Ottersweg 10
8476AB Ter Idzard

Marion van den Berg beoordeelde op 2019-08-22

Duidelijke omschrijving bij het product. Product is precies zoals op de foto. Levering was vanuit het buitenland maar sneller als verwacht in huis!

Jessika Lycke beoordeelde op 2019-08-11

J.M. de Ruijter beoordeelde op 2019-08-03

Carola Van arnhem beoordeelde op 2019-07-26

Heleen Alders beoordeelde op 2019-07-19

Anne-Fleur Dorman-Jordaan beoordeelde op 2019-07-11

Patricia knobel beoordeelde op 2019-06-19

Ik heb het helaas nog steeds niet binnen naar weken wachten ..

Reactie van Lieffeling:
Beste Patricia Knobel,

Ik heb zojuist je review mogen ontvangen. Wat vervelend dat je bestelling niet tijdig is aangekomen en jij de bestelling nog steeds niet in jou bezit hebt. Je had mij uiteraard al eerder een email kunnen zenden dan had ik dit graag al eerder voor jou nagekeken.

Ik heb jou zojuist een email verzonden met gedetailleerde informatie over het afhaalpunt waar jouw pakketje ligt te wachten.
Vriendelijke groet,
Lilian
www.lieffeling.nl

Anne Klingeman beoordeelde op 2019-06-13

Inge Koekelkoren beoordeelde op 2019-06-06

vlotte levering, tof kaartje bij de bestelling

Ina Quintyn beoordeelde op 2019-06-06

De bestelling werd vlot behandeld. Ik was wel teleurgesteld dat de spiegel zo dun was

Saskia Scheffers beoordeelde op 2019-05-21

astrid kraakman beoordeelde op 2019-05-21

F. Wierth beoordeelde op 2019-05-21

Qua service en levertijd een dikke prima. Echter bleek na betaling het gewenste artikel niet meer leverbaar te zijn. Wel direct een alternatief gekregen welke na 2 dagen ook werd geleverd!
Het uiteindelijk geleverde artikel voldoet ook aan de verwachtingen

Ruth Temmerman beoordeelde op 2019-05-15

Alles is zeer correct verlopen.

Anouk Rennen beoordeelde op 2019-05-14

Henk Duin beoordeelde op 2019-05-12

Doet aan mijn verwachtingen pakje was op tijd. Voor de verjaardag

Marielle Vosse beoordeelde op 2019-05-12

Nurten Kus beoordeelde op 2019-05-09

Michelle catto beoordeelde op 2019-05-08

Snelle levering, netjes verpakt!

kristel verdick beoordeelde op 2019-05-03

Heel leuk vond ik dat handgeschreven kaartje bij aankomst van 1ste pakketje waarop stond dat het 2de deel op een andere data zou aankomen!