Beurtschipperserf 27
3991 KM HOUTEN
KvK 68620500

Petra Runge beoordeelde op 2017-12-07

De volgende dag in huis. Heel leuk ingepakt. Voor herhaling vatbaar.

T.A. Donatz beoordeelde op 2017-12-05

Snelle levering!

H. S. van Oudheusden beoordeelde op 2017-12-05

de bestelling kwam twee dagen te laat aan (maar dit is ws meer de fout van Post NL)

Reactie van Leukdoordebrievenbus:
Beste mevr. van Oudheusden,

Vervelend dat uw bestelling 2 dagen te laat is aangekomen.
Ik heb uw bestelling op 27 november verwerkt en het aangeleverd bij Postnl.
Zoals u wenste, met als bezorgdatum 28 november. Zodra de bestellingen bij Postnl zijn is het aan hun wanneer het geleverd wordt.
Mijn excuses hiervoor, ik zal de klacht bij Postnl aanmelden. Helaas ervaren wij dat Postnl pas een probleem serieus oppakt als de bezorging meer dan 5 dagen te laat is.

Groet,
Ingrid van Dijk.

Hilda Leemput beoordeelde op 2017-12-03

Snelle levering en zag er prima uit en leuk ingepakt. Super!

S. Wilbrink beoordeelde op 2017-12-01

Leuke collectie brievenbuskadootjes. Mooi ingepakt met kaartje met eigen tekst. Keurig bezorgd op de gewenste datum.

Jeanet Baak - van der Weijden beoordeelde op 2017-11-30

Snel en keurig afgehandeld. Heel erg fijn.

Elleke Schakel beoordeelde op 2017-11-26

Snel geleverd, origineel product en met aandacht ingepakt! Ben helemaal klaar voor 5 december.

M.P. Muilwijk van Osnabrugge beoordeelde op 2017-11-26

De verzenddatum zou 22 nov.zijn maar het lag pas 27 nov. in de brievenbus. Ik vind dat wel lang duren. Misschien ligt het aan de tijd van het jaar .

Reactie van Leukdoordebrievenbus:
Beste mevrouw Muilwijk van Osnabrugge,

Wij vinden het heel vervelend om te horen dat uw bestelling te laat is aangekomen.
De bestelling is op 21 november aan Postnl aangeboden en Postnl heeft bevestigd dat deze op die datum is ontvangen.

Wij zorgen er altijd voor dat onze bestellingen op tijd worden aangeleverd bij Postnl en nemen zelf contact op met de klant als dat niet lukt.

Helaas krijgen wij incidenteel wel eens het bericht dat de pakketten bij Postnl langer blijven liggen. Mocht u de artikelen door de late levering niet meer kunnen gebruiken belt u mij dan op 06-15316858 zodat wij dit probleem kunnen oplossen.

Ingrid van Dijk.

Digna Mielard beoordeelde op 2017-11-26

Mooi ingepakt en snel bezorgd

bo de wit beoordeelde op 2017-11-24

Alles heel netjes verpakt,snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden .

louise smits jansen beoordeelde op 2017-11-23

Op tijd en het was zoals beloofd.
Prima gedaan. Een pluim op de bloemenhoed.
Louise Smits Jansen

Margriet beoordeelde op 2017-11-23

Een zeer goede ,vriendelijke service,écht een aanrader !!!,zal er voor de toekomst zeker nog eens gebruik van maken..

annemarie de groot- de vries beoordeelde op 2017-11-21

Erg tevreden. Kreeg zelfs een mail over het ontbreken van een afzender. Heel attent! Pakje kwam precies op tijd aan.

Christine beoordeelde op 2017-11-20

Snelle levering. Leuk ingepakt!

Jolanda Waterman beoordeelde op 2017-11-16

Super leuke cadeautjes..super goede communicatie ..erg leuk ingepakt allemaal...echt een aanrader ..

chris van kerkhove beoordeelde op 2017-11-16

schitterende en snelle service

corrie grootegoed beoordeelde op 2017-11-15

Snel geleverde bestelling binnen. Prima gedaan

Erika de Weerd beoordeelde op 2017-11-15

Fijn dat het kadootje rechtstreeks naar de ontvanger gestuurd kon worden; leuk ingepakt en voorzien van een kaartje. Super dat ik van het resultaat een foto toegestuurd kreeg van leukdoordebrievenbus via mail. Erg attent en goed verzorgd!

St. Keroazie beoordeelde op 2017-11-14

Prima service en snel geleverd. De order werd direct opgepakt.

Joppa de Jonge beoordeelde op 2017-11-14

Super leuke kleine kadotjes, die leuk verpakt worden verstuurd