Slachthuiskade 40

Google Plus/Places - 9,6

T Mulder beoordeelde op 2018-03-29

Goede afwikkeling

llevellyn beoordeelde op 2018-03-28

prima product en snelle levering, ben zeer tevreden

Dick van Kleinwee beoordeelde op 2018-03-23

prima. snelle levering en precies wat ik besteld had

Rein Knuiman beoordeelde op 2018-03-23

Artikel goed zoals verwacht, zondag besteld en dinsdag geleverd. Zwarte lamp zat in een open doos voor witte lamp en geleverd zonder beschrijving, alleen product info op de doos. Product doet het goed, daar is niets mis mee, maar ik heb niet vaak iets zo aangeleverd gekregen.

Paul Tambuyser beoordeelde op 2018-03-22

vlotte levering,

P.A. van Hoof beoordeelde op 2018-03-22

Had het tijdig in huis zeeeeeeeeeeeer slechte beschrijving en er wordt niets aan gedaan
als resultaat verschillende lampen en kan er niets mee doen

G Oechies beoordeelde op 2018-03-22

Min puntje starter was een los busje op een basis, heb ik moeten lijmen.
Pakket was goed en degelijk verpakt , doch zonder instructie tot plaatsen.
Behoudens tekst op led tl buis ,stroomzijde.

Jan-Willem Martens beoordeelde op 2018-03-22

heel tevreden , snelle levering en goede kwaliteit

Piet Visscher beoordeelde op 2018-03-19

Goed mi

Frans Schipper beoordeelde op 2018-03-19

Goede afwikkeling van de bestelling. 1 minpunt, nabestelling van twee snoertjes van 30 centimeter moet je toch nog de volle pond aan verzendkosten betalen terwijl dit gewoon per briefpost verzend wordt. Verder geen klachten maar lof over dit bedrijf.

Rob Maarse beoordeelde op 2018-03-19

Goede service

Karel Land beoordeelde op 2018-03-19

Gewoon goed

Andries Wiersma beoordeelde op 2018-03-18

Goed ze laten weten of het er niet is en ze hebben ook al een andere optie dus wel tevreden

Bob beoordeelde op 2018-03-17

Prima producten overzicht, snelle levering, geweldig verpakte led-tl-buis

Rien van Schijndel beoordeelde op 2018-03-17

Snelle en goede verwerking van mijn geplaatste bestelling.!

Justian Knobbout beoordeelde op 2018-03-16

Twee led tl-balken voor in de garage gekocht. Wilde niet het felle 'klassieke' tl-licht dus overwoog 3000K te nemen, aangezien dat toch warmer oogt. Na wat te lezen op de site toch voor 6500K (koud-wit) gegaan, omdat dat helderder is. Niet geheel onbelangrijk in een garage waar vaak geklust wordt. Dag na bestelling waren de balken al in huis. Vond de bijgeleverde bevestigingsbeugeltjes nogal minimaal en slapjes aandoen maar toen ik een tl-balk pakte bleek deze bijna niks te wegen! Twee beugeltjes zijn dus meer dan voldoende om de balk mee te bevestigen. Binnen een half uurtje (in m'n eentje, inclusief uitlijnen) hingen beide balken. Zeer goed licht - qua lichtsterkte was een balk meer dan voldoende geweest (garage is 16m2), ware het niet dat ik dan steeds in mijn eigen schaduw had staan klussen.

Gerrit H A Spenke beoordeelde op 2018-03-16

Heel tevreden Duidelijke website. Snelle levering vandaag besteld morgen in huis.
Goede kwaliteit prijs verhouding een ECHTE aanrader.

Gvv Raptim beoordeelde op 2018-03-15

goede service ,snelle levering

Luc Coudijzer beoordeelde op 2018-03-15

Levering was snel gebeurd . Echter ik had Led buislampen besteld, maar de koerier ziet blijkbaar niet nauw met de
behandeling van de verpakkingen . 2 buislampen waren beschadigd en onbruikbaar . Heb een mail ontvangen dat ze deze zullen ontvangen . Ik zie er naar uit .

Bennyr beoordeelde op 2018-03-15

alles dik naar wens