De Steiger 30
1351AB Almere

9,1

Bianca beoordeelde op 2019-09-19

Zeer mooie led tl met hoge lichtopbrengst besteld. Niets gelogen! Veel meer licht met hetzelfde wattage dus beter voor het milieu ook. Maandagavond laat besteld en woensdagmiddag al ontvangen.

Adrie Schneider beoordeelde op 2019-09-19

Super snel geleverd. Tussen bestellen en de levering binnen 24 uur. Klasse

Ricardo Van den Berg beoordeelde op 2019-09-19

cees.brekelmans beoordeelde op 2019-09-19

heb de lamp vandaag ontvangen , en meteen opgehangen,een geweldig mooie verstraler,ben er zeer blij mee.

W.H. Angerman beoordeelde op 2019-09-19

Mooie led-verlichting!!!

Gerwin Breugem beoordeelde op 2019-09-19

product is prima, levering netjes, ben tevreden

AH Hobma beoordeelde op 2019-09-19

top

R.J.D. - Amersfoort beoordeelde op 2019-09-19

Snelle verwerking van de bestelling.

Ivan Smets beoordeelde op 2019-09-18

Bert Hengeveld beoordeelde op 2019-09-18

John Knops beoordeelde op 2019-09-18

Christian Koch beoordeelde op 2019-09-18

Jan Willem Siewe beoordeelde op 2019-09-18

Snelle levering, up to date moderne website.

pieter berrevoets beoordeelde op 2019-09-18

Alles ging prima van bestelling tot aflevering