Leliestraat 26
1541CL Koog aan de Zaan
+31623419135

E. Hoogeveen beoordeelde op 2018-07-28

Perfecte afhandeling en zeer goede communicatie met cliënt.

Yolande Veer beoordeelde op 2018-07-22

goede communicatie, fijne reacties!

Richard Janissen beoordeelde op 2018-06-29

Great product, great customer service, quick shipment. Perfect!

Sebastian Wisse-Mees Boerma beoordeelde op 2018-06-29

Snelle bezorging! Hele mooie jassen van sms'en super kwaliteit. Echt een super service!!!

Anita beoordeelde op 2018-06-29

Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaresse. Snel contact en gelijk antwoord op de vragen. Goeie service. De regenjassen zelf zijn top! Erg leuke en mooie jassen en zit heerlijk, heb er gelijk 2 gekocht in verschillende kleuren.

R Korteland beoordeelde op 2018-06-27

Heel tevreden, het contact is persoonlijk en het was de volgende dag al in huis.

Johann Wolfgang Walter beoordeelde op 2018-06-23

Super Produkt schnell geliefert, alles gut.

Nel Visser beoordeelde op 2018-06-22

Ik ben tevreden. Werd heel vriendelijk geholpen

Luise Pfeffer beoordeelde op 2018-06-18

Die Produkte, die ich bestellt habe waren innerhalb weniger Tage da und die Qualität ist ausgezeichnet!

Anita Benjamins beoordeelde op 2018-06-17

Prachtige kwaliteit en snel geleverd!!

Nicole aus der Schweiz beoordeelde op 2018-06-12

Sehr schneller Versand, Verarbeitung der Jacke super, Grösse passt. Bin rundum zufrieden!

Elly Schepers beoordeelde op 2018-06-07

hebben automatisch de maat aangepast omdat hij groter uit viel! Leuke jas, nog niet aan gehad bij 25 graden!!

Jose Eijk beoordeelde op 2018-06-05

Supersnelle verzending!Goed advies! Snelle reacties via de mail! en een hele toffe gele jas!Dank je wel Ingrid!

Rüdiger Wolf beoordeelde op 2018-06-04

Schnelle Lieferung, Produkt wie erwartet. Bin völlig zufrienden!

Karin Meer beoordeelde op 2018-06-03

Ik heb een tweede regenjas besteld voor de zomer omdat ze heel handig zijn over een vest of trui. Geen jas nodig als het niet regent en regenjas mee voor als....
Ik heb voor de winter een grotere jas, die over mijn donsjas past. Deze jassen blijven tenminste waterdicht!

Mirelle Van der Linden beoordeelde op 2018-06-02

Snelle levering en goede communicatie.

Leïla Tazi Labzour beoordeelde op 2018-05-29

Sehr schnelle Lieferung! Die Regenjacke passt perfekt. Die Gummistiefel habe ich leider für mein Sohn zu groß bestell, aber sie werden im Herbst bestimmt passen! (Seine Größe ist 29- 30, ich habe 30/31 bestellt)
Danke für alles und für die tolle Regenjacken für Kinder die ich fast nirgendwo anders in Deutschland gefunden habe

Imeza Saraswaty beoordeelde op 2018-05-24

Long story short, ik ben zeer tevreden met de service. Heel snel en persoonlijk. Ik kom zeker weer terug om te shoppen.

Aline beoordeelde op 2018-05-20

Sejr zuvorkommen und unkompliziert. Sehr gerne wieder!

Evi Lang beoordeelde op 2018-05-19

Schnelle Lieferung,Jacke von guter Qualität.