Piet Soerstraat 1
7903TJ Hoogeveen
050 - 21 11 852

4,0

Henk B. beoordeelde op 2018-01-29

Slecht bedrijf. Mijn bestelling van 15-11-17 zou uiterlijk met 5 weken geleverd worden. Heden 29-01-18 heb ik nog steeds niets ontvangen.
Op e-mails wordt niet geantwoord en als je belt zijn de medewerkers altijd "momenteel niet bereikbaar" Zeer slechte zaak. Twijfel of de bestelling ooit nog uitgeleverd zal worden.

Pieksma beoordeelde op 2018-01-29

2 plafondlampen met bewegingsmelder en apart instelbaar besteld en maar 2 andere lampen gekregen, die waren niet apart instelbaar maar wel met bewegingsmelder. Toch maar geïnstalleerd, maar helaas de bewegingsmelder werkt geheel naar eigen willekeur. Soms gaan ze aan en soms niet en heel vaak gaan ze niet meer uit en brandt de lamp de hele nacht! Nu een week later, hebben we nog steeds geen reactie van de winkel. Mailen en bellen helpt niet. 1x werd de telefoon opgenomen en konden we ons verhaal doen en wij zouden hierover worden teruggebeld, dat moet na 7 dagen nog steeds gebeuren! De telefoon wordt niet meer opgenomen en op mail wordt niet gereageerd! Nu maar hopen dat we via paypal ons geld terug kunnen krijgen. GEEN ZAKEN DOEN MET DEZE WEBWINKEL IS MIJN ADVIES!

Zeer Ontevreden beoordeelde op 2017-12-23

Pluspunten
hmmmm, na lang nadenken kan ik niets bedenken...
Verbeterpunten
Communicatie naar klanten over levertijden ed. (nu niet). Telefonische bereikbaarheid van klantenservice (nu nul). Geen verzendkosten in rekening brengen wanneer de bestelling daadwerkelijk meer bedraagt dan 25 euro. (wel verzendkosten op factuur bij bestelling van 28 euro ex btw)
De waarheid over levertijden op de website vermelden. (1 a 2 werkdagen blijken soms meer dan 12 dagen te zijn)
De waarheid over OP VOORRAAD zijn op website vermelden. (nu moeten zg. OP VOORRAAD artikelen in werkelijkheid nog besteld worden)

P Meershoek beoordeelde op 2017-06-02

na een vervelende ervaring met een andere webshop was het een verademing jullie site gevonden te hebben, Duidelijke site, goede informatie. snelle tevering , we zijn echt heel tevreden. Zeker een aanrader.