Beurtschipperserf 27
KvK 68620500

Mick van Petersen beoordeelde op 2018-02-28

Persoonlijke uitstekende aandacht.

Barbara beoordeelde op 2018-02-27

Snelle levering, ieder item was keurig ingepakt als kadootje met kaartje. Top!

A. beoordeelde op 2018-02-26

Heel tevreden, alles keurig in cadeauverpakking ook nog!

Miranda Eschbach beoordeelde op 2018-02-25

Erg leuk om een klein cadeautje te sturen en zo een glimlach te laten ontstaan op iemands gezicht.

Geertje Van der wel beoordeelde op 2018-02-24

Veel keus, alles wordt gratis ingepakt en er wordt een kaartje erbij gedaan. Persoonlijk bericht van de webmaster dat de bestelling gelukt is. Absoluut een aanrader!

Marianne de Graaf beoordeelde op 2018-02-23

Snel en keurig ingepakt!
Zeer tevreden🖒

Nicole Klaassen beoordeelde op 2018-02-22

Leuk om te ontvangen en leuk om te regelen/geven via Leukdoordebrievenbus.nl

Debby van den beemt beoordeelde op 2018-02-20

Elke bestelling is een cadeautje op zich! Zowel voor mij als voor de ontvanger! Super site met bijzondere leuke gifts.

Sjakie beoordeelde op 2018-02-20

Leuk om te ontvangen maar ook om te geven!

Bas R beoordeelde op 2018-02-20

Fantastische persoonlijke service, een van mijn favoriete websites voor kleine cadeautjes!

w van Tol beoordeelde op 2018-02-19

Leuke produkten en snelle levering!

Coby van Dijk beoordeelde op 2018-02-18

Leuk ingepakt en op tijd bezorgt

marijke jolen beoordeelde op 2018-02-16

Meedenken omdat ik geen afzender had gezegd. Even een mailtje sturen prima!
Leurig op tijd verzpnfen en leuk ongepakt. Kom zeker nog eens terug om iemand te verrassen!

Joselien Gordijn beoordeelde op 2018-02-16

Prima service en levering !

Brigitte Klaassen beoordeelde op 2018-02-16

Heel tevreden....leuk in gepakt.
Oververpakking goed verzorgd.
Het cadeautje viel goed in de smaak

Esther Beerepoot-Laan beoordeelde op 2018-02-16

Geweldig leuke artikelen. Ik maak regelmatig gebruik van deze webwinkel en telkens word ik blij van de service. Altijd ontvang ik een mail met een foto van het gekochte en verpakte artikel wat het heel persoonlijk maakt.

ria ramakers beoordeelde op 2018-02-16

Heel fijn, op tijd geleverd. Zag er uitstekend uit. Bedankt.

Dominique Linders-Pirard beoordeelde op 2018-02-16

Goede service, en goede communicatie. Reageren meteen op een vraag perfect. Ook de prijzen staan in verhouding met de kwaliteit en mensen zijn zeer enthousiast met de cadeautjes door de brievenbus

Anoniem beoordeelde op 2018-02-15

Leuke optie om er een kaartje met eigen tekst bij te mogen versturen. Netjes ingepakt en een foto gekregen hoe het brievenbuskadootje op de post is gegaan. Jammer dat je niet van tevoren kan zien wanneer het op de post gaat als je t direct besteld.

Reactie van Leukdoordebrievenbus:
Beste "Anoniem",

Bedankt voor uw reactie!

U geeft aan dat het jammer is dat je niet van tevoren kan zien wanneer het op de post gaat, als je het direct besteld. Wij willen u hierop attenderen dat dat wel het geval is.
Op onze website staat vermeld: Op werkdagen voor 15:00 besteld, zelfde dag verzonden. Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Groet, Ingrid Leukdoordebrievenbus BV.

Christel Borr beoordeelde op 2018-02-15

Vriendelijke, snelle service

Kadootje wordt erg leuk ingepakt en besteller krijgt foto doorgestuurd van het resultaat; top!