Groenstraat 139-C

Febe Jansen beoordeelde op 2019-03-25

Annemarie Van den Heuvel beoordeelde op 2019-03-24

Henriet Stenekes beoordeelde op 2019-03-24

Frederike Snel-van Daalen beoordeelde op 2019-03-24

Hele snelle levering, goed verpakt.

Annemarie Schreuders beoordeelde op 2019-03-24

Samantha Wubbels beoordeelde op 2019-03-23

Snelle levering waardoor wij hem konden gebruiken tijdens de crematie en een mooie herinnering hebben. Wij hebben het gedicht 'Heelt' gekozen omdat deze goed past bij de situatie waarin we zitten. Hier staat precies zoals wij ons voelen! Bedankt!

Ilse beoordeelde op 2019-03-23

Een prachtig boek. Ook voor mijn kind, die niet heel extreem is in zijn emoties, maar wel erg geïnteresseerd is in dit onderwerp. Hij heeft Down en is sociaal wel erg goed ontwikkeld. Hij vond het heel boeiend.

Marianne Eiting beoordeelde op 2019-03-23

Monique Buitenhuis beoordeelde op 2019-03-22

Super tof boek Ferm! Mijn zoon herkende zichzelf meteen in het verhaal.
Snel geleverd!

Mieke Van der Voort beoordeelde op 2019-03-22

Vera Hagen beoordeelde op 2019-03-22

Ineke Van Rijt beoordeelde op 2019-03-22

Prima service. Snelle levering.

Anika Heijmans beoordeelde op 2019-03-22

Willemieke Kooiker beoordeelde op 2019-03-22

Fleur Vreeswijk beoordeelde op 2019-03-22

Claudia Van der Brugge beoordeelde op 2019-03-22

Gewoon top!

Elisa Koele-Elbers beoordeelde op 2019-03-22

Ester Janissen-Harink beoordeelde op 2019-03-22

Snelle levering en prachtig boek.