Dorpsstraat 11

9,0

Bol.com 17 8,7
The Feedback Company 657 9,0

W. van den Berg beoordeelde op 2018-09-10

Buitengewone slechte voorlichting over het aangeschafte produkt, dat werd geretourneerd, maar niet in ontvangst werd genomen. Tijdens telefonisch onder-houd werd geen bevredigende oplossing aangeboden. Onbeschoft te woord gestaan door bedrijf.

Reactie van Led Wereld B.V.:
"buitengewone slechte voorlichting over het aangeschafte produkt, dat werd geretourneerd, maar niet in ontvangst werd genomen" - waarmee wordt gedoeld op het volgende: de klant heeft een artikel willen retourneren, maar de door haar ingeschakelde vervoerder heeft het pakket niet bij ons aangeboden of heeft geen briefje in de bus gedaan waar het pakket vervolgens opgehaald kon worden. De klant heeft ons gebeld dat het pakket bij hem teruggekomen was omdat wij het pakket niet opgehaald hadden. We hebben begrepen dat het pakket bij een supermarkt was gebracht.. Die supermarkt is 50 meter bij ons vandaan, zodat wij vanzelfsprekend het pakket gehaald zouden hebben als wij geweten hadden dat het daar lag. Het is uiteraard de verantwoordelijkheid van de verzender dat het pakket door de ontvanger ontvangen kan worden - en dat is hier niet gebeurd.

Cas Veerman beoordeelde op 2018-04-18

Top

Tim Brakkee beoordeelde op 2018-04-17

snelle levering en uitstekende service! tl led armatuur was beschadigd door transport en ik kreeg gelijk kostenloos een nieuwe toegestuurd.

Robert Storsbergen beoordeelde op 2018-04-17

Snelle levering en uitstekend product.

Pakkerd beoordeelde op 2018-04-16

Lampje gekocht

Kees van Ginneken beoordeelde op 2018-04-15

Netjes en snel geleverd.

Peter Visser beoordeelde op 2018-04-15

Snelle levering werk perfect

michel bryssinckx beoordeelde op 2018-04-15

correcte afhandeling , verpakking en levering van de bestelling

J Van veen beoordeelde op 2018-04-13

Bij de bestelling wordt aangegeven dat deze geleverd wordt. Geen levering gezien.

Th. van Dommelen beoordeelde op 2018-04-13

Een fantastisch product. Duidelijk omschreven op de site, en makkelijk aan te sluiten. Wij kochten de led TL verlichting.

Wim van Roozendaal beoordeelde op 2018-04-12

De bestelling was inderdaad met 1 dag bij mij thuis, accuraat en professioneel bedrijf.

T.G.J.M. van Kan beoordeelde op 2018-04-09

Correcte en snelle levering.
Uitstekende LED-TL Buizen.

erik kraaibeek beoordeelde op 2018-04-08

Heb de bestelling keurig verpakt in huis gekregen. Op de website was mij niet duidelijk of de armaturen nu met of zonder lampen werden geleverd. Er stond nl. zonder lampen, maar de armaturen waren uiteindelijk wel compleet. Heb hier over gebeld en ze erkende dat het inderdaad iets wat onduidelijk was aangegeven. Hoefde in elk geval de lampen niet apart te bestellen en dat scheelt best in aanschaf. Ze gingen dat meteen op hun site aanpassen. Professionele mensen, goede service, goede voorlichting.

Niek Bos beoordeelde op 2018-04-08

Snelle juiste en correcte levering

Marleen Van Loon beoordeelde op 2018-04-08

breed aanbod, competitieve prijzen en gemakkelijk besteld

F. G. Vlutters beoordeelde op 2018-04-07

Snelle levertijd, eenvoudige installatie.
Aanbevolen.

ajm jansen beoordeelde op 2018-04-06

👌

Paul Bos beoordeelde op 2018-04-06

Kwalitatief in orde. Misschien een klein schemaatje. De aarding is, na je de behuizing open hebt gehad, wel duidelijk. Maar je moet er wel de behuizing voor openen.

Johana Veer man dammers beoordeelde op 2018-04-01

er zat geen licht snoer met stekker bij dus moest zelf iets in elkaar zetten

arjen sombekke beoordeelde op 2018-03-31

Een goede website waar duidelijke uitleg staat over de led verlichting en het ruime keuze aanbod .
De bestelling werd de volgende dag al geleverd . Ik ben zeer tevreden .