Beurtschipperserf 27
3991 KM HOUTEN
KvK 68620500

Cindy Troost beoordeelde op 2018-06-26

Ik vind het goed alleen voor het vervolg de boodschap aan de binnenkant van het pakketje plaatsen inplaats er boven op of een afbeelding tonen voordat je het besteld dan is het uitstekend nu niet

Emmy Rosenboom beoordeelde op 2018-06-25

Was op tijd een ze was er heel blij mee

Keroazie beoordeelde op 2018-06-25

Heel erg tevreden! Voor ons bedrijf bestellen wij hier cadeautjes voor de jarige werknemers. Alles wordt zo mooi ingepakt! Super!

Ans Koks beoordeelde op 2018-06-23

Bestelling kwam keurig op tijd, superleuk ingepakt. Hoefde ik niet meer te doen. Zag er nog mooier uit dan op de site.

angelique peulers beoordeelde op 2018-06-23

leuke site, voor elk wat wils.
na mijn bestelling een mail ontvangen met een foto hoe het ingepakt was...top

Su beoordeelde op 2018-06-22

Snelle verzending en je krijgt zelfs een mailtje als het verzonden is. De ontvanger was heel blij verrast!

Aukje de Jong beoordeelde op 2018-06-22

Heeeeeeel tevreden. Enorme leuk assortiment en ik werd goed op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling.

Michelle Pouwels beoordeelde op 2018-06-21

Altijd leuk ingepakt, mijn go to adres voor leuke cadeautjes

J Bouwman beoordeelde op 2018-06-20

Duidelijke bestelling, en fijne bevestiging, en pakketjes zag er super uit!

R.M. de Jong beoordeelde op 2018-06-18

De cadeautjes zijn net zo leuk als op de website getoond. Vlotte bezorging en conform afspraak. Prima! Beetje jammer was dat, omdat ze samen in 1 doos zaten, ze dus niet door de brievenbus pasten en bij de buren moesten worden afgegeven. Geen ramp, logistiek begrijpelijk, maar was niet mijn bedoeling.

Irene J. beoordeelde op 2018-06-17

Leuke attenties voor een leuke prijs. Snelle levering en altijd goed verzorgd! Leuk ook dat ze een foto e-mailen zodat je als gever ook kunt zien hoe het cadeautje bij de ontvanger terecht komt.

Kathelijne 't Hoen beoordeelde op 2018-06-16

Leuke kadootjes, mooi verpakt en snelle afhandeling.

D. van Dijk beoordeelde op 2018-06-06

Vandaag besteld en morgen in huis. Genoeg keus, er zit vast iets naar keuze bij.

TJJ Gelissen beoordeelde op 2018-06-05

Snel geleverd en leuk verpakt in kado papier.

Jenny De brie beoordeelde op 2018-06-05

Erg leuke cadeautjes, groot assortiment met vriendelijke prijzen. Echt een superverrassing voor de ontvanger om zoiets door de brievenbus te krijgen.

Priscilla Jekel-Soetermans beoordeelde op 2018-06-05

Altijd originele cadeautjes, vlotte afhandeling en erg leuk verpakt!

Paula Dijs beoordeelde op 2018-06-05

Snel en oplettend, heel fijn!

S Klene-Kroon beoordeelde op 2018-06-04

Prettige communicatie, heel persoonlijk! Cadeautjes worden smaakvol verpakt en bijtijds verstuurd of bezorgd, heel erg goed!!

Mijn complimenten en dank!

S. Klene-Kroon.

Jacqueline Van Vliet beoordeelde op 2018-06-03

Geleverd op de gevraagde datum. Werd netjes op de hoogte gehouden van de voortgang.

M Vesseur beoordeelde op 2018-06-03

Goede service!