Groenstraat 139-C
5021LL Tilburg

Angela van der Lans beoordeelde op 2018-10-21

Anika Popken beoordeelde op 2018-10-21

Snelle levering, mooie kaarten! Heel tevreden..

Esther Vogel beoordeelde op 2018-10-20

Suzanne Mulders beoordeelde op 2018-10-16

Elma Van Troost beoordeelde op 2018-10-13

Zoals altijd weer netjes verzorgd.

Dank je Elma!

Mirjam Koops-Teertstra beoordeelde op 2018-10-10

Zeer snelle levering, keer op keer en ook nog eens prachtig verpakt. Ik krijg altijd een klein kadootje.

Reactie van Lentezoet:
Bedankt voor je feedback Mirjam, fijn dat je zo tevreden bent!

Conny Meyer beoordeelde op 2018-10-10

Mooi en lief cadeautje, snel verzonden/bezorgd en goed verpakt zodat het zonder beschadigingen aankomt. Kortom helemaal tevreden!

Bedankt Conny!

A.B. Heddema beoordeelde op 2018-10-09

Een snelle levering waar we heel blij mee zijn. Een echt stijlvolle eye catcher in onze kamer.

Reactie van Lentezoet:
Bedankt! Fijn om deze feedback te lezen!

Monique Dijkman beoordeelde op 2018-10-08

Prima levering, service! Complimenten voor de mooie gedichten! Iedere letter, idere zin is ntroerend.

Reactie van Lentezoet:
Hier worden we verlegen van....Dank je wel Monique!

Susan Niemeijer beoordeelde op 2018-10-08

Anne Weststrate beoordeelde op 2018-10-08

Hele mooie kaarten, goed contact en snel geleverd! Heel blij mee!

Reactie van Lentezoet:
Fijn dat je tevreden bent Anne. Dank je wel.

Am beoordeelde op 2018-10-08

Heel tevreden! Snelle levering, leuk handgeschreven kaartje erbij. Je kon zien dat het met liefde was ingepakt!

Dank je wel!

Anne-Liet Stroband beoordeelde op 2018-10-07

Nina Van Rooij beoordeelde op 2018-10-07

Shemara Schutte beoordeelde op 2018-10-05

Je word goed via de mail op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Ook had ik het heel snel in huis en is het van goede kwaliteit!

Dank je wel Shemara!

Hilde Peters beoordeelde op 2018-10-05

Willy de Jong beoordeelde op 2018-10-03

Mooie kaarten, stevige envelop. Levering mooi op tijd

Reactie van Lentezoet:
Bedankt voor de waardering Willy!

Elsbeth beoordeelde op 2018-10-02

Prachtige gedichtenbundels! De ene geef ik aan een vriendin, de tweede hou ik denk ik lekker zelf, want het zijn pareltjes om af en toe opnieuw te lezen. Fijn ingepakt, snel in huis....en ook nog van een écht mens! Ik ben nu ook heel benieuwd naar het boekje 'Ferm'en naar de aanstaande familyplanner, dus ons zie je vast weer terug!

Reactie van Lentezoet:
Wow, dank je wel voor je complimenten Elsbeth. We hopen je ook zeker graag terug te zien!

Michael De Heus beoordeelde op 2018-10-01

Andrew Buskens beoordeelde op 2018-10-01

Reactie van Lentezoet:
Beste Andrew, dank je voor de feedback. We hadden je klacht ook per mail ontvangen en daar al gereageerd. We vinden het spijtig dat je van mening bent dat bij het klembord ook het gedicht geleverd had moeten worden. Dit staat nergens vermeld en we hebben dit in drie jaar tijd ook geen enkele keer van een klant vernomen. De poster op de foto geeft gewoonweg de toepassing van het klembord weer. We hebben je aangeboden dat je het product kosteloos mag retourneren. Helaas heb je daar vooralsnog niet op gereageerd. Het aanbod blijft echter staan mocht je dit alsnog willen.