Grotestraat 32
5836AG Sambeek
+31617521363

Google Plus/Places - 10,0

Ernst Schwencke beoordeelde op 2019-01-16

Prima site,...Wat op de foto stond heb ik ook zo gekregen,....Super snelle levering naar Antwerpen (1 dag),....Een tevreden klant er bij !!!

Petra Laat beoordeelde op 2019-01-15

Snelle levering en netjes verpakt! Ook het vachtje super mooi! Zeker een aanrader

Femke Overbeek beoordeelde op 2019-01-11

Ik was opzoek naar een schapenvacht en op die manier bij lederstore beland. Prima site, alles duidelijk. Maar pas bij de bezorging werd het echt helemaal top. Een handgeschreven kaartje erbij vond ik een super gebaar. Klein gebaar, met een groots effect.

H. Korver beoordeelde op 2019-01-08

De konijnenvachtjes zijn van goede kwaliteit, ze zijn heel zacht en er ligt een mooie natuurlijke glans over de vachtjes. De levering was heel snel.

Bart Duijnhoven beoordeelde op 2019-01-01

Zeer vriendelijk, goed luisteren en meedenkend. Helemaal tevreden!!

Bianca Schuurman beoordeelde op 2019-01-01

Uitstekend op tijd.
Zelf als je met de drukte kerstdagen besteld ik zeg top

Elly Marcus beoordeelde op 2018-12-29

Prima afhandeling. En exclusief ingepakt! Hulde.

Jeroen Doorenmalen beoordeelde op 2018-12-28

Keurige levering

Gerda Linden beoordeelde op 2018-12-21

Snel en uitstekend geleverd.

Jacolien Boersma beoordeelde op 2018-12-21

Snelle levering,

Jetty beoordeelde op 2018-12-10

Beloften worden nagekomen. Top

Ingmar Pante beoordeelde op 2018-12-09

Vlugge levering van hoorns,maar als je er besteld van 75 CM,moeten ze dan wel die lengte hebben en geen 68 CM.
Mvg
Ingmar

Dag Ingmar,

Het betreft een +/- maat dit staat ook gegeven bij de uitgebreide omschrijving van de hoorns. Het kan dus zijn dat ze ietsjes groter of ietsjes kleiner zijn. De hoorns zijn immers natuurproducten en uniek waarbij elke hoorn een andere afmeting heeft ook de paren.

Ann Vuits beoordeelde op 2018-12-07

Alles zeer vlot verlopen
Goed product.

Henk Rullenraad beoordeelde op 2018-12-07

Alles wat belooft werd is goed nagekomen.

V Beusekom beoordeelde op 2018-12-05

Ik had een setje onderzetters besteld die in de aanbieding waren. Maar helaas bleek naderhand dat hij al was verkocht . Toen mocht ik als service een ander setje uitzoeken die iets duurder was . Tot €19,95. Een mooi ander setje gevonden en de bestelling was heel snel in huis . Super blij mee.

Graag gedaan Vanessa!

Altijd leuk om te lezen dat alles naar wens is =)

Veel plezier ervan!

Sophia Overmeer beoordeelde op 2018-12-02

goede uitleg via de telefoon over het wat ik wilde aanschaffen. De levering was keurig verpakt en met aanwijzingen bijgesloten hoe ik het rendierhuid moet onderhouden. Tevens was mij ook duidelijk verteld dat ik het product kon retourneren als het niet was wat ik zocht.

Graag gedaan Sophia!

Altijd leuk om te lezen dat alles naar wens is =)

Veel plezier met het rendier.

Nick Vonken beoordeelde op 2018-12-01

Snelle levering, top!

Linde Dekker beoordeelde op 2018-11-29

Heel mooie schapenvacht

Harry Godschalk beoordeelde op 2018-11-29

de dag na de bestelling reeds geleverd.enigste opmerking is de vouwen die er in zitten die zullen er wel uitgaan maar dat zal nog even duren

Dag Harry,

Dankjewel voor de feedback. Het kan inderdaad even duren voordat de vouwen eruit gaan. Ik heb je per e-mail diverse tips gestuurd om dit proces te versnellen =)

R Vermaat beoordeelde op 2018-11-29

Uitstekende service zoals het hoort