Plantage 132
1943LR Beverwijk
31+ 202101085

7,0

timo van heerwaarden beoordeelde op 2018-10-30

2 paar gouden ledschoenen gekocht maar bij de eerste keer van dragen deden bijde rechterschoenen na 4 uur het niet meer. Na 3 mailtjes naar ledschoenen.nl 8dagen later en nog niets gehoord??

Reactie van Ledschoenen.nl:
Beste Timo,

Naar welk email adres heeft u gemaild?
Wij hebben namelijk niks binnen gekregen kwa mails.
Wat vervelend dat de schoenen niet meer functioneel werken.

Wellicht hebben wij een oplossing om dit zelf op te lossen.
Aan de binnenkant van de schoen onder het zooltje zit een buikje
Als je deze open klapt zie je 2 stekkertjes aan een batterij zitten.
Waarschijnlijk zitten deze niet helemaal goed vast. Het beste wat je kan doen is voorzichtig de stekkertjes losmaken en weer vast klikken.
Waarschijnlijk is het probleem nu opgelost!

Hoop dat het zo opgelost is!
Mocht dit niet zo zijn dat kunnen we naar andere oplossingen kijken.

Groet,

Bart

Mieke Derksen beoordeelde op 2016-06-27

Super tevreden, service geweldig , kregen gelijk andere schoenen toen ze defect bleken te zijn . Nogmaals bedankt . Mieke Derksen

Margreet beoordeelde op 2016-06-27

2 paar ledschoenen gekocht voor mijn beide dochters.
Waren binnen een week geleverd, daarbij kreeg netjes de track&trace per mail toegestuurd.
Jammer genoeg was er 1 paar led schoenen te klein, gelukkig kon ik deze netjes omruilen voor de juiste maat.
Prima service!

Dylan Bruin beoordeelde op 2016-06-27

Schoenen zijn top, heb al veel leuke reacties gehad van mijn vrienden. Levertijd was wel een beetje lang maar het is het wachten waard!

2016