Weegschaalstraat 3
5632CW Eindhoven

Alain Bosmans beoordeelde op 2019-06-04

Na telefonisch contact een snellere levering gekregen omdat niet alles voorradig was, zodat we toch aan de slag konden met de aanwezige materialen.

Beste Alain,
Bedankt voor het achterlaten van deze fantastische beoordeling. ... Hopelijk tot snel!

MultiQuartz Coatings, Gietvloeren en Kwartszand beoordeelde op 2019-03-27

Goed geholpen en snel geleverd gekregen. De geleverde producten voldoen aan de verwachting.

De looplamp waarop ik geattendeerd werd bij het afrekenen bleek achteraf niet leverbaar, het aankoopbedrag heb ik direct retour ontvangen. Niettemin had ik de lamp graag ontvangen.

Bij het uitpakken blijkt er een barst te zitten in de behuizing van de bedrading van één van de twee lamp. Waarschijnlijk transportschade. Aangezien we de lampen direct in gebruik hebben genomen was retourneren geen optie.

Beste,
met vriendelijke groet, P.S zodra looplamp weer op voorraad is verzenden wij u een gratis.

Dhr van Vliet beoordeelde op 2019-03-21

Goed contact en speciaal verzoek van levering netjes en vlot afgehandeld. Prima prijs/kwaliteit.

Beste Dhr van Vliet

Wopke van Os beoordeelde op 2019-02-04

snelle en correcte levering

Beste Wopke,

Ender Yilmaz beoordeelde op 2018-09-28

Heel erg tevreden

Beste Ender

Marjan Raeymaekers beoordeelde op 2017-06-28

Zeer goede communicatie met de verkoper tijdens het ganse proces.

C de Jong beoordeelde op 2017-05-24

Ben tevreden.

Van Meerendonk beoordeelde op 2017-05-23

goede service

Tim Janssen beoordeelde op 2017-01-16

Uitstekende service! Had enkele vragen en deze werden direct Goede prijs - kwaliteit! Een echte aanrader!