mgr. bekkersstraat 7

8,0

Lees
waarom

Emma beoordeelde op 2019-09-16

prima ervaring. snel levering, vlote comunicatie.

Angelique Ottens beoordeelde op 2019-09-16

Een hele fijne ervaring. Fijn zaken doen en de volgende dag alles al in huis! Helemaal super!

B. Van eynde beoordeelde op 2019-09-10

Snelle reactie op mail, goede uitleg en snelle en vlotte levering.

Marianne van Velzen beoordeelde op 2019-09-06

De tuinstoelen die ik op het oog had waren bij Latour tuinmeubelen beduidend goedkoper dan andere zaken, tevens snel en netjes bezorgd, heel fijn.

Maaik beoordeelde op 2019-08-27

Goed te woord gestaan, duidelijke informatie. Hele snelle en zeer correctie levering door Luuk. Hij had ons laten weten iets vertraging te hebben waardoor hij iets later zou zijn. In een stoel bleek bij uitpakken kleine beschadiging, deze stoel is binnen 24 uur vervangen door een gaaf exemplaar.

Jos Lemeer beoordeelde op 2019-08-23

Prima service en informatie bij zowel aankoop als levering.

R.V. beoordeelde op 2019-08-21

Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen!
Prima prijs-kwaliteitverhouding | vriendelijk | servicegericht

Marco beoordeelde op 2019-08-20

Heb een 4 seasons tafeltje gekocht. Na levering bleek het tafeltje krom waardoor de glasplaat niet meer vlak lag en bleef wiebelen. Na mail en diversen telefoontjes zouden ze het tafeltje komen omwisselen wanneer zij in de buurt waren. We zijn inmiddels een paar jaar verder en ik heb het opgegeven......

Latour heeft na het lezen van mijn review contact opgenomen en het probleem opgelost. Ook hadden ze nog een leuke verassing in petto.
Hulde!

Vingerhoets beoordeelde op 2019-08-20

De stoelen waren al in elkaar gezet en werden door een vriendelijke bezorger netjes achterom gebracht.

Ruud beoordeelde op 2019-08-19

Dien wat ze beloven, goede communicatie

Fam.Beljaars beoordeelde op 2019-08-15

Snel geleverd. Goede contacten met Latour na de geplaatste bestelling. Prettig dat
er telefonisch het tijdstip van bezorging werd doorgegeven. Zeer vriendelijke chauffeur die gelijk ook het verpakkingsmateriaal meenam. Pinnen of contact betalen, erg klantvriendelijk. Kortom prima service en een zeer aantrekkelijke prijs.

Karen beoordeelde op 2019-08-15

Heel tevreden. Loungeset telefonisch besteld en werd dezelfde dag nog geleverd. Loungeset wordt afgeleverd, gemonteerd en het afval wordt weer meegenomen.

Miriam beoordeelde op 2019-08-12

Goed contact, snelle en keurige levering. Meubels zelfs ter plekke uitgepakt en daardoor geen gedoe met verpakkingsmateriaal zelf weer moeten afvoeren

Margo Goense beoordeelde op 2019-08-08

Latour Tuinmeubelen, Toppie!!!! in 1 woord beschreven. Contact via email was snel,vriendelijk en correct. Na 2 dagen werd ons loungeset geleverd,wat enorm snel is, door vriendelijke chauffeur.Het werd netjes geplaatst en verpakkingsmateriaal werd ook nog eens meegenomen. Het loungeset staat mooi op ons terras, ik ben er heel blij mee! Ik ben een heel tevreden klant en kan Latour Tuinmeubelen aanbevelen!!!!!Super.

Sven beoordeelde op 2019-08-05

Prima mensen, prima prijs en prima levering kortom prima!!!

Eerens beoordeelde op 2019-08-01

Zeer snelle reactie op mail én snelle levering! Dat is nog eens een klantendienst om U tegen te zeggen, geweldig!

wouters raffael beoordeelde op 2019-07-29

tevreden snelle service en correct , juist had de leverancier niet zoveel tyd om, relingen ijzerwerk was kleon beetje beschadigd maar voor de rest top!

Ton beoordeelde op 2019-07-29

Goede prijs, snelle en vriendelijke levering van ons 4SO bistro set.

Lia Kras beoordeelde op 2019-07-29

Latour, mooi Brabants bedrijf waar je nog echt als koning behandeld wordt. Inmiddels onze tweede loungeset hier gekocht. Een binnen en nu een voor buiten. Bestellen gaat snel. Lage prijzen en snelle levering.
Echt top!

Hans en Marly Thissen beoordeelde op 2019-07-26

Hebben al 11 jaar 4 seasons tuinmeubelen die het hele jaar buiten staan. Via de website van Latour hadden wij onze keuze al gemaakt voor uitbreiding voor het andere terras. Bij toeval kwamen we gisterochtend in de buurt van Lith en hebben de winkel ff bezocht. We stonden helemaal voldaan met en van n top en top service binnen 15 min weer buiten. De aangekochte spullen zijn kosteloos en door n zeer vriendelijke en correcte chauffeur van Latour zojuist keurig en op de plek afgeleverd. Het verpakking materiaal werd meegenomen. Betaling met pin bij levering. Samenvattend alle lof Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen SUPER!!! bijna nog vergeten: Verkoopprijs is n stuk lager als het landelijk gemiddelde van 4 seasons. n aanrader dus!