Beurtschipperserf 27
3991 KM HOUTEN
KvK 68620500

Manouk beoordeelde op 2018-12-26

Producten waren erg snel in huis! Leuk ingepakt en er was zelfs bij geschreven welke kleuren er in de verpakking zat!

Astrid Trommelen beoordeelde op 2018-12-26

leuk assortiment, altijd mooi ingepakt en altijd op tijd afgeleverd

Marie-José van der Wijst beoordeelde op 2018-12-25

Netjes en met zorg ingepakt zodat ik kon zien welke kleur er in kadootje zat! Snelle reactie op mail vraag van Ingrid van Dijk!
( Helaas is postNL niet op tijd met in de bus doen, maar wel op tijd verzonden door "Leuk Door De Brievenbus"... )
Blij met de Vriendelijke en LEUKE service...
Warme Groet, Marie-José

Whitney Donners beoordeelde op 2018-12-22

Zeer tevreden. Erg leuk mailtje ook met een foto van het pakketje erbij!

Drees Bosch uit de beoordeelde op 2018-12-20

Heb op donderdag besteld, had het op zaterdag binnen, werd keurig op de hoogte gehouden tussen welke tijd het geleverd zou worden ,klopte allemaal.perfect

Ineke Groen-Ave beoordeelde op 2018-12-20

Erg goed

Rie Dekkers beoordeelde op 2018-12-19

Keurig op tijd geleverd en alle cadeautjes mooi ingepakt, met, heel attent, stickertjes op elk cadeautje met omschrijving.

Bertie Schreurs beoordeelde op 2018-12-17

Heel tevreden en snelle levering

Danielle Schoonderwoerd beoordeelde op 2018-12-17

Super gave items, erg leuk ingepakt met labels eraan zodat ik alle namen erop kon schrijven.

Linda Bertens beoordeelde op 2018-12-17

Leuke website, snelle levering en vriendelijke mail met mijn bestelling.

Carla Radstaat beoordeelde op 2018-12-16

Helaas 1 exemplaar vh engeltje kapot

Reactie van Leukdoordebrievenbus:
Beste Carla,

Vervelend dat een van de bestelde producten kapot is aangekomen. Zou je contact met mij willen opnemen op telefoonnummer 06-15316858 dan kunnen we zorgen dat we dit netjes oplossen.

Bij voorbaat dank,
Vriendelijke groet,
Ingrid van DIjk

Johan Kloppenburg beoordeelde op 2018-12-15

Tijdige levering en persoonlijke bevestiging.

Ilona beoordeelde op 2018-12-15

Goed op de hoogte gehouden wat betreft de bestel en verzendstatus.snelle verzending en leuk dat ze er kosteloos een cadeauverpakking om doen

monica van Eijndhoven beoordeelde op 2018-12-13

De bestelde artikelen kwamen op tijd en waren zoals gevraagd feestelijk ingepakt. 👌

Attie beoordeelde op 2018-12-13

Leuke kadootjes, mooi ingepakt en een geweldige service!

marjolein denneman beoordeelde op 2018-12-12

netjes en snel

carina doppenberg beoordeelde op 2018-12-12

Super leuke cadeautjes
En leuke verpakkingen maken ze
Ect een 10

Petra Poortman beoordeelde op 2018-12-12

Leuker dan het sturen van een kaartje en voor elke gelegenheid een passend kadootje. Heel betaalbaar en bovendien leuk ingepakt en snel verzonden. Goede service, goede ervaring. Hier gaan we zeker vaker bestellen!

Inge Hubrechts beoordeelde op 2018-12-12

Supersnelle verzending!Uitstekend!

Jacqueline Pallett beoordeelde op 2018-12-11

Leuke spullen, er zit altijd wel iets bij voor de juiste gelegenheid. Eenvoudig te bestellen, redelijke prijzen, aflevering op de gevraagde datum en uiteraard … fijn dat het door de brievenbus past.