Leukdoordebrievenbus

Leukdoordebrievenbus

Leukdoordebrievenbus is een website met een grote keuze uit klein geprijsde cadeautjes om jezelf of een ander blij mee te maken. Leukdoordebrievenbus levert cadeautjes voor verschillende momenten zoals verjaardagen, jubilea, pensionering, ziekte, verdrietige momenten aan zowel consumenten als bedrijven.
Op het moment dat het cadeautje wordt verzonden naar een ander (aflever)adres pakken wij het cadeautje in en sturen wij het rechtstreeks naar de gewenste ontvanger. Het is mogelijk om het cadeautje te voorzien van een persoonlijke boodschap die wij vervolgens met een kaartje aan het cadeautje bevestigen.

Over onze reviews:

We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur.

Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.

Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.
9,5
Filter 2328 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2327 met beschrijving

• A. Reijgers-du Prie
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Leuk pakket.precies op tijd bezorgd en leuke verpakking

• Iris
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Supersnelle levering en persoonlijke communicatie! Ik kreeg een foto doorgestuurd van het cadeautje, zodat ik wist hoe het eruit zag. Ik ga zeker nog eens bestellen!

• Hoe beoordeel je Leukdoordebrievenbus?

• Wilma
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Geweldig zoals het cadeautje verpakt is en je via mail een foto krijgt van het verpakte cadeau. Al een aantal keer een bestelling gedaan en altijd top in orde en vlot! Alleen maar lof!

• Kayla Leenders
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Snelle levering, super leuk verpakt en fijne communicatie! Aanrader!!!

• R. Kleijbeuker
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Een super leuke verrassing door de brievenbus. Snelle service.

• Kaatje
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Leuk geurig cadeautje. Goede prijs op tijd verzonden en leuk ingepakt.top!

• Trees Mossa

Alles was super

• T.S.
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Leuk cadeautje voor een zieke per post.

• Riny M
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Supersnel na bestelling kreeg ik 'n e-mail met daarin 'n foto van 't te verzenden product, leuk verpakt. De volgende dag al bezorgd bij degene die ik ergens voor wilde bedanken.

• Nathalie Van Gulik
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

mijn dochter was er blij mee

• Melanie
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Ik had een bestelling geplaatst om rechtstreeks te laten verzenden naar de ontvanger. Ik kreeg een foto toegestuurd met het eindresultaat, echt... zo attent. Super leuk ingepakt en de moeite die werd gedaan... Echt tof! Hier bestel ik vaker.

• Patricia Gijzen
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Snelle levering, mooi verpakt. De ontvanger was blij verrast.

• Marja Schreurs
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Super snel geleverd, leuk persoonlijk bericht en mooi ingepakt. Echt een aanrader

• Jacoline Remmelzwaal
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

De 130 cadeautjes voor onze 130 vrijwilligers snel ontvangen en het zag er erg leuk uit.

• Hermien Wesselink
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Helemaal leuk , mooi ingepakt. Keurig geleverd. Net iets extra dan een kaartje.

• José Atsma
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Pakketje leuk ingepakt en op tijd verstuurd. Zelfs meegedacht om eerder te versturen naar een wadden eiland.

• Hiske Heemskerk
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Ik kreeg een leuke persoonlijke mail met een bevestiging.

• Vera Peeters
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Altijd mooi netjes, mailtje met hoe je brievenbus post eruit ziet erg tof!

• M
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Het viel tegen ! Was veel kleiner dan ik verwachtte.

• Elise
    Review voor Leukdoordebrievenbus

Geweldig leuke website, al vaker gebruikt voor leuke cadeautjes. Het word ook zo mooi ingepakt en daar krijg je een foto van. Dat is helemaal leuk, kun je zien hoe het word verstuurd. Ik gebruik deze site zeker vaker.