Beurtschipperserf 27
3991 KM HOUTEN
KvK 68620500

Lotte Goederond beoordeelde op 2018-04-12

Zeer tevreden! Leuk verpakt en ook nog eens leuk een persoonlijke bevestigingsmail te ontvangen ipv een standaard tekst.

Magdalena Poniedziałek beoordeelde op 2018-04-10

Ik ben ontzettend blij met het hele proces en mijn bestelling. Hartelijk bedankt.

Baukje Smits beoordeelde op 2018-04-09

Het pakketje is precies op de gevraagde datum bezorgd. Heel erg leuk om iemand met een kleinigheidje te verrassen. Super!!!

Maartje beoordeelde op 2018-04-09

Fantastische webshop. Ze zijn onderscheidend omdat ze écht leuke cadeautjes van maken van pakketjes. Leuk om te krijgen en ook leuk om te geven

DC van Kessel beoordeelde op 2018-04-09

mail dat bestelling verzonden is. snelle levering. artikelen leuk ingepakt als cadeautje.

Hilde Timmerman beoordeelde op 2018-04-05

Perfect

Marianne van Wijnen beoordeelde op 2018-04-04

Een bijzonder goede en snelle service. Verzorgde pakketjes een echte aanrader.
Persoonlijke benadering en keurige mail als pakketje verzonden wordt. Zeer tevreden!

Evelien Visser beoordeelde op 2018-04-03

Mijn collega was heel erg blij met de verrassing !!
Er was een grote keus op de site, voor ieder wat wils, en dat tegen leuke prijzen.

Super tevreden !!!

Joan Van der zouwen beoordeelde op 2018-04-03

Ongelofelijk goed ontzettend Verzorgd echt eigenlijk te mooi om waar te zijn. Dit soort winkels kom je bijna niet meee tegen. Jullie schieten er echt uit. Bedankt!!

Aimee Cabri beoordeelde op 2018-03-31

Zeer tevreden! Leuke cadeautjes, wordt mooi ingepakt en op de juiste dag bezorgd top!

MM Storm beoordeelde op 2018-03-29

Leuke webwinkel met mooi assortiment. Perfecte klantenservice die snel reageert en meedenkt en heel mij veel service heeft gegeven.

Annemarie Prins beoordeelde op 2018-03-29

Snelle levering, wordt mooi ingepakt en altijd een berichtje als het (bijna) verzonden wordt.
Uitstekende webwinkel!

annemarie ter Haar beoordeelde op 2018-03-28

Heel tevreden, uniek en persoonlijk in verpakking, TOP!

Nikita Stelling beoordeelde op 2018-03-27

Super! Leuke en grote keuze!
Snelle verzending en heel fijn contact!

Ans Staal beoordeelde op 2018-03-26

Makkelijke website, leuke kleine kadootjes en wordt bezorgd op de dag die je aangeeft en ontvangers vertellen dat het zo leuk verpakt is!

Andrea Verhoeven beoordeelde op 2018-03-26

Leuke website , veel keus . Snelle verzending . Netjes ingepakt als kadootje .

Michel Jager beoordeelde op 2018-03-25

Makkelijk te bestellen snelle levering

Anoniem beoordeelde op 2018-03-25

Ontzettend leuke site met vele leuke verrassingen en zeker de moeite waard om te bezoeken. De verzonden cadeautjes waren een schot in de roos bij de ontvangers!

Liesbeth de wildt beoordeelde op 2018-03-24

Super leuke originele cadeautjes in alle prijsklassen aan te vullen met een klein kaartje met tekst. Alles word super leuk verpakt en netjes opgestuurd wanneer jij wil. Kan deze site aan iedereen aanbevelen

Maria Sogelée beoordeelde op 2018-03-23

Mooi verpakt en op tijd bezorgd.