De Steiger 30
1351AB Almere

9,1

John Reijnen beoordeelde op 2019-07-20

prima website, snelle levering, ik heb twee led panelen hangen en deze doe het prima, de rest weet ik nog niet moet deze nog in het plafond hangen.

Annie Gulik-Groot beoordeelde op 2019-07-20

goped geleverd precies wat de bedoeling was. dank

Richard van Solkema beoordeelde op 2019-07-20

Gerrie Wisman beoordeelde op 2019-07-20

John Overdijk beoordeelde op 2019-07-20

Ruud Biemans beoordeelde op 2019-07-20

Serge Roufs beoordeelde op 2019-07-20

Frans Catsman beoordeelde op 2019-07-20

Duidelijke website en vlotte afhandeling en levering,
Kort samengevat: uitstekendšŸ‘

Loet Magnin beoordeelde op 2019-07-20

Snel en product voldoet geheel aan verwachtingen

G.J. van Leeuwen beoordeelde op 2019-07-20

Prima service en correcte afhandeling!

Echt jansen beoordeelde op 2019-07-20

Het bestelde product voldoet aan de verwachtingen, snelle levering. Ledlichtdiscounter.nl een aanrader.

Jeroen Prins beoordeelde op 2019-07-20

A. v.d.Ven beoordeelde op 2019-07-20

Guus Van der Vlugt beoordeelde op 2019-07-20

W van Rijn beoordeelde op 2019-07-20

F. Adams beoordeelde op 2019-07-20

Hans Mouthaan beoordeelde op 2019-07-20

Ik ben tevreden, eens kijken of de vijf jaar garantie niet nodig blijkt.

Tineke Vlaar beoordeelde op 2019-07-20

Hans Westerhof beoordeelde op 2019-07-20

Goede prijs/kwaliteit en snelle levering

Henk Van Moorsel beoordeelde op 2019-07-20

Snel & goed!