Groenstraat 139-C
5021LL Tilburg

Karlijn Verhagen beoordeelde op 2018-12-09

Product snel in huis

Carla Feijen beoordeelde op 2018-12-09

Snel geleverd én als cadeautje opgestuurd naar een vriendin omdat ik dat gevraagd had. Super fijn!

Jimi Wennekers beoordeelde op 2018-12-09

Jeroen Korf beoordeelde op 2018-12-08

Jos Niemantsverdriet beoordeelde op 2018-12-08

Ingrid beoordeelde op 2018-12-07

Mooi verpakt
Attent kaartje erbij
Kwaliteitsproduct

Katharina Sterk beoordeelde op 2018-12-07

Door de drukte van de feestdagen zijn er problemen met de verzending. De klantenservice lost dit prima op.

Erg leuke website met prachtige gedichten die je hart doen smelten.
Bedankt voor de service en ik hoop tot spoedig....

Suzanne Aardenburg beoordeelde op 2018-12-07

Prima levering

Paul de Bruijn beoordeelde op 2018-12-07

Caroline Harbers beoordeelde op 2018-12-07

Sanne Huyser beoordeelde op 2018-12-07

Snelle levering, mooie kwaliteit en prachtige inhoud!!

Joanne van Arkel beoordeelde op 2018-12-07

Rianne van den Oever beoordeelde op 2018-12-07

Het product werd snel geleverd met een persoonlijk kaartje erbij. Ik ben dik tevreden!

Jet Roepert beoordeelde op 2018-12-07

Anne Zeelenberg beoordeelde op 2018-12-07

Heel netjes geleverd, allemaal goed verpakt dus het kwam helemaal mooi heel aan. En ook prachtig op tijd

Jan ter Veer beoordeelde op 2018-12-05

Lisanne Ybema beoordeelde op 2018-12-04