Dorpsstraat 11

Google Plus/Places - 8,8

nathalie Wilmer beoordeelde op 2019-07-15

Prima service !!! Goede chat box en opvolging! Met dank aan william

Edwin Linssen beoordeelde op 2019-07-15

De prijs/kwaliteitsverhouding is oké, de verzending en communicatie is goed. Een montage instructie ontbreekt en sommige onderdelen zijn kwetsbaar.

Wouter Knoppert beoordeelde op 2019-07-15

Bas Kienhuis beoordeelde op 2019-07-15

Snel geleverd, product voldoet aan verwachtingen.

peter pennekamp beoordeelde op 2019-07-15

Lekker snel geleverd en keurig verpakt, dikke tien!!

Hans van der Huijzen beoordeelde op 2019-07-13

Levering bestelde artikel snel .Alleen jammer dat er geen duidlelijke productomschrijving bij zat.

Marvin Van geresteyn beoordeelde op 2019-07-13

H Radewalt beoordeelde op 2019-07-13

Jan Luckman beoordeelde op 2019-07-13

Hayk Chakhmakhchyan beoordeelde op 2019-07-12

Michel van Wassem beoordeelde op 2019-07-12

Michiel Vernooij beoordeelde op 2019-07-12

Goede en snelle levering.

Hubert Mettivier Meijer beoordeelde op 2019-07-12

Leo van der Plas beoordeelde op 2019-07-11

Goed en deskundig voorgelicht

C.M. van der Gulik beoordeelde op 2019-07-11

Zeer correcte en tijdige levering van de snoeren alles paste prima

A. van Buuren beoordeelde op 2019-07-11

Goed product, uitstekende installatie info voor TL-led. Snelle levering, goede prijs.

Marco Delmte beoordeelde op 2019-07-11

Snelle en correcte levering!
Top geregeld.

Ilse Walraeven beoordeelde op 2019-07-11

Keurig.
Goed verpakt.

Henk Lieman beoordeelde op 2019-07-11

LED verlichting voor garage besteld. Is snel en volledig geleverd inclusief connectoren, verbindingssnoeren en hangbeugels. Ik kon gelijk aan de slag en zeer tevreden over het resultaat.

Geertvs beoordeelde op 2019-07-09

Diverse artikelen besteld, waaronder ledlampen en armaturen. Mooie producten, veel licht. Bij ontvangst bleken 2 items beschadigd. Eén telefoontje naar het bedrijf -te woord gestaan door een vriendelijke dame- en een mailtje met fotootje van de beschadigingen was genoeg om nieuwe exemplaren toegezonden te krijgen. Een paar werkdagen later werden die al bezorgd.
Dit is een bedrijf dat weet hoe het hoort.