Velperweg 27
026 - 363 84 59

Inge Kruiver beoordeelde op 2019-06-16

Marloes Van der Sluiszen beoordeelde op 2019-06-14

Magda Dijk beoordeelde op 2019-06-08

Mooi afgewerkt, verzorgde bestelling.

P. van der Veen beoordeelde op 2019-06-07

Snelle levering goed product

Richard Foudraine beoordeelde op 2019-06-07

Margreet van Roekel beoordeelde op 2019-06-07

Goede ervaring met.Leesbrilhuis. Voldiende keuze in brillen. Zelfs in 4.00 sterkte. Goede prijs/jwaliteit verhouding. Snelle levering.

Arno Eijk beoordeelde op 2019-06-06

MARIA BOS beoordeelde op 2019-05-23

Els van Wermeskerken beoordeelde op 2019-05-20

Super snel in huis !

Tom beoordeelde op 2019-05-19

Snel in huis, goed product!

Jos Van den Broek beoordeelde op 2019-05-16

De bestelde bril de volgende dag geleverd, de kleur viel echter tegen, gemailed en de volgende dag een nieuwe bril in de bus. Dat is service.👍🏻

Feike Bergsma beoordeelde op 2019-05-12

Tom beoordeelde op 2019-05-12

Top!

Paul Verstrepen beoordeelde op 2019-05-10

De eerste bestelling was teleurstellend. De doos was open en er misten 3 brillen. Ze waren zonder bescherming verzonden, zonder zakje of plastiekje. Na email contact is mijn bestelling spoedig rechtgezet. Fouten kunnen gebeuren, maar zulke dienst na verkoop dan is super.
De winkel is een aanrader.

Shanti beoordeelde op 2018-11-22

Top leesbril. Fijne en nette service!

Tom beoordeelde op 2018-11-21

Top