Gaffel 18-6
9206AW Drachten
KvK 61620084

Erika Kennes beoordeelde op 2019-08-30

Zeer goed , snelle levering
Wel grote doos en veel verpakking

J.M. Berghuijs beoordeelde op 2019-08-26

Goede producten,
goed verpakt en een
goede en snelle levering!

Peter beoordeelde op 2019-07-09

Heel snel bezorgd.
Goed verpakt en goede produkten.

Peter Giebels beoordeelde op 2019-07-04

P.KvS beoordeelde op 2019-05-15

Goede site, duidelijke informatie, zeer goed verpakt! en snelle bezorging, zeker een aanrader!

Gerard Verburg beoordeelde op 2019-04-30

vlotte levering, handig apparaatje om eens testjes uit te voeren voor een acceptabele prijs.

wouter beoordeelde op 2019-04-27

Zeer snelle levering.
Producten zien er uitstekend uit.

Stefanie Decombel beoordeelde op 2019-04-22

Bestelling goed ontvangen. De holen waren heel goed ingepakt. Alles is goed toegekomen.

Yvonne Wensink beoordeelde op 2019-04-05

Zeer snel geleverd , goede prijs , uitstekende verpakking.

Ron Broos beoordeelde op 2019-04-05

Goede website, veel nuttige artikelen en snelle levering

I. Wagemans beoordeelde op 2019-03-28

Tevreden, prima en snelle levering :)

Terrence beoordeelde op 2019-03-08

Netjes verpakt, goede kwaliteit en snel verzonden. Bedankt!

Ram Duindam beoordeelde op 2019-02-14

Alles was aanwezig. Jammer dat er geen beschrijving bij de flubanol zat

Andre De Boeck beoordeelde op 2019-02-14

Heel vlugge afhandeling zoals we van hem altijd gewoon zijn .

H.H.F. Siegelaar beoordeelde op 2019-01-31

Snel en netjes geleverd geheel volgens verwachting.

Diana Dominikus beoordeelde op 2019-01-27

Netjes verpakt ! En goeie kwaliteit

Marlonneke Willemsen beoordeelde op 2019-01-24

Ik was altijd vaste klant bij legholen.com, toen het nog van de vorige eigenaar was en altijd super tevreden. Dit is de eerste keer dat ik na de overname iets besteld heb en ik moet helaas tot de conclusie komen dat de service, die ik altijd gewend was, er niet meer is. Op de website staat dat alle bestellingen, binnen 24 uur verzonden worden. Dat blijkt bij mijn bestelling niet het geval te zijn. Ik heb het product dinsdagavond besteld en krijg nu (donderdagmiddag) een mailtje dat hij overgedragen is aan post.nl en vrijdag bezorgd zal worden.

Het gaat om een kweekbakje, dat ik bij deze webshop besteld heb, omdat het nog op tijd zou aankomen voordat de eitjes er zouden zijn (er waren er ruim voldoende op voorraad), maar omdat de bestelling nu een dag te laat is, kom ik flink in de problemen.

Reactie van Legholen:
Beste Marlonneke,

Bedankt voor uw review en feedback. Het is jammer dat de bestelling u niet bevalt.

Uw bestelling is van 22 Januari 20:31. Als u bij ons voor 18:00 besteld dan vertrekt de bestelling de volgende werkdag daar wij overdag momenteel nog niet in de gelegenheid zijn om bestellingen te verwerken. Aangezien deze bestelling na 18:00 is geplaatst hebben wij deze woensdag avond klaargemaakt en vandaag aangeleverd bij postNL. Deze levertijd staat duidelijk beschreven op onze website: https://www.legholen.com/service/.

Mijn excuus als uw verwachtingen anders waren uit eerdere ervaringen.

Groet, Mark Steenbergen

DM vd M beoordeelde op 2019-01-05

Super goede en snelle service. Levering volgende dag al in huis en vriendelijk advies, top!

Robert Bijleveld beoordeelde op 2018-12-20

Goed product.Goede informatie betreffende voortgang verzending.Snelle levering.

Ron van van Eldik beoordeelde op 2018-12-14

snel geleverd