Groenstraat 139-C

Marieke Ruhe beoordeelde op 2019-02-20

Janna Boes beoordeelde op 2019-02-19

Dineke Remmerswaal beoordeelde op 2019-02-19

Ina Lindeman beoordeelde op 2019-02-19

Boekje Ferm was lekker snel in huis. En de kinderen vinden hem prachtig. Helemaal blij mee dus. Bedankt!

Esther SCHEFFER beoordeelde op 2019-02-19

Goede, snelle en persoonlijk service!

Wilma Coppes beoordeelde op 2019-02-17

Denies De hoogd beoordeelde op 2019-02-17

Reactie van Lentezoet:
Hoi Denies, je hebt ons een negatieve beoordeling gegeven. (3 sterren wordt door webwinkelkeur gezien als negatief) Mogen wij vragen waarom? Kunnen we je klacht wellicht verhelpen? Dank je.

Renate Sellink beoordeelde op 2019-02-17

Erg tevreden. Snel in huis en mooi verpakt.

Chris en Benthe Weeda beoordeelde op 2019-02-16

Supersnelle levering. 's Avonds besteld, volgende dag al binnen.

Eefje Walvoort beoordeelde op 2019-02-16

Denise Klomp beoordeelde op 2019-02-16

Super snelle levering en meteen mailtjes met informatie. Ik kom zeker vaker terug.

Janina Dubbeld beoordeelde op 2019-02-16

Ik bestelde Ferm. Communicatie en betaling ging soepel en goed. Het pakketje zag er prachtig uit en een leuke extra kaart met informatie over temperamentvolle kinderen. Plus een coole sticker van Ferm! Echt een cadeau!
En het allerbelangrijkst: Onze jongens zijn zeer enthousiast over het boek over de avontuurlijke jongen en de pratende haai. Aanrader!!

Anneke Bast-Calkhoven beoordeelde op 2019-02-15

M beoordeelde op 2019-02-15

Mooie armband met mooie tekst van een super leuke site. Snelle levering, want de volgende pronkt die al aan mijn pols.

Marita Van Dam beoordeelde op 2019-02-15

Marleen Titulaer beoordeelde op 2019-02-15

Stevig verpakt, lief lint erom en snel geleverd!

Nathalie Phaff beoordeelde op 2019-02-15

Monique Velthoen beoordeelde op 2019-02-15