Leliestraat 26
1541CL Koog aan de Zaan
+31623419135

Helene Rufli beoordeelde op 2019-04-06

Alles Tiptop geklappt!
Die Jacke ist sehr gute Qualität!

Ursula Wolfes beoordeelde op 2019-04-03

Kenne die Jacke. Will sie neu haben. Seit 2 Jahren i Dauereinsatz mit Hund bei Wind u Wetter. Perfekt

Kerstin Wolf beoordeelde op 2019-03-20

Sehr schöne Jacke. Die bestellte Größe passt genau.

Marja Steenhoek beoordeelde op 2019-03-20

Een eerste jasje voor ons kleinkind kwam uit Normandië. Ik was heel blij ,dat ik in een grotere maat een soortgelijk jasje kon vinden op leuke regenjasjes.nl
Ik blijf in de toekomst graag (met jullie hulp😉) de regenjasjes aanleveren. Groet,Marja

Bente Pothof beoordeelde op 2019-03-20

Ik ben erg tevreden. Binnen een paar dagen was de jas binnen en ik werd persoonlijk en goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling.

Leonie Oorthuizen beoordeelde op 2019-03-17

Super en top service

Anouk Vermeijden beoordeelde op 2019-03-15

Poncho maat 9 maanden besteld, is nog wat aan de ruime kant, maar dat is voor een poncho niet erg en zo kunnen we er nog wat langer mee door. Ik ben er erg blij mee in elk geval
Bedankt voor de goede en snelle service

Kristin Körner beoordeelde op 2019-03-14

Exzellent Quality, very fast shipping and quite nice contact. Very pleased shopping. Thank you very much

Carlijne Woudstra beoordeelde op 2019-03-11

Goeie kwaliteit, juiste maat en snelle levering!

Natalie Tilleman beoordeelde op 2019-03-03

Bestelling vlot en snel verlopen.
Zeer klantvriendelijk !
Ik kreeg persoonlijke mail met vraag naar mijn bevindingen.
Ik ben zeer tevreden over mijn twee mooie regenjassen.
Maten zijn perfect.
De kinderen zijn er gek van.
Ideaal voor wind of regen.
Ik kreeg van veel mensen positieve reacties over de kleur ( gele en rode ) ook de afwerking van jassen is tot de puntjes in orde.
Logo op knoopjes is zeer leuk en mooi.

Natalie

Melina Nijsten beoordeelde op 2019-03-02

Heel tevreden. Snelle levering. Ook snelle reactie toen bleek dat postcode en huisnummer niet klopte. Meteen in orde gemaakt. Goede service!

Leny beoordeelde op 2019-03-02

Snelle levering, super leuk jasje.

Marijke Woltring beoordeelde op 2019-02-25

Snelle service, leuk jasje goede kwaliteit!!!

Fee Den Ouden beoordeelde op 2019-02-19

Heel tevreden! Super levering en kreeg er een shawl bij omdat ik eerder besteld had, super aardig! Heel blij met het jasje!

Ursula Luttmann beoordeelde op 2019-01-28

Farbe und Größe der Regenjacke wie beschrieben.
Schnelle und freundliche Hilfe bei Problemen. Schnelle Lieferung.

Rudolph Oosterling beoordeelde op 2019-01-24

betrouwbaar, snel en vriendelijk

Lisanne Van der Weide beoordeelde op 2019-01-19

Super goede service! Een van de jassen die ik heb gekocht, had al vrij snel een kapotte knoop. Ik kon hem direct omwisselen voor een nieuwe jas.

Mieke de Zwart beoordeelde op 2018-12-17

Vraag over maat duidelijk beantwoord, razendsnelle levering, uitstekend product!

Markus Pfenninger beoordeelde op 2018-12-11

Product did not arrive yet (Tuesday), delivery was scheduled for last Saturday. I wonder whether and when I'll finally get it.

-it finally arrived more than 3 weeks later. This was obviously an issue of the delivery service during the Christmas madness, not the vendor.
Customer service did everything to resolve the issue.
The jacket itself is perfect, just as expected.

Reactie van Leukeregenjasjes.nl:
Dear Markus, I follow your packet every day and I saw too that the delivery takes much more time than usual. It's very annoying, but there are some delays with PostNL.
Sorry for the inconvenience.

When I look at the track&trace code now, I see that you can expect the raincoat anytime now.
Please let me know when it's arrived.

Ingrid

Ton Proos beoordeelde op 2018-12-09

Makkelijk telefonisch en per mail bereikbaar, goede adviezen, snelle levering in goede verpakking.