Lumeijstraat 55
1056 VV Amsterdam

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Ineke beoordeelde op 2017-09-05

Heel tevreden! De yoga legging is van goede kwaliteit en ziet er mooi uit. Hele fijne stof, zit heel lekker.

Reactie van Lekker & Gezond Shop:
Dat is fijn om te horen. Geniet van jouw nieuwe legging!

Bernadette Meyer beoordeelde op 2017-08-31

Goed verpakt , snelle levering, uitstekende producten.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Ik bestel hier met een gerust hart

Reactie van Lekker & Gezond Shop:
Ontzettend bedankt voor jouw feedback en deze waanzinnige beoordeling! We zien je graag weer terug in de shop!

Francina beoordeelde op 2017-08-28

Super!

Reactie van Lekker & Gezond Shop:
Dank je wel voor dit prachtige compliment. We hopen je snel weer terug te zien in de shop!