Ottersweg 10
8476AB Ter Idzard

Carlijn van Empel beoordeelde op 2019-04-20

MGHM theelen beoordeelde op 2019-04-04

Y. Verheijen beoordeelde op 2019-04-01

Prima service, product voldoet aan wensen.

Jane Alexnat beoordeelde op 2019-03-29

Heel tevreden, snelle en vlotte service en heel mooi product.

Sas lennertz beoordeelde op 2019-03-18

Spoedige levering, kwaliteit!!

Ml van Buuren beoordeelde op 2019-03-15

Leuk ingepakt en snelle levering.

Wilma Lispet beoordeelde op 2019-03-14

Arlette Vos beoordeelde op 2019-02-24

Super snel verzonden. Ontzettend leuk behang voor de kamer van onze dochter. Heel blij mee. Ik ben nog in afwachting van antwoord of ik een rol behang die ik over heb mag retourneren (buiten de 14 dagen). Als dat mag is het helemaal fantastisch!

Magdalena Rozenbaum beoordeelde op 2019-02-15

Harm Jan de Groot beoordeelde op 2019-02-12

Aan alle afspraken gehouden, en een leuk handgeschreven kaartje bij het pakketje.

Marleen Koolsbergen beoordeelde op 2019-02-09

Paula Harper beoordeelde op 2019-02-08

E.A.J.G Musters beoordeelde op 2019-02-06

Nadine Van strien beoordeelde op 2019-02-05

Hanne Jespers beoordeelde op 2019-01-29

Jos Bredero beoordeelde op 2019-01-23

Prima levering. Netjes ingepakt en snel verstuurd.

marina verhallen beoordeelde op 2019-01-22

Sylvia van der Meulen beoordeelde op 2019-01-20

We hebben een prachtig vloerkleed voor onze dochter in gaar kamertje liggen nu. Wat een mooie kwaliteit, en fijn dat het van natuurlijke materialen gemaakt is. Het duurde even voor het kleed er was, langer dan een week. Het product is dan ook handgemaakt en moest uit Frankrijk komen.

Tessel van Meurs beoordeelde op 2019-01-20

Rosalieke Schaafsma beoordeelde op 2019-01-17

Super leuk een persoonlijk kaartje. En snel, netjes geleverd.