Hoogstraat 53
2211GK Noordwijkerhout
+31252543005

7,0

Paul Ignacio beoordeelde op 2019-04-18

Heel tevreden over het product. Prijs is matig. Bestelling is matig want ik dacht het is binnen Nederland maar toch in buitenland.

Hans beoordeelde op 2019-03-26

Voor de tweede keer wat besteld. Eerste keer na een maand niets ontvangen, wel geld terug via Paypall.
Toch weer iets besteld. Pakket zou op 22 maart bezorgd zijn, DPD pakketservice weet van niets, Spaanse track en trace van dochterbedrijf gaf aan dat het was afgeleverd en pakket is nu uit systeem. Dus weer niets geleverd, bedrijf telefonisch niet bereikbaar. Waardeloos.

Reactie van Led in House:
Dear Hans,

We just opened and investigation with DPD to know what is really going on, because is really weird that for 2 times you didn't received your orders but they appear as delivered.

Sincerely

The Led in House Team.

beoordeelde op 2019-03-20

geen gezeur, besteld, goede terugkoppeling, zoals het moet, geen zorgen, top!

adrie van kleef beoordeelde op 2019-03-18

goed en snel

Mario Pieper beoordeelde op 2019-03-18

Snelle levering.

Willem beoordeelde op 2019-03-17

Zeer snelle levering tegen goede prijs. Zal hier meer gaan kopen.

Wilma Coolen beoordeelde op 2019-03-16

Snelle levering. Goed product.

Van den Bulcke Jukka beoordeelde op 2019-03-16

Top service, snel en correct!

Willem beoordeelde op 2019-03-16

Een aantal led tl-buizen besteld. Goede prijs en snelle levering. Zal hier meer gaan bestellen.

Van Vliet beoordeelde op 2019-03-14

Mooie spullen en netjes op tijd

H.A. de Groot beoordeelde op 2019-03-11

We hadden per ongeluk de verkeerde besteld en deze werd zonder moeite omgewisseld. en zeer snelle service

Tim van der Hofstede beoordeelde op 2019-03-07

Product ontvangen, dat ging prima. Maar retourneren maken ze onmogelijk. Telefonisch en per email zijn ze niet te bereiken en het retourformulier waarnaar op de website wordt verwezen werkt niet. Het lijkt erop dat men niet wil dat je spullen terugstuurt. Dit is een wettelijke overtreding en zal ik melden bij diverse instanties te beginnen bij dit keurmerk.

Reactie van Led in House:
Dear Tim,

We see that you know the law, so you should know that you have 14 days to return a product.

Kind regards,

Peter Peels beoordeelde op 2019-03-06

slechter dan slecht, wat een ellende, 27 stuks op voorraad en meteen in backorder, lampen zijn 2 weken zogenaamd onderweg geweest, wel aangemeld bij postnl maar niet bij het depot afgegeven, duidelijk een webwinkel op een zolderkamertje. communicatie is hopeloos.

Update, bij montage 1 driver defect, zaterdag gemeld, dinsdag in huis, dat is dan weer wel erg snel en goed.

Nico van Schagen beoordeelde op 2019-03-05

prima spul op tijd geleverd

jan beliën beoordeelde op 2019-03-05

de leddriver past niet in de daarvoor bestemde ruimte

Arie Verschoor beoordeelde op 2019-03-05

Goede en snelle levering.
Goed product.

nadine de kenne beoordeelde op 2019-03-04

3 weken terug heb ik een bestelling geplaatst .nog altijd niet geleverd en wel direct betaald. Als ik ernaar vraag krijg ik bericht net verzonden

Francis Thomas beoordeelde op 2019-03-02

Benodigde artikelen snel geleverd

Verhaegen Jürgen beoordeelde op 2019-02-28

Super, beter kan niet. Geleverd wat gevraagd was en perfect thuis geleverd ook.

Bedankt daarvoor!!!

Tony Nobo beoordeelde op 2019-02-28

Dimmer besteld voor LED strip en na 4 dagen ontvangen. Perfect. Heel erg tevreden want inclusief de luchtvrachtkosten uit Spanje is de dimmer goedkoper dan een NL webshop.