Ottersweg 10
8476AB Ter Idzard

Anne Klingeman beoordeelde op 2019-06-13

Inge Koekelkoren beoordeelde op 2019-06-06

vlotte levering, tof kaartje bij de bestelling

Ina Quintyn beoordeelde op 2019-06-06

De bestelling werd vlot behandeld. Ik was wel teleurgesteld dat de spiegel zo dun was

Saskia Scheffers beoordeelde op 2019-05-21

astrid kraakman beoordeelde op 2019-05-21

F. Wierth beoordeelde op 2019-05-21

Qua service en levertijd een dikke prima. Echter bleek na betaling het gewenste artikel niet meer leverbaar te zijn. Wel direct een alternatief gekregen welke na 2 dagen ook werd geleverd!
Het uiteindelijk geleverde artikel voldoet ook aan de verwachtingen

Ruth Temmerman beoordeelde op 2019-05-15

Alles is zeer correct verlopen.

Anouk Rennen beoordeelde op 2019-05-14

Henk Duin beoordeelde op 2019-05-12

Doet aan mijn verwachtingen pakje was op tijd. Voor de verjaardag

Marielle Vosse beoordeelde op 2019-05-12

Nurten Kus beoordeelde op 2019-05-09

Michelle catto beoordeelde op 2019-05-08

Snelle levering, netjes verpakt!

kristel verdick beoordeelde op 2019-05-03

Heel leuk vond ik dat handgeschreven kaartje bij aankomst van 1ste pakketje waarop stond dat het 2de deel op een andere data zou aankomen!

Vera Ikink beoordeelde op 2019-05-02

Mooie producten van goede kwaliteit. Leuk verpakt en snelle levering.

Carlijn van Empel beoordeelde op 2019-04-20

MGHM theelen beoordeelde op 2019-04-04

Y. Verheijen beoordeelde op 2019-04-01

Prima service, product voldoet aan wensen.

Jane Alexnat beoordeelde op 2019-03-29

Heel tevreden, snelle en vlotte service en heel mooi product.

Sas lennertz beoordeelde op 2019-03-18

Spoedige levering, kwaliteit!!

Ml van Buuren beoordeelde op 2019-03-15

Leuk ingepakt en snelle levering.