Drs. W. van Royenstraat 1
3871 AN Hoevelaken

9,9

Diana beoordeelde op 2019-08-29

Een aantal jaar geleden had mijn vader een sta opspoel gekocht bij een thuiszorgwinkel voor €3300,- maar na steeds maar repareren waren we het helemaal zat. Nu hebben we inmiddels alweer 7 jaar een echt mooie sta op stoel van jullie en voor ook nog minder geld en zoals jullie toen al beweerden, de stoel is perfect en zeker nog nooit kapot geweest. Maar het fijnste is dan mijn vader er ook veel prettiger in zit en veel minder last van zijn kwaaltjes heeft.

Leefcomfort erg bedankt

M. Dijkstra beoordeelde op 2019-08-27

Ongelooflijk fijn zoals ik telefonisch te woord werd gestaan, toen ik op zeer korte termijn een hoog-laag tweepersoons zorgbed in huis wilde hebben. Er werd creatief met mij meegedacht, wat er met de al in het bedrijf aanwezige zaken, kon worden gemaakt. Sneller dan ik hoopte waren de bedden klaar en werden ze bezorgd. Heerlijk dat het allemaal gelukt was, voordat mijn man voor het eerst een weekend naar huis mocht komen. Heerlijk om elkaar makkelijk weer aan te kunnen raken en op gelijk niveau te liggen. De mensen van Leefcomfort begrijpen wat je als mantelzorger doormaakt, waardoor ze precies de juiste toon hebben. Bovendien ziet het bed er prachtig uit.

Renee beoordeelde op 2019-06-25

Geachte Inge van VELDHUIZEN,

Fijn dat u mij vanmorgen even telefonisch tewoord heeft gestaan vanuit uw auto.

Ik heb het voetendeel van het Belletto Linea HH bed van mijn man inmiddels overeenkomstig uw advies handmatig weer kunnen herstellen en heb de verzorging van mijn man in de Woonzorg Voorziening, waar hij verblijft, daarover nader geinformeerd.
Ik heb hun gezegd dat zij bij problemen in de toekomst jullie (zoals wij vanmorgen afspraken) kunnen benaderen voor service, omdat het bedrijf dat het bed eind 2015 heeft geleverd (Vitalis-Zaandam) failliet is en Medipoint dat Vitalis heeft overgenomen geen Belletto bedden levert en die service dus niet kan overnemen.

Heel veel dank voor uw hulp.

Vriendelijke groet

Mw. Renee

Klaas Visscher beoordeelde op 2019-03-28

Nog een bedrijf waar de klanten koning zijn. Blijf zo doorgaan, want dit is TOP

Wilma en Johan Koopman beoordeelde op 2019-01-05

Ongelooflijk, maar dit is zo'n bedrijf wat je gewoonweg niet kunt geloven dat dit nog bestaat. Men denkt echt met je mee en geeft ook zeer goed advies. Het blijkt ook constant dat men echt verstand van zaken heeft. Mijn vrouw en ik kunnen niet anders (en dan ook echt uit overtuiging) dit bedrijf bij u heel erg aan te bevelen.

Piet beoordeelde op 2018-10-30

Meer dan 20 jaar genieten mijn vrouw en ik van onze geheel naar onze maten gemaakte Leefcomfort fauteuils.
De stoelen zitten heerlijk en welk merk gaat zo lang mee.
Nu blijkt dat ze onze fauteuils na 20 jaar ook kunnen ombouwen naar sta op stoelen en ook opnieuw voor ons kunnen stofferen.
Dit is pas echt DUURZAAM.

Piet en Lisa Tromp

J. Lubbers beoordeelde op 2018-08-15

Prettig bedrijf. Er wordt snel gereageerd en meegezocht naar een oplossing. Ik kan dit bedrijf aan iedereen van harte aanbevelen.

,Rudy beoordeelde op 2018-08-08

Beste:

Deze middag heb ik mijn bestelling mogen ontvangen ,

hierbij wens ik U te bedanken voor de vriendelijke, correcte en snelle service die ik mocht ervaren,

Dat is een voorbeeld voor anderen.

Groeten:

Rudy Verbinnen.

Marian Zijderveld beoordeelde op 2018-08-08

Begin 2016 is bij mij een spierziekte geconstateerd en ben ik direct op onderzoek uit gegaan. Het aanschaffen van een gecertificeerd zorg-bed dat er ook nog mooi uit zag is goed gelukt bij Leefcomfort. Gelukkig heb ik ook het advies opgevolgd om een luchtmatras te kiezen. Zeer comfortabel en zacht en heeft hoge anti decubitus eigenschappen. Wat heb ik daar een profijt van gehad! Zelfs met uiteindelijk 20 uur per dag op bed moeten doorbrengen in veelal dezelfde houding.
Kortom: super advies gekregen en een prachtig bed. Daarnaast het partner bed in dezelfde stijl. Geweldig!

G. Schuring-Visch beoordeelde op 2018-07-16

Heb sinds 2 weken een hooglaag bed. Had ik het bed maar jaren eerder aangeschaft ! Slaap heerlijk, kan gemakkelijker het bed opmaken in de hoge stand, kan prima liggend tv kijken. Kortom geweldig !!!

André de Ruiter beoordeelde op 2018-01-15

Hierbij onze hartelijke dank voor de stoel geleverd aan mw. U.....els in Assen.
Ze vindt hem heel mooi en hij zit heerlijk zegt ze.
Er is niemand in het tehuis met zo’n mooie stoel!

Carlien A. beoordeelde op 2017-12-08

Goededag
Ik wil toch.nog een keertje mailen.
Wij zijn superblij met ons bed.
En ook ik lig heerlijk.
Zo blij mee.Dankjewel
Groetjes Carlien A.

Ivo en Marja Jongmans beoordeelde op 2017-10-22

Wij hebben een mooi hoog laag bed hier gekocht en zijn er meer dan tevreden mee.
Het betreft een tweepersoons uitvoering met aan 1 kant een gewoon bed en de andere zijde heeft een hoog laag systeem met gedeelde zijbeveiliging. Ideaal bij het draaien en bij het uit bed komen.

Wil en Hans van Slingeren beoordeelde op 2017-07-29

Wat hebben ze hier een enorme keuze in hoog laag bedden, geweldig. En deze mensen weten ook precies war ze over praten. Uiteindelijk hebben wij ervoor gekozen om een schitterend twee persoons hoog laag bed wat ook door de zorg wordt geaccepteerd. Het bed is geheel gratis afgeleverd en geïnstalleerd en het slaapt beter dan al onze eerdere bedden. Wat een geweldig bedrijf, wij bevelen dit bedrijf van harte bij u aan.

Gerard Hennen beoordeelde op 2017-05-03

Mijn vrouw en ik hebben hier twee stoelen gekocht, erg mooie stoelen en ze zitten meer dan verrukkelijk. We zijn destijds erg prettig geholpen en wat hebben deze mensen een vakkennis in huis. Ervaring bij andere aanbieders leerde ons al snel dat er een groot verschil bestaat tussen het ene bedrijf en het andere.
Wij kunnen dit bedrijf dan ook van harte aanbevelen. U doet hier zeker geen miskoop.

J. van de Ruitenbeek beoordeelde op 2017-05-02

In december 2015 twee banken en twee relaxstoelen gekocht, waarover we zeer tevreden zijn. Vooral de relaxstoelen zitten heerlijk.

BruijRoo beoordeelde op 2016-11-26

Snel vriendelijk contact.
Pracht stoel en controleren bij aflevering of alles in orde is.
Aan te bevelen

H. van Loo beoordeelde op 2016-11-17

wij hebben in 2000 en 2005 bij dit bedrijf 2 stoelen gekocht. Ze zien er nu nog steeds als nieuw uit. Toen voor enkele weken er een veer kapot ging kregen we die gratis geleverd. Ook heeft dit bedrijf voor ons een bankstel en 2 stoelen bekleed.
We zijn zeer tevreden over dit bedrijf wat betreft kwaliteit en service.

Rob Bruintjes beoordeelde op 2016-11-16

Vakmanschap, grote keuzevrijheid, vriendelijkheid en prima service zijn voor mij reden genoeg om Leefcomfort aan te bevelen bij mijn vrienden en kennissen. Op dit moment wordt mijn op maat gemaakte relax-stoel zelfs helemaal gerenoveerd.

Andé de Ruiter beoordeelde op 2016-11-16

Erg prettig en vakkundig geholpen door Ina en wij hebben nu een prachtig twee persoons hooglaag bed wat meer dan goed bevalt. Pure luxe en geen enkel geluidje. Daarnaast was de prijs ook erg aantrekkelijk vergeleken met vergelijkbare bedden.

Ina erg bedankt

2016