Zuidstraat 92

7,0

Pieter-Jan Vullings beoordeelde op 2019-08-20

Snel geleverd

Reactie van LekkeRR.nl:
Dank je wel voor deze beoordeling. Stellen we zeer op prijs.

BodyTalk | LEKKERR.nl

Bart Asard beoordeelde op 2019-07-25

Ik had twee artikelen besteld, kreeg er maar één. Toen ik hier achteraan ging kreeg ik een nare opmerking. Ervaring gedeeld, dit is geen goede webshop.

Reactie van LekkeRR.nl:
Beste Bart Asard,

Inderdaad klopte het dat u twee artikelen had besteld en maar één had ontvangen. Wij hebben meteen het boetekleed aangetrokken, zie mail van 20 juli

( Beste Bart Asard,

U heeft helemaal gelijk. Ik heb het na gevraagd en we zijn zo stom geweest om maar één artikel in te pakken. Stom, dit is helemaal onze fout. Ik kan het op twee manieren oplossen. We sturen alsnog een extra artikel op, met uiteraard een klein cadeautje erbij of ik stort € 20,99 terug op uw rekening.

Nogmaals onze excuses.

Loet Peereboom
Body Talk | LEKKERR) Dit was de mail.

U antwoord :

(Dan liever geld terug. Onacceptabel wel dat ik dan zoveel verzendkosten moet betalen per artikel maar goed. Het artikel voldoet toch al niet aan de norm.)

U voegt er niet aan toe aan wat voor norm het artikel niet voldoet, wat we wel graag willen weten. Als ik dan antwoord, dat ik denk het niet voldoet aan de "Asard" norm wil alleen maar zeggen dat u voor ons de lat heel hoog legt en dat wij het niet meer goed kunnen doen en vervolgens hebben wij het geld meteen terug gestort.

Wij zitten al 20 jaar in dit vak en proberen het iedereen naar het zin te maken. Als u ons de kans had gegeven om het ene artikel alsnog op te sturen, was er waarschijnlijk niets aan de hand geweest.

Ik betreur het dat u onze opmerking van de "Asard" norm als kwetsend heeft ervaren. dat was zeker niet de bedoeling. We hebben voor het ene artikel tekort al onze excuses aangeboden en helaas kunnen we dat niet meer goed maken.

BodyTalk | LEKKERR.nl