Knik 25 A

Hein Mollers beoordeelde op 2019-04-17

Toppie

D Jansen beoordeelde op 2019-04-17

Ted beoordeelde op 2019-04-16

Uitstekende service, reageren snel en denken mee. Top!

Mohamed Hoeseni beoordeelde op 2019-04-15

Het was een mooie tuinledlam

leo meeteren beoordeelde op 2019-04-15

Krijn Buth beoordeelde op 2019-04-15

Snelle en correcte levering

Willeke Bisschop beoordeelde op 2019-04-12

keurige levering, op tijd en snel. Prima prijs - kwaliteit verhouding

Kees Havelaar beoordeelde op 2019-04-12

prima, vrijdag besteld, aangegeven niet op zaterdag leveren. Werd maandagmorgen bezorgd.

Janneke van Beek beoordeelde op 2019-04-12

john hoppenbrouwers beoordeelde op 2019-04-12

goed pakket netjes ingepakt snelle bezorging goed product het hangt in een grote glazen afzuigkap boven een kookeiland in een schoolgebouw ziet er heel mooi uit bedankt

Edmond De Stercke beoordeelde op 2019-04-11

goede producten, snelle levering en goede communicatie -- prima service

Nico Dekkers beoordeelde op 2019-04-11

precies het artikel dat ik zocht; goede prijs; vlotte en traceerbare levering

Chris beoordeelde op 2019-04-09

Ik ben erg te spreken over ledloket.
Ze hanteren scherpe prijzen en leveren snel hun producten uit.

Enige puntje van kritiek dat ik heb dat ik het jammer vind dat je geen verzenddatum kan kiezen

Ralph Wilms beoordeelde op 2019-04-04

!KLACHT OPGELOST!
Naar aanleiding van deze review werd ik de dag erna smorgens opgebeld door dit bedrijf. Ik kreeg een vriendelijke man aan de lijn en had 1 en ander uitgezocht.
Hij gaf toe dat er fout na fout is gemaakt.
1. Fout in de actuele voorraad en had inderdaad naar mij gecommuniceerd moeten worden.
2. De verzonden mail is wel geopend geworden maar op de 1 of andere manier is er niet op gereageerd en bood oprecht zijn excuses aan namens ledloket.
Het bedrijf heeft de foto's gezien en erkende dat hier een verkeerde tussen zat. Ledloket heeft mij dezelfde dag nog 1 kosteloos opgestuurd en deze is ontvangen!
Kortom ledloket heeft uiteindelijk alles verholpen en dat mag / moet ook gewoon gezegd worden!!

Product zou op voorraad zijn maar helaas heeft het 4 dagen geduurd. Wel nog telefonisch contact gezocht met de webwinkel. Dag erna werd het verzonden.
Mails wat van ledloket.nl komen automatisch in de spam.

Aangezien van de 21 grondspots er 1 veŕkeerd is geleverd heb ik een mail gestuurd met foto's en tot op heden geen reactie. Moet hier maar weer achter aan gaan bellen etc. Zeer vervelend en niet echt klantvriendelijk.
Hopelijk word dit artikel gratis omgeruild maar zal voor mij de laatste keer zijn dat er iets besteld word.

Zeer spijtig en natuurlijk kan er iets fout gaan maar vervolgens niet meer reageren is dik onvoldoende!!
Natuurlijk kan er een fout in de actuele magazijn voorraad zitten maar laat het de klant wel weten!

Marcin Osesek beoordeelde op 2019-04-04

Paul beoordeelde op 2019-04-04

Mijn ervaring met LedLoket is zeer positief. 2x ledbouwlampen met sensor gekocht met hoge korting voor nog geen tientje per stuk. Bestellen... en gewoon de volgende dag in huis, super!
PS. De lampen aangesloten en ze werken perfect!

Erik van Dijck beoordeelde op 2019-04-04

Christiaan Boersma beoordeelde op 2019-04-04

Hans Verbeek beoordeelde op 2019-04-03

Duidelijke website, makkelijk bestellen, snel en goed geleverd

Jan Koppejan beoordeelde op 2019-04-03