Perzikengaarde 8

Mystery shopper

Lees
waarom

Roy de Geest beoordeelde op 2019-08-18

Inmiddels diverse bestellingen gedaan bij Lievespulletjes.nl. Iedere keer weer dik tevreden met het product én de service. Dikke pluim, aanrader!

Ten Teije beoordeelde op 2019-05-09

Pluspunten

Zeer snelle levering!

Laura beoordeelde op 2019-04-18

Pluspunten

overzichtelijke site, mooie spulletjes, snelle levering, persoonlijke touch

anoniem beoordeelde op 2019-04-08

Pluspunten

Super kwaliteit en snel geleverd

anoniem beoordeelde op 2019-04-08

anoniem beoordeelde op 2019-04-04

Pluspunten

Snel geleverd

Geen

Pauline beoordeelde op 2018-09-05

Pluspunten

Heel fijn mail contact. Mooie kwaliteit geboortebord.
Netjes verzorgd bezorgd.

Nvt

anoniem beoordeelde op 2018-08-27

Pluspunten

Snelle en goede levering van een mooi produkt!

Emmy beoordeelde op 2018-06-20

Pluspunten

Heel mooi! Leuke verpakking en lief dat er een persoonlijk kaartje bij zit!

Els beoordeelde op 2018-05-26

Pluspunten

Goede kwaliteit, snelle levering. Product was 1e keer niet geheel volgens verwachting maar dit is buitengewoon goed opgelost!

Verbeterpunten

Teksten op de website wellicht aanvullen/verduidelijken

Schuttevaar beoordeelde op 2018-05-22

Aanpassingen mogelijk

Geen

Carla beoordeelde op 2018-05-10

Pluspunten

Makkelijk te bestellen, snel en geen gedoe. Ik had een geboorte banner besteld en hij is prachtig, mooie ringen om op te hangen en ondanks dat hij in de volle zon hangt is hij nog steeds prachtig blauw!!

n.v.t.

Wilma beoordeelde op 2018-05-05

Pluspunten

Her bestelde product zag er heel mooi uit in mijn geval was dat een kinderarmbandje wat ik erg waardeerde was dat er een persoonlijk kaartje bij zat ik heb dit nog nog nooit eerder mee gemaakt.

Eigenlijk geen

anoniem beoordeelde op 2018-04-19

Pluspunten

Snelle levering , goed te bereiken (had nog een vraag) en artikel ziet er net zo uit als op de site . Artikel ookErg leuk verpakt.

anoniem beoordeelde op 2018-01-22

Pluspunten

Topservice. Ik was een aantal dingen vergeten op te geven. Ik werd netjes gebeld en de opvolging was ook prima.

S. beoordeelde op 2018-01-12

anoniem beoordeelde op 2018-01-03

Pluspunten

Mooie spullen, correcte levering, behulpzame mensen!

anoniem beoordeelde op 2017-12-08

Bianca beoordeelde op 2017-11-25

Pluspunten

Goed materiaal en een snelle levering!

anoniem beoordeelde op 2017-11-02