Plantage 132
31+ 202101085

8,7

2016

Mieke Derksen beoordeelde op 2016-06-27

Super tevreden, service geweldig , kregen gelijk andere schoenen toen ze defect bleken te zijn . Nogmaals bedankt . Mieke Derksen

Margreet beoordeelde op 2016-06-27

2 paar ledschoenen gekocht voor mijn beide dochters.
Waren binnen een week geleverd, daarbij kreeg netjes de track&trace per mail toegestuurd.
Jammer genoeg was er 1 paar led schoenen te klein, gelukkig kon ik deze netjes omruilen voor de juiste maat.
Prima service!

Dylan Bruin beoordeelde op 2016-06-27

Schoenen zijn top, heb al veel leuke reacties gehad van mijn vrienden. Levertijd was wel een beetje lang maar het is het wachten waard!

2016