, vriendelijk en adequaat.
Zeer aanbevelenswaardig !

Juul beoordeelde op 2019-07-08

Hoe vaak bestel je tuinmeubelen? Wij niet vaak en daardoor waren we geneigd naar de bekende leveranciers te grijpen. We zijn blij dat we toch nog offertes hebben aangevraagd bij een aantal voor ons onbekende leveranciers waaronder Latour. Gemaild met de vraag naar prijzen, maar via mail worden deze niet gegeven. Of ze ons konden bellen. Na telefonisch contact een zeer nette prijs gekregen. Toch nog wat terughoudend door de onbekendheid van Latour voor ons. Na het zien van de score en het lezen van de eerste 3 beoordelingen geloofden we het wel. Teruggebeld, besteld en de dag erna stond het al op het terras. We zijn verbaasd dat een “kleine” ondernemer met haar service, prijs en snelheid zo goed mee kan als de grote internetwinkels. Een verdiende 10!

P. de Fockert beoordeelde op 2019-07-08

Offerte aangevraagd en supersnel teruggebeld met scherpe prijs.

Anouck de vos beoordeelde op 2019-07-06

Een fantastische ervaring met eerste keer in Nederland te bestellen alles heel vlot verlopen en op tijd geleverd en aan een mooie prijs wat moet men meer willen๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿคฉ

Henk beoordeelde op 2019-07-04

Dikke 10!
Snel,goede prijs,adequate informatie.Vriendelijk!!
Meedenken, kortom:aanrader.

Johan beoordeelde op 2019-07-04

Offerte per mail aangevraagd; scherpste prijs telefonisch gekregen... nog even in de winkel gekeken, maar prijs bleek niet verder onderhandelbaar. Prijs was scherp, dus daarom akkoord gegaan. Na een paar dagen afgeleverd, keurig zoals je verwacht.

Frank beoordeelde op 2019-07-01

Topservice, produkt op voorraad en snel geleverd!

Rutger beoordeelde op 2019-06-29

Gister loungeset Mistral telefonisch besteld. Nog geen 12 uur later geleverd en geplaatst. Daar waar anderen 2 weken levertijd nodig hadden. Super medewerking en ingespeeld op de behoefte van de klant.

bert pakkoo beoordeelde op 2019-06-27

was een stoel stuk binnen 3 werk dagen een nieuwe geen gezeur geen gedoe uitstekend geregeld hartelijk dank bert

Hans Couzy beoordeelde op 2019-06-27

Zeer tevreden nergens goedkoper om 15:00 uur besteld volgende dag 13:30 in huis
Alles werd in de vrachtwagen uitgepakt en kon zo de tuin in , maken waar wat ze beloven.

Hugo beoordeelde op 2019-06-25

In 1 dag prijsopgave en levering.
Sneller kan nergens .
En alles conform afspraak.

Brent beoordeelde op 2019-06-24

zeer snelle reactie op een prijsaanvraag voor ligbedden
prijs die substantieel lager was dan andere aanbieders
vlot en conform afspraak geleverd
verpakkingsmateriaal mee terug genomen
Errug goed!

Erica beoordeelde op 2019-06-15

Loungeset is netjes afgeleverd in de avonduren. De verpakking werd meegenomen en alles werd geïnstalleerd. Dik tevreden

P.A.Bot beoordeelde op 2019-06-15

Snelle service!
Goede prijs kwaliteit verhouding

Greet beoordeelde op 2019-06-12

Snelle en correcte levering volgens afspraak. Stoelen waren perfect en kwaliteitsvol zoals op website aangegeven.

Ans kleiman beoordeelde op 2019-06-12

Een mooie tuintafel snel gebracht en in elkaar gezet door een heel aardige en zeer klantvriendelijke jongen
Raad zeker dit bedrijf aan

Verkaart beoordeelde op 2019-06-12

Mooie tafel en stoelen. Snel geleverd, echter vergeten ons van te voren te bellen over de afleverdatum. Gelukkig waren we thuis. Vriendelijke bezorger en spullen waren al gemonteerd.