Plantage 132
1943LR Beverwijk
31+ 202101085

4,9

Wesley van Klaveren beoordeelde op 2019-01-06

Al enige tijd geleden schoenen besteld. Twee bestelling geplaatst en betaald. Helaas heb ik nog niks ontvangen en ben ik mijn geld kwijt. Heb meerdere contact pogingen geprobeerd. Zowel via de hulp chat met Bart, als via het contact formulier.

Erg jammer dit. Ik ben momenteel in staat om juridische stappen te gaan ondernemen om mijn geld terug te krijgen. Dus ik hoop dat Ledschoenen.nl me snel toch nog even te woord kan staan om dit op te lossen!! ben nu al bijna 3 drie weken bezig sinds de bestelling.

Dus ledschoenen.nl reageer aub want ik zal het zonde vinden om dit anders te moeten oplossen. heb veel positieve dingen gehoord over jullie

Reactie van Ledschoenen.nl:
Beste Wesley,

Onze excuses voor het niet reageren.
Wij hebben momenteel problemen met onze mail waardoor deze in de spam beland van onze klanten. Ik heb even nagekeken en ik had u gemaild dat 46 wit helaas niet op voorraad is. Wij kunnen hiervoor wel 46 goud, zilver of zwart aan bieden.
Laat even weten welke kleur naar wens is.

Ter compensatie krijgt u van ons een 2e LED Bril gratis.

Wij horen graag van je!

Bart

Myrthe vd Poll beoordeelde op 2018-12-11

Ik heb eind Nov 1 paar zilvere led schoenen gekocht. Ik heb toennauwcontact gehad met de verkoper en dat was toen top geregeld. Ondanks is 15min later was met bestellen had ik het toch de dag erna in huis. Na twee maal gebruiken doen alle leds het niet meer. Ze laden niet meer op en gaan niet meer aan. Daarnaast gaan ze ook echt geen 8uur mee zoals beloofd op de website. Nu probeer ik al 2 weken contact te krijgen via hun website, contact formulier en zelfs de email maar totaal niet reactie. Onwijs slechte service. Slechte kwaliteit.. Ik hoop op 1of andere manier nog contact te krijgen want dit werkt niet! Ik wil mijn geld graag terug.

Sem beoordeelde op 2018-11-07

Na een keer dragen werkte de kleur blauw bij sommige leds al niet meer. Kon niks aan worden gedaan.

timo van heerwaarden beoordeelde op 2018-10-30

2 paar gouden ledschoenen gekocht maar bij de eerste keer van dragen deden bijde rechterschoenen na 4 uur het niet meer. Na 3 mailtjes naar ledschoenen.nl 8dagen later en nog niets gehoord??

Reactie van Ledschoenen.nl:
Beste Timo,

Naar welk email adres heeft u gemaild?
Wij hebben namelijk niks binnen gekregen kwa mails.
Wat vervelend dat de schoenen niet meer functioneel werken.

Wellicht hebben wij een oplossing om dit zelf op te lossen.
Aan de binnenkant van de schoen onder het zooltje zit een buikje
Als je deze open klapt zie je 2 stekkertjes aan een batterij zitten.
Waarschijnlijk zitten deze niet helemaal goed vast. Het beste wat je kan doen is voorzichtig de stekkertjes losmaken en weer vast klikken.
Waarschijnlijk is het probleem nu opgelost!

Hoop dat het zo opgelost is!
Mocht dit niet zo zijn dat kunnen we naar andere oplossingen kijken.

Groet,

Bart

Mieke Derksen beoordeelde op 2016-06-27

Super tevreden, service geweldig , kregen gelijk andere schoenen toen ze defect bleken te zijn . Nogmaals bedankt . Mieke Derksen

Margreet beoordeelde op 2016-06-27

2 paar ledschoenen gekocht voor mijn beide dochters.
Waren binnen een week geleverd, daarbij kreeg netjes de track&trace per mail toegestuurd.
Jammer genoeg was er 1 paar led schoenen te klein, gelukkig kon ik deze netjes omruilen voor de juiste maat.
Prima service!

Dylan Bruin beoordeelde op 2016-06-27

Schoenen zijn top, heb al veel leuke reacties gehad van mijn vrienden. Levertijd was wel een beetje lang maar het is het wachten waard!

2016