Beurtschipperserf 27
3991 KM HOUTEN
KvK 68620500

Dirkje van Dijk beoordeelde op 2019-02-18

Supersnelle levering, cadeautjes leuk ingepakt.

Daienne Verspaandonk beoordeelde op 2019-02-18

Er was snel bezorgd en goed verpakt. Kwam ook heel persoonlijk over.

Sanne Stevens beoordeelde op 2019-02-17

Erg tevreden, mijn vragen werden snel beantwoord en een vrij snelle levering van mijn bestelling in Frankrijk.

EJC beoordeelde op 2019-02-17

Zeer ruime keuze uit leuke cadeau's voor een relatief lage prijs.

Marijke Van der Ham beoordeelde op 2019-02-16

Alles keurig en snel bezorgd

van Garderen-Ravenhorst beoordeelde op 2019-02-15

wederom iets leuks door de brievenbus laten bezorgen!!
goed ontvangen.
dank!!

Gonny Beekhof beoordeelde op 2019-02-14

Heel tevreden en op de gewenste dag is het bezorgd.

Joy Van dijk beoordeelde op 2019-02-14

Heel tevreden, snel geleverd mooi verpakt

Catherine Wijnbergen beoordeelde op 2019-02-13

Veel keus in verschillende prijsklassen. Cadeautjes worden mooi ingepakt. Bij bevestiging van je bestelling zit een foto van het cadeau dat verstuurd gaat worden. Érg leuk!!

Miranda Hogenbirk beoordeelde op 2019-02-13

Super follow up van de bestelling. Leuke kadootjes voor een leuke prijs. Mijn vriendin (de ontvangster) zat in een moeilijke periode en was zeer blij met dit mooi verpakte kadootje met kaartje. Super om te zien dat ze zelf de tekst zo mooi als mogelijk op het kaartje hebben gepositioneerd. Ik ben erg tevreden en kan het iedereen aanbevelen een kadootje te verzenden op deze manier als je zelf niet even in de gelegenheid bent om langs te gaan. Leuk aanbod, weer eens wat anders dan een bloemetje!

Karin Goes beoordeelde op 2019-02-10

Snel verzending en originele cadeautjes!

Tessa van Diemen beoordeelde op 2019-02-06

Leuke cadeautjes voor door de brievenbus, genoeg keuze op de duidelijke website! Een zeer persoonlijke mail (foto van de ingepakte bestellingen) met daarin de mededeling dat de pakketjes op de post gingen.

Gemma Hogenboom-Malcorps beoordeelde op 2019-02-06

Goede service. Leuke kleine kadootjes. En de mensen vinden t leuk zon leuk ingepakt kadootje door de brievenbus te krijgen.

Susan Dechering beoordeelde op 2019-02-05

Snelle levering, leuke producten!

J.M. Wubs beoordeelde op 2019-02-04

X

Richtsje De heij beoordeelde op 2019-02-03

Super leuke dingen.
En goeie service en snelle verzending. Ga zeker nog een x bestelle bij julliešŸ‘

Dorina Scholten beoordeelde op 2019-02-01

Ben heel tevreden. Cadeautjes waren mooi ingepakt en op tijd bezorgd. Ook leuk dat je van te voren een foto krijgt van de ingepakte cadeautjes. De artikelen zijn ook erg positief door ontvanger ontvangen.

Louise Jenei beoordeelde op 2019-01-29

Heel veel leuke cadeautjes voor elk budget. Er werd gelijk contact opgenomen toen het afleveradres niet bekend was en vervolgens was het nog steeds snel bij de ontvanger. Die was er ook erg blij mee. Alleen het doorzoeken/bladeren op de website kan beter. Bijvoorbeeld wanneer je een product hebt bekeken en weer terug wilt naar het overzicht dan is het prettig als je gelijk verder kan waar je gebleven bent en niet weer helemaal van voren af aan hoeft te beginnen.

Didi Mouwen beoordeelde op 2019-01-27

Nette website, goede communicatie en op tijd geleverd. Heb zelf het gekochte item niet gezien, maar de ontvanger was er zeer tevreden over.

J. van der Moolen beoordeelde op 2019-01-24

leuke cadootjes, en snel geleverd en....leuk ingepakt.
ben er heel blij mee en heb van de mensen die dit kregen leuke reacties gehad.