Marsstraat 45
2024GA Haarlem

Sonja Klijn beoordeelde op 2018-10-08

Ziet er goed uit, niet te ‘ nepperig’ iIk kan nog niet beoordelen of het kwalitatief in orde is!

Reactie van Leren Veterketting:
Beste Sonja, wij geloven in eerlijke producten voor een eerlijke prijs ;-) Mocht je na enige tijd bemerkingen hebben over kwaliteit: je hebt garantie en wij staan voor onze producten. Wij vernemen in dit geval graag van je!

jeroen Govers beoordeelde op 2018-09-08

Desiree Jansen beoordeelde op 2018-08-24

Uitstekend,de volgende dag binnen.

Reactie van Leren Veterketting:
Beste Desiree, dank voor jouw mooie beoordeling en blij dat Post NL zijn werk ook weer goed heeft gedaan!

alexandra visser beoordeelde op 2018-08-02

Super service ! Top product dus gewoon geweldig !

Reactie van Leren Veterketting:
Beste Alexendra, erg fijn om te horen dat je zo tevreden bent en dank dat je even de tijd hebt genomen om dit te delen met ons!

jit mehta beoordeelde op 2018-08-02

de ketting was precies zoals beschreven en foto. Snelle levering en vergeleken met andere sites zeer scherp geprijst! Mooie ketting trouwens.

Reactie van Leren Veterketting:
Beste Jit, dank voor je prachtige beoordeling en blij dat je tevreden bent. Wij geloven in het leveren van kwaliteit voor een eerlijke prijs en blij dat dat ook zo ervaren wordt!

Anneke Verhaal beoordeelde op 2018-07-28

Hellen Hijdra beoordeelde op 2018-07-06

Lies beoordeelde op 2018-06-28

Marja beoordeelde op 2017-11-20

Snelle levering, leuk artikel! Blij mee!