Essenlaan 16
2461 DH Ter Aar

Monike Bardelmeijer beoordeelde op 2019-06-08

Vanmorgen tijdens de luilakactie geweest, 3 korte broeken en een heel leuk shirt gekocht, super goed geholpen door Colinda en Liesbeth, erg veel keuze, zeker een aanrader deze winkel!!!!

Linda beoordeelde op 2018-10-14

Gezellige sfeer, leuk geslaagd en goed geholpen!
Linda

Sheila Kateman beoordeelde op 2018-09-25

Bedankt voor jullie snelle levering ๐Ÿ‘
Met vriendelijke groeten ,
Sheila

Marlous Hoogervorst beoordeelde op 2018-03-22

Het was een super leuke ervaring om in Liefs te shoppen, alles wat wij zochten hebben wij gevonden. Op advies van Liesbeth de overhemden van G-Max gekocht, super onder je jasje en trui mooi aansluiten , ben er zo blij mee , dat ik er graag een witte bij wil hebben. Mijn dochter heeft hele leuke setjes gekocht die zij heel leuk kan door combineren , ook door de creative combinaties , veel setjes kan maken . Super geholpen ๐Ÿ‘๐Ÿ˜