Talmastraat 7
6971DM Brummen
+31643000470

Anniek Reijmer beoordeelde op 2017-11-18

Wat een fijne shopervaring! Super snelle levering en het product ziet er top uit, mooie kwaliteit. Al met al helemaal top dus!

Derya Kayabasi beoordeelde op 2017-10-17

Ik ben super tevreden met jullie klantgerichtheid en een super mooi shirt hebben we gekregen!!

Nadja Visser beoordeelde op 2017-09-09

Goede service, ondanks dat de bestelling niet op voorraad bleek te zijn nog een snelle bezorging!

Leuk ingepakt en een lief persoonlijk kaartje erbij ! Top!

Manouk Dijkhuizen beoordeelde op 2017-07-22

Super service! Leuk Bedrukken levert super snelle service. Daarnaast pakt ze het ook nog leuk voor je in!

Angela beoordeelde op 2017-07-21

Al paar keer wat besteld! En ze helpt je graag als je het zelf even niet meer weet en komt ze met leuke ideeen! Ook super snel in huis! En erg vriendelijk! Gewoon in een woord TOP!!