Leliestraat 26
1541CL Koog aan de Zaan
+31623419135

José Nispen beoordeelde op 2018-10-17

enorm goede service, klantgericht. Prachtige kleding , mooi en goede kwaliteit.

Roxanne Holman beoordeelde op 2018-10-13

Super klantvriendelijk!

Sinan Dogan beoordeelde op 2018-10-13

Snelle en goede levering!

Dancing in the rain beoordeelde op 2018-10-09

Fast delivery and very friendly service

VanBeek beoordeelde op 2018-10-06

Super tevreden. Goed op de hoogte gehouden van de voortgang en snel geleverd. Uitstekende kwaliteit. Beter kan het niet.

Annemieke Ernes beoordeelde op 2018-10-05

Super leuke regenjas voor mijn 5 jarige zoon besteld en snel ontvangen. Helemaal blij mee en als ik zelf nog eens een vrolijke regenjas zoek, dan weet ik deze leuke site zeker te vinden!

Ilse beoordeelde op 2018-10-03

Zeer leuke jassen. Net een nieuwe bestelling gedaan om nog een andere kleuren te hebben ;-). De jassen blijven mooi, zijn warm....
Steeds zeer stip met de leveringen... Top!

Daphne Noyons beoordeelde op 2018-10-02

ik was erg tevreden over de service, de vrouw die dit beheerd was buitengewoon vriendelijk. Het was een beetje jammer dat de emails consequent in mijn spambox kwamen, maar daar kon de eigenaar van de site natuurlijk niets aan doen. Het jasje is helemaal goed draag hem nu echt consequent en hij is perfect voor dat tusseninweer!

NIcole Hout beoordeelde op 2018-10-01

Prachtige jassen, nette service

Raphaela Inauen beoordeelde op 2018-10-01

Heel leuke regenjas; ik ben er blij mee!

Ik heb hem in maat 36 besteld. De jas valt best wel wijd uit. Voor mij is dat prima, ik vind het juist fijn.
Als iemand van meer strake jassen houdt, dan raad ik aan zeker een nummer kleiner te bestellen.
Verder: mooie warme kleur (geel) en goed material.

Service van de site was ontzettend goed!
Alles in alles uitstekend.

Evelinde Meijer beoordeelde op 2018-10-01

Prima service, alleen jammer dat er niet op de website aangegeven stond dat de jas niet op voorraad was en besteld moest worden. Maar gelukkig scheen de zon en was de regenjas nog niet nodig!
Via de mail wel goed geïnformeerd en Ingrid mailt op een fijne persoonlijke manier!

Pavlo Kh beoordeelde op 2018-09-30

Bin sehr zufrieden mit dem Kauf bei Hublot-regenjacken.de (Leukeregenjasjes.nl):
1. Schnelle Lieferung - die Jacke war in 3 Tagen nach Deutschland geliefert.
2. Die Regenjacke selbst ist hochwertig und die Größe passte gut.
3. Sehr freundliche und nette Kundenservice.
Den Shop kann ich nur weiterempfehlen.

Kooistra beoordeelde op 2018-09-29

Eenvoudig bestelling te plaatsen en snelle service! Kreeg zelfs nog een mailtje hoe de bestelling bevalt :)

Franka beoordeelde op 2018-09-29

Prima service.
Ik werd gebeld omdat de kleur jas die ik besteld had niet op voorraad was. Waardoor ik de keuze had om een andere kleur te kiezen of om wat langer te wachten op mijn bestelling, heel persoonlijk. De jas is prachtig.

AM Horbeek beoordeelde op 2018-09-25

uitstekende service, snelle afhandeling , telefonisch vriendelijk te woord gestaan !!

Ulrike Wunderlich beoordeelde op 2018-09-21

Sehr guter Service. Meine erste Online-Bestellung, da ich sonst gerne in den Laden gehe.Diese Jacke habe ich jedoch nirgends sonst gefunden in Deutschland.
Schade nur, dass man nicht mit allen Kreditkarten bezahlen kann. Somit habe ich per Sofortüberweisung bezahlt und mit etwas mulmigem Gefühl auf die Sendung gewartet, auch, ob ich dann die richtige Größe bestellt habe. Diese kam nach drei Tagen.
Die Ware ist perfekt. Jacke passt auch.
Trotzdem gehe ich in Zukunft wieder zum niedergelassenen Händler.

Harrie Garderen beoordeelde op 2018-09-17

Een uitstekende sevice en snelle levering.
Ook de after sales was prettig.
Compliment.

Marion Kalb beoordeelde op 2018-09-17

Very fast delivery! Extremely friendly. Very good quality.

Tineke Wever beoordeelde op 2018-09-15

Super leuke en goede regenjas.
Service is erg goed. Erg snelle levering.
Ook leuk dat er een kleine persoonlijke boodschap bij de factuur stond... maakt het net wat persoonlijker en attenter.

Carola Weberring beoordeelde op 2018-09-14

Super