Disselstraat 89
3075CB Rotterdam

9,1

The Feedback Company 685 9,1

Johan de Hoon beoordeelde op 2019-03-25

Bestelling werd snel uitgevoerd tegen scherpe prijs. Bijgeleverde informatie over installatie was heel duidelijk. In een keer gelukt.

Peters beoordeelde op 2019-02-21

Client Origin download spel niet. Is 1e maal dat ik deze gebruik. Al paar keer gebeld wordt netjes en snel geholpen maar spel werkt nog niet. Dit weekeinde fout rapportage maken, hoop op spoedige oplossing.

Henk Vos beoordeelde op 2017-11-15

Snelle levering en een probleemloze installatie van3908 office 2016

Petra beoordeelde op 2017-10-13

Perfect, niets ging zoals het zou moeten gaan en heb daarbij echt perfecte en vooral snelle hulp gekregen door de helpdesk. Nu werkt alles zoals het hoort. Bedankt voor de services!!

Arjan Hendriks beoordeelde op 2017-10-11

Leveren inderdaad wat ze beloven en installatie Office 2016 Thuisgebruik verliep perfect!