Wevestraat 81
5708AE Helmond
KvK 6784.3727

Maarten Vos beoordeelde op 2017-05-02

Erg tevreden over het aanbod en de service. Ik had een verrassingspakket gewonnen en kreeg van tevoren via e-mail bericht dat het pakket was verzonden. We hebben genoten van de heerlijke producten. Helaas bleek 1 product bedorven. Ik heb dat gemeld en kreeg als goedmakertje nog wat producten opgestuurd! Fantastische service dus waar veel webshops een voorbeeld aan kunnen nemen.

Nicole Bruininga beoordeelde op 2016-11-23

Leuk contact, snelle levering, een vriendelijk woordje van dank in het pakketje en bovenal... heerlijke producten!! Top dus!

José Verhagen beoordeelde op 2016-06-20

Prachtige website, prima prijs kwaliteitverhouding, hele snelle service en voor klantvriendelijkheid een dikke tien!
Ben er super tevreden over en zal het zeker doorvertellen!

Sophia beoordeelde op 2016-05-29

Heerlijke producten en zeer leuk contact per email. Nog bedankt voor het extraatje!

Merian Belksma beoordeelde op 2015-07-16

Zeer hartelijk email contact. Mijn vraag was of er ook een verkooppunt in de buurt van mijn woonplaats was. Heel toevallig zou meneer in mijn woonplaats zijn waardoor hij het pakket persoonlijk bij mij thuis kwam brengen! (waar maak je dat nog mee?) Het pakket was goed verpakt, met een eveneens hartelijk kaartje en een extra potje jam als verrassing. Ik ben zeer tevreden. Ik hoop dat ze nog verder kunnen gaan uitbreiden met nog meer heerlijke producten uit de Provence!

Maritha beoordeelde op 2015-06-24

Leuke en mooie producten, snelle levering, cadeau was gezellig ingepakt, ik kreeg als cadeautje een confituur bij, samen met een kaartje, heel attent

Anita beoordeelde op 2015-04-09

Super vriendelijk bedrijf die dicht bij de klant staat met echt goede producten.

Martijn Joosten beoordeelde op 2015-04-03

Wat een heerlijke lekkernijen hebben ze hier en daarbij een super snelle levering van de producten. Heerlijk om thuis te genieten van deze Franse streekproducten

Hanneke van den Heuvel beoordeelde op 2015-04-03

Mijn ervaring met L'esprit Provençal is dat ik verrast ben over de heerlijkheden die ik kan kopen. Voor mij is er een wereld aan culinaire producten opengegaan, het heeft zelfs mijn interesse voor Frankrijk opgewekt (wat ik voorheen dus niet had ;-)

2015