Abel Tasmanstraat 69

Google Plus/Places - 10,0

Nancy Dikkeboom beoordeelde op 2018-09-10

JHA van Workum beoordeelde op 2018-09-03

Inge Sinnema beoordeelde op 2018-08-31

Ik heb aangegeven om het te laten bezorgen op een woensdag of vrijdag, dit inverband dat de kinderen de doos niet zouden zien, helaas hebben ze er geen rekening mee gehouden en werd het op een dinsdag bezorgd. Ik vind dit erg teleurstellend.

Nadine Schalke beoordeelde op 2018-08-28

Marloes van Dijk beoordeelde op 2018-08-13

Nog steeds geen reactie op mij vraag via de mail.
Had gekozen voor afhalen, maar was niemand bij het magazijn.
Wel tevreden met de producten.

Reactie van Leuk van Lieke:
Goedemiddag Marloes,

Excuus dat je nog geen reactie hebt ontvangen op je mail over de openingstijden van het magazijn. Ten tijden van je mail was ik op vakantie. Ik heb er toen wel voor gezorgd dat je bestelling alsnog gratis is opgestuurd zodat je niet nogmaals naar het magazijn hoeft te rijden om deze op te halen. Maar helaas is mijn mail met reactie naar jou toe aan mijn gedachte ontsnapt. Mijn excuus hiervoor.

Fijn om te horen dat je tevreden bent met de producten.

Lieke

Danielle Sikkema beoordeelde op 2018-08-03

Fijne website, snelle levering en goede kwaliteit!

Chantal V beoordeelde op 2018-07-29

Erg tevreden. Netjes verpakt, producten waren zoals op de website aangegeven, levertijd klopte ook. Oftewel, uitstekende service van Leuk van Lieke.

Petra Landman beoordeelde op 2018-07-09

mieke Admiraal beoordeelde op 2018-06-25

Snelle reactie op vragen!

Te vrede klant beoordeelde op 2018-06-09

Over het product heel te vrede. Bezorging 1 dag later als belooft.

J. Nater beoordeelde op 2018-06-03

Janny Heeren beoordeelde op 2018-06-02

Miriam Swaans beoordeelde op 2018-05-27

Reactie van Leuk van Lieke:
Goedemiddag mevrouw S.

Bedankt voor uw beoordeling.
Jammer dat u niet reageert op de mail met mijn vraag wat er mis is gegaan bij de bestelling. Bij uw bestelling zie ik wel staan dat u deze graag in cadeaupapier ingepakt had ontvangen. Helaas is dat niet een service die wij bieden.

Mocht ik nog iets voor u kunnen doen om de ervaring alsnog "leuk" te maken, hoor ik het graag.

Lieke

Kirsten De Belder beoordeelde op 2018-05-05

Dank u voor het mooie speelgoed

Dirk Nieborg beoordeelde op 2018-05-03

Het product was leuk en uniek heb het nog nergens gezien als je een leuk kado zoekt wat anders is moet je bij leuk voor Lieke zijn

M Ward beoordeelde op 2018-04-21

Francien Haex beoordeelde op 2018-04-18

Esther v.d Reep beoordeelde op 2018-04-15

Wfs beoordeelde op 2018-04-15

Tevreden, snel geleverd, leuk uitdagend speelgoed.

RG Bokje beoordeelde op 2018-04-09