Spechtlaan 7
3871HE Hoevelaken
+06-47380513

A.F.Schuurman beoordeelde op 2018-11-11

i van someren beoordeelde op 2018-11-07

Hallo, ik heb al verschillende keren bij lieveke kralen besteld .
Zij heeft goede kwaliteit materialen voor een redelijke prijs.
Het is ook heel fijn dat er zo snel geleverd wordt, vandaag besteld is morgen in huis.
Kom er zeker terug om te winkelen.
Met vriendelijke groet Ivonne

Philipse beoordeelde op 2018-11-03

M. Boink-Weegels beoordeelde op 2018-10-28

A.P. Bruijnse-Bredeveld beoordeelde op 2018-10-24

Goede website en een snelle bezorging. Top.

Els Remmers-Cauwels beoordeelde op 2018-10-22

De bestelling zag er verzorgd uit en de tijdsduur van de levering vind ik prima. Toen ik mijn bestelling ontving bleken de 2 zakjes hole calbachon in kleur te variƫren. Toen ik daar een mail over stuurde kreeg ik te horen, dat er nog een zakje naar mij gestuurd zou worden zodat ik 20 dezelfde had. Heel fijn als een klein misverstand op zo'n grootse manier wordt opgelost. Dank je Ellen.

Edith Hoornstra beoordeelde op 2018-10-21

Alles keurig verpakt en gelabeld! Veel keuze in swarowski kralen!

Anette Zielinski beoordeelde op 2018-10-20

Goede webwinkel, website is fantastisch met enorm veel mogelijkheden om uit te splitsen welke artikelen je zoekt, snel verstuurd. Ben er blij mee.

Lianne Drijvers beoordeelde op 2018-10-20

Produkten snel binnen en van een zeer goede kwaliteit

PGA Muller beoordeelde op 2018-10-16

Snelle levering.

Sigrid Fischer-van de Kamp beoordeelde op 2018-10-13

Prima! Snelle levering, goed verzorgd. Dit was mijn eerste kennismaking en bestelling, maar "Lieveke Kralen" heeft er een vaste klant bij!

Slink beoordeelde op 2018-10-12

de clerck beoordeelde op 2018-10-06

Vlotte levering op het gewenste adres

Betrian beoordeelde op 2018-10-02

Lieve dame, klantvriendelijk. Gelijk doorgegeven dat iets niet voorradig was. Gelijk nieuwe bestelling erbij gedaan waardoor ik alleen 1 verzendkosten hoefde te betalen. Dank u wel voor het meegestuurd kado

Marianne Matray beoordeelde op 2018-10-01

Niets te verbeteren, overzichtelijke website, snelle en correcte levering van mooie kralen

Olga Biere beoordeelde op 2018-09-26

Goede mails
Juiste producten met cadeautje.

Heel tevreden!

Paula Snoeijers beoordeelde op 2018-09-22

M . Guiran beoordeelde op 2018-09-19

Zeer snelle levering!

Gianna Zimmerman beoordeelde op 2018-09-11

helemaal super zoals altijd :-)

recy copal beoordeelde op 2018-09-11

zeer snel verzonden en ontvangen .netjes verpakt