Beurtschipperserf 27
3991 KM HOUTEN
KvK 68620500

Joyce Zandbergen beoordeelde op 2018-08-14

Super snelle levering, leuk ingepakt en de reis budha is echt leuk!!

Tanja Huizenga beoordeelde op 2018-08-13

Heel tevreden, snelle levering, leuk ingepakt en via persoonlijke mail op de hoogte gehouden van de levering

Lonneke van Grunsven beoordeelde op 2018-08-13

Snel geleverd, leuke foto gekregen van het uiteindelijke resultaat. Iets liefs voor een leuk bedrag!

Laura K. beoordeelde op 2018-08-11

Heel tevreden, kreeg een mooie foto van het ingepakte resultaat (cadeautjes voor iemand besteld) zodra het verzonden was en viel helemaal in de smaak! En ideaal dat het gewoon door de brievenbus past, hoeft diegene er niet voor thuis te blijven. Leuke selectie aan items om uit te kiezen (hopelijk in de toekomst meer!), al met al was het zeer geslaagd.

Een enthousiaste klant van Leuk door de brievenbus beoordeelde op 2018-08-10

Het was een mooi en volwaardig kadootje
Alleen kwam het één dag te vroeg in de brievenbus

J Van Gent beoordeelde op 2018-08-09

Ik kreeg eerder dan verwacht jet kompas, precies hoe ik het had verwacht. Mooi op tijd. Op mijn vragende mails kreeg ik binnen een dag antwoord
Een hele prettige samenwerking
Dank je wel

Janny de Blok beoordeelde op 2018-08-09

Leuke website, snelle levering, persoonlijke aandacht!

H Willemsen beoordeelde op 2018-08-08

Netjes een berichtje van verzending ontvangen. Keurig ingepakt met een leuk berichtje erbij.

Yvon Markx beoordeelde op 2018-08-08

Ze hebben leuke dingetjes en het wordt super snel verzonden en geleverd. Top!

Deth Kwaks beoordeelde op 2018-08-07

Geweldige voor mij nieuwe site met een super service
Dank voor het mee denken

Wendy Groenewold beoordeelde op 2018-08-06

Perfect! Artikel nog mooier in het echt dan op foto website

Wil Deen beoordeelde op 2018-08-06

Het bestelde notitieboekje was prachtig ingepakt en helemaal naar mijn wens!

Marie-Anne Bloem beoordeelde op 2018-08-05

Ik ben heel tevreden, de bestelling werd correct verwerkt en het was leuk verpakt terwijl ik daar helemaal niet om gevraagd had.

Joke van Keulen-Hamet beoordeelde op 2018-08-04

Al meerdere keren hier besteld, altijd een topper.

Marieke De Boer beoordeelde op 2018-08-04

Er is een enorm assortiment, ik heb geaarzeld welke van alle prachtige dingen ik moest kiezen.
Het wordt leuk ingepakt, kortom, ideaal om wat liefs of bemoedigends naar iemand te sturen!

Els beoordeelde op 2018-08-04

Persoonlijk en vriendelijk contact. Kreeg zelfs een foto van het ingepakte kadootje met kaartje zoals het werd verzonden. Heel veel keuze uit betaalbare presentjes om iemand mee te verrassen. Een website om te onthouden!

S. van Straten beoordeelde op 2018-08-03

Stukken goedkoper dan grote webwinkelsoftware, Snelle levering, statusupdates over je bestelling en superleuk ingepakt. Aanrader deze webshop

Patricia Meerkerk beoordeelde op 2018-08-02

Leuk assoirtiment voor verschillende prijsklassen, goed op tijd geleverd en mooi ingepakt. Top!

Mateusz Zeleslawski beoordeelde op 2018-08-01

Snel geregeld en goed geregeld, 2 keer naar mij toe gestuurd zonder extra kosten

Karin Koers beoordeelde op 2018-07-31

Snelle bezorging en foto van verpakking en persoonlijke boodschap bij de email van lddb.
Bestel hier zeker nog een keer.