De Steiger 30

9,1

Evan Neijenhuis beoordeelde op 2019-05-22

L Tas beoordeelde op 2019-05-22

Bijzondere ervaring:
Mijn ervaring is dat led-lampen veel minder lang meegaan dan wat de fabrikant beweert c.q. Wat op de verpakking staat.

Ik heb dit gemeld bij ledlichtdiscounter en heb zowaar nieuwe lampen ontvangen. Goeie service, bedankt!

Eric Broens beoordeelde op 2019-05-22

Snelle levering. Goede kwaliteit

RCW de Jong beoordeelde op 2019-05-22

snelle levering,goede kwaliteit/prijs verhouding

Kindervakantiewerk lopik Kindervakantiewerk lopik beoordeelde op 2019-05-22

Snel geleverd echt top led-lampen

marc dankelman beoordeelde op 2019-05-22

Marc Roggemans beoordeelde op 2019-05-22

Prima prijs en correcte levering.

Antoine Cuijpers beoordeelde op 2019-05-22

Phil Bal beoordeelde op 2019-05-22

Jeroen Maas beoordeelde op 2019-05-22

Snelle levering precies zoals besteld

Peter Kuipers beoordeelde op 2019-05-22

Goede en snelle service.

Jeroen Laurant beoordeelde op 2019-05-22

Goede snelle levering van het gewenste product.

Roebi Weterings beoordeelde op 2019-05-22

Niels Jongeneelen beoordeelde op 2019-05-22

zeer snelle levering. LED Baken voldoet aan verwachting. Scherpe prijs.

Hennie van 't klooster beoordeelde op 2019-05-22

Product prima en snel geleverd.

Linda Nabuurs beoordeelde op 2019-05-22

Duurde lang door fouten op depot.

Tevreden klant beoordeelde op 2019-05-21

Drie verloopfittingen besteld. Bestelling ging vlot en levering was snel.

Rudy Heireman beoordeelde op 2019-05-21

ben zeer tevreden over het led paneel behalve over de aansluiting aan het plafond ,ik had via de site gevraagd of het normaal was dat er geen aansluitklemmen bij waren om deze te bevestigen aan het plafond en inderdaad deze moest ik bestellen toch was mijn verbazing groot toen ik het pakket kreeg dat de bevestiging met kabels was en kon ik het led paneel niet direct monteren aan het plafond ,ik heb mij dan zelf iets moeten maken om te bevestigen ,of hebben ze mij de verkeerde link gegeven om het pakket te bestellen .

jan Vercammen beoordeelde op 2019-05-21

Vlotte afwerking van een garantie geval en dit volledig kosteloos

Rohan Hop beoordeelde op 2019-05-21