Hofpark 40
4741AJ Hoeven

Jolien Havermans- de Joode beoordeelde op 2018-10-07

Snelle levering en het was een cadeautje om te krijgen, zulke pakketjes wil iedereen toch krijgen!

Karin van Breugel beoordeelde op 2018-09-29

Mijn bestelling is keurig verwerkt en ik ben heel nauwkeurig en vriendelijk op de hoogte gehouden van de status. Ook heb ik het heel netjes aangeleverd gekregen. Heel tevreden ook over het product.

Straver beoordeelde op 2018-09-23

Blokken zijn heel mooi, precies wat ik er van had verwacht. Ze waren leuk.ingepakt, met kadokaartjes erbij als je het kado wil geven. Kortom top!

Lindy vd Veen beoordeelde op 2018-09-16

Persoonlijke touch en professionele afhandeling

Lotte beoordeelde op 2018-09-06

Super service, snelle levering en mooi ingepakt

Joleen Ringelberg beoordeelde op 2018-09-05

Mooi ingepakt boek ontvangen met leuke attenties. Het boek ik van prachtige kwaliteit en zeker zijn geld waard. Ik ben heel tevreden.

Margje Van Der Meijden beoordeelde op 2018-09-04

Mooi product, erg leuke verzending

Nikki de Vries beoordeelde op 2018-08-20

Super leuke artikelen en super service :)

Phyllis Ruisendaal beoordeelde op 2018-08-20

Snelle levering, super kwaliteit!

Mady graat beoordeelde op 2018-08-18

Zeer goed, leuk dat t cadeautje al was ingepakt en met zoveel zorg. Leuke attentie voor de klant die erbij zat, gewoon top! Ga vooral zo door, ik zal t zeker anderen aanraden!

Kim van der Perk beoordeelde op 2018-08-16

Snelle levering, de producten waren mooi ingepakt en met een leuke personal touch!
Ook producten zijn in het echt net zo leuk als in de webshop.

Chalisa Murli Murli beoordeelde op 2018-08-03

Super leuk ontvangen, en ik kan niet wachten de andere boeken te bestellen :)!

Anita De boer beoordeelde op 2018-07-31

Denkt mee met de klant. Snelle levering en doet net even meer dan dat je mag verwachten

Shwana beoordeelde op 2018-07-25

Erg tevreden. Donderdag besteld, vrijdag al in huis. Er zat ook een persoonlijke bedankt kaartje bij wat heel erg leuk was.

Manon Otten beoordeelde op 2018-07-20

Snelle levering, goede service en heel leuke producten! Aanrader :)

Mariëlle IJsselstein beoordeelde op 2018-07-19

Prima en snelle levering

Kiona Adriaens beoordeelde op 2018-07-12

Heel tevreden! Alleen de verzendkosten vind ik jammer

Matthijs Burlage beoordeelde op 2018-06-28

Snel geleverd en leuk persoonlijk kaartje. Kwaliteit van de naamblokken is ook heel goed!

Tamara De Gruyter beoordeelde op 2018-06-28

Prachtig boek, snel verstuurd en ook nog eens super leuk verpakt en ingepakt!

J Verstraten beoordeelde op 2018-06-26

Snelle levering. En ziet er top uit.