Groenstraat 139-C

Simone De Bruijn beoordeelde op 2018-08-19

Corien de Vette beoordeelde op 2018-08-16

Snelle en nette levering

Manouscha Braakman beoordeelde op 2018-08-14

Ik ben zeer tevreden. Bestelling werd snel verzonden. Er ontbrak 1 boek, maar na per mail contact met de klantenservice gelegd te hebben werd dit super snel nagezonden.

Sofie Jaeken beoordeelde op 2018-08-13

Ik bestelde boeken en een armband. Alles kwam de volgende dag al aan prachtig verpakt en het contact met Fleur van de klantenservice was uitstekend en heel persoonlijk! Ik bestel hier beslist opnieuw! En raad de webshop bij iedereen aan! Top service, prachtige producten en zalige mensen achter Lentezoet!

Madelon van Zutven beoordeelde op 2018-08-12

Geweldig boek ontvangen (Lentezoet) met een mooi gouden lintje eromheen. Als verrassing een kaart in het boek over feest, leuk!

Sanne Lenoir beoordeelde op 2018-08-07

Roosmarijn Westerink beoordeelde op 2018-08-06

Dieuwke Leveling beoordeelde op 2018-08-05

Anja Jonker beoordeelde op 2018-08-04

PE beoordeelde op 2018-08-03

Lekker snel. Keurig verpakt.

Aletta Miedema beoordeelde op 2018-08-03

Esther Kaper beoordeelde op 2018-07-23

Mandy Lamboo beoordeelde op 2018-07-22

Mandy Venhuizen beoordeelde op 2018-07-22

Anita Ruygh beoordeelde op 2018-07-21

Snelle service en prachtige producten 👍