mgr. bekkersstraat 7

8,0

Lees
waarom

INeke van Zetten beoordeelde op 2018-07-16

Zaterdag besteld, maandagavond bezorgd. Zeer snelle levering. Dit kom je niet vaak tegen Coolblue effect

Ron Sewalt beoordeelde op 2018-07-16

Zeer tevreden. Snel. Scherpe prijs. Een minpuntje: de tuintafel was erg zwaar en de chauffeur stond er alleen voor. Moest hem ‘een handje’ geven. Heb daardoor behoorlijk last van mijn rug gehad.

Theo beoordeelde op 2018-07-12

Snelle levering en goede kwaliteit.

F. Remmers beoordeelde op 2018-07-11

Goed service, scherpe prijs, klantvriendelijk. Top!

Iris beoordeelde op 2018-07-11

Ongelooflijk wat een service. Dit kom je niet veel meer tegen. Ik ben erg netjes geholpen en ze leveren ontzettend snel. Echt super

Hans van de Pol beoordeelde op 2018-07-07

Zeer tevreden, keurig op tijd geleverd netjes uitgepakt en in de tuin neer gezet,

J.Pawlowski beoordeelde op 2018-07-06

Erg snel en hulpvaardig.Klantvriendelijkheid is top!

Jan Baris beoordeelde op 2018-07-03

Bij Latour de 4SO Brighton living chair gekocht. Fantastische stoel.
Snel een bijzonder scherpe prijsopgave, echt nergens anders goedkoper. Bij anderen is de prijs echt veel hoger.
Snelle levering, netjes afgeleverd in de achtertuin en achteraf betalen.
Waren alle webwinkels maar als deze.

Martine Visser beoordeelde op 2018-07-01

Snelle prijsopgave . Persoonlijk contact. Supersnelle levering en keurig volgens afspraak. Meubel wordt in de tuin geleverd waar je het wilt en verpakkingsmateriaal nemen ze weer mee. Via pin betaald bij levering. Gewoon ouderwets goede service.

We willen ook op termijn een nieuwe Loungeset. Ik ga zeker dan weer bij Latour informeren.

V. Baardewijk beoordeelde op 2018-06-29

Top service! Gebeld en de volgende dag, eind van de ochtend stonden de tuinmeubelen in de tuin. ๐Ÿ‘๐Ÿฝ๐Ÿ‘๐Ÿฝ

Jan beoordeelde op 2018-06-26

Vrijdag eind van de middag besteld, dezelfde avond nog in huis(!). Werd keurig in de tuin geleverd, verpakkingsmateriaal meegenomen en met Pin betaald. Top!

Ilonka Wilkens beoordeelde op 2018-06-25

Ik ben heel tevreden over de service van Frans Latour. De prijsopgave was scherp en de (gratis) levering lekker snel. Verpakkingsmateriaal werd keurig meegenomen. De factuur mocht via een bankoverschrijving de volgende dag betaald worden.

Martine beoordeelde op 2018-06-16

Zoals ook de vorige bestellingen, was de bestelling van mijn 'Lazy Susan' helemaal NIET 'lazy' het werd snel en zeer keurig geleverd. TOP service, TOP kwaliteit en een niet te evenaren prijs !! Wil u iets bestellen ? Moet u zeker LATOUR bellen !!

A.K. de Jong beoordeelde op 2018-06-06

Snelle levering, ik werd gebeld voor een leverdatum. De tafel werd ook nog eens in elkaar gezet. Top.

Hans Mes beoordeelde op 2018-05-24

Geweldig, om 11:00 twee stoelen besteld en die werden om 18:00 thuis afgeleverd, verpakkingsmateriaal werd keurig meegenomen; de stoelen waren ook 5% goedkoper dan ergens anders.

Jan van Gulik beoordeelde op 2018-05-12

Geweldige service, duidelijke uitleg wat de mogelijkheden zijn en binnen een dag na bestelling geleverd !!!

Fam. Naessens beoordeelde op 2018-05-07

We bestelden een tweetal weken geleden een tuintafel vanuit België. In Belgische winkels was er een levertermijn van 5-6 weken. Hier werd de tafel al na 2 weken gratis thuisgeleverd, zonder meerprijs. Prima service! Naarnaast verliep de communicatie heel efficiënt en correct. Een aanrader!

Jan Pruim beoordeelde op 2018-04-21

We zijn zeer tevreden, snelle bezorging en op de plek gezet waar het moest staan

Florisdn beoordeelde op 2018-04-16

* Goed meegedacht met keuze product.
* Snelle levering. Alles werd bij mij thuis in elkaar gezet en al het verpakkingsmateriaal meegenomen, erg prettig.
* Zeer klantvriendelijke medewerkers.

S beoordeelde op 2018-04-13

Op afroep bezorgd, goede service. Netjes alles uitgepakt.