Leliestraat 26
1541CL Koog aan de Zaan
+31623419135

Anita Benjamins beoordeelde op 2018-06-17

Prachtige kwaliteit en snel geleverd!!

Nicole aus der Schweiz beoordeelde op 2018-06-12

Sehr schneller Versand, Verarbeitung der Jacke super, Grösse passt. Bin rundum zufrieden!

Elly Schepers beoordeelde op 2018-06-07

hebben automatisch de maat aangepast omdat hij groter uit viel! Leuke jas, nog niet aan gehad bij 25 graden!!

Jose Eijk beoordeelde op 2018-06-05

Supersnelle verzending!Goed advies! Snelle reacties via de mail! en een hele toffe gele jas!Dank je wel Ingrid!

Rüdiger Wolf beoordeelde op 2018-06-04

Schnelle Lieferung, Produkt wie erwartet. Bin völlig zufrienden!

Karin Meer beoordeelde op 2018-06-03

Ik heb een tweede regenjas besteld voor de zomer omdat ze heel handig zijn over een vest of trui. Geen jas nodig als het niet regent en regenjas mee voor als....
Ik heb voor de winter een grotere jas, die over mijn donsjas past. Deze jassen blijven tenminste waterdicht!

Mirelle Van der Linden beoordeelde op 2018-06-02

Snelle levering en goede communicatie.

Leïla Tazi Labzour beoordeelde op 2018-05-29

Sehr schnelle Lieferung! Die Regenjacke passt perfekt. Die Gummistiefel habe ich leider für mein Sohn zu groß bestell, aber sie werden im Herbst bestimmt passen! (Seine Größe ist 29- 30, ich habe 30/31 bestellt)
Danke für alles und für die tolle Regenjacken für Kinder die ich fast nirgendwo anders in Deutschland gefunden habe

Imeza Saraswaty beoordeelde op 2018-05-24

Long story short, ik ben zeer tevreden met de service. Heel snel en persoonlijk. Ik kom zeker weer terug om te shoppen.

Aline beoordeelde op 2018-05-20

Sejr zuvorkommen und unkompliziert. Sehr gerne wieder!

Evi Lang beoordeelde op 2018-05-19

Schnelle Lieferung,Jacke von guter Qualität.

Naomi Pieters beoordeelde op 2018-05-17

Top service! Een zeer vriendelijke vrouw die Ingrid! Het jasje past perfect! Dit maakt de regendagen een heel stuk aangenamer! Bedankt!

Imeza Saraswaty beoordeelde op 2018-05-17

Dinsdagavond rond 22.00 besteld en vandaag rond 13.00 kreeg ik al thuis. Heel snel! En alles naar wens! Ik ben heel erg blij mee met mijn jasje!!! En dank u wel voor uw persoonlijke aandacht, heel leuk en persoonlijk.

Vera Deursen beoordeelde op 2018-05-16

Maat op Trotsmarkt in Baarn niet aanwezig. Advies was op website bestellen zonder verzendkosten en met korting en wel met apart wachtwoord. Zo gedaan. Wachtwoord was niet juist en daarover gebeld. Antwoordapparaat ingesproken. Vrijwel direct tel. reactie. Daarna besteld en zoals aangegeven werd op de site 2 dagen later in huis met track and tracing. Top.

Antje Kooistra-Visser beoordeelde op 2018-05-14

Prachtig jasje, goede kwaliteit!

Roenjo beoordeelde op 2018-04-18

Mooie duidelijke plaatjes op de site. Had wel even moeite om "het winkelwagentje" te vinden.
Het jasje is mooi en stevig. Echt een aanrader.
Levering was iets later omdat de kleur was uitverkocht maar dat was snel opgelost.
Prijs / kwaliteit is prima.

Anita Benjamins beoordeelde op 2018-04-18

Wat een super snelle bestelling en een te schattig rosé regenjasje. Weet zeker dat de nieuwbakken ouders het een fantastisch kado zullen vinden. Binnenkort weer 1 bestellen want die gaat mee naar Australië voor mijn zwangere dochter.

Tessa Eekman beoordeelde op 2018-04-12

Super tevreden. Heel leuk contact gehad over mijn bestelling, mooie jasjes. Tot een volgende keer!

A. S beoordeelde op 2018-04-12

Goede service. Duidelijke berichtgeving toen het product iets later bleek te worden geleverd.
Aanrader!

Mirella Gorek beoordeelde op 2018-04-12

Sehr schnelle Lieferung. Ware ist in guten Zustand und passt. Bin sehr zufrieden.