Hofpark 40
4741AJ Hoeven

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Finka Rajic- Sajinovic beoordeelde op 2018-01-18

Producten zijn goed en was ook nog leuk als cadeautje ingepakt! Maar de levering via jullie post partner liet te wensen over. Onduidelijk waar we naar toe moesten om het op te halen nadat het 1 keer aangeboden was. Normaal gesproken word het de volgende werkdag nogmaals aangeboden alvorens iets bij een ophaal adres ligt.

Reactie van Lifestyle2Love:
Beste Finka,

Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat de levering niet goed is gegaan. Ik ga het in de gaten houden. Als ik nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Marloes | Lifestyle2Love

Maureen Lankamp beoordeelde op 2018-01-11

Zeer tevreden. Leuk verpakt en snelle service!

Patricia beoordeelde op 2018-01-07

Erg tevreden! Netjes ingepakt, en als dank een kaartje erbij gekregen. Super!

Fallon beoordeelde op 2018-01-03

Prima

Viv beoordeelde op 2017-12-24

Product is precies zoals je verwacht. Prima kwaliteit en snelle levering.

Sarah beoordeelde op 2017-12-19

Superleuke producten. Snelle bezorgservice!

Monique van erp beoordeelde op 2017-12-11

Zeer tevreden, snelle levering leuk verpakt en goede kwaliteit

Van Giels beoordeelde op 2017-12-10

Snelle levering, duidelijke site!

Susan beoordeelde op 2017-12-04

Hele leuke webwinkel
Al meerdere keren een cadeautje gehad van vriendinnen!
Nu zelf eens besteld, hartstikke leuk ingepakt, snelle service & super spulletjes.
Heel erg blij mee!

Ingrid beoordeelde op 2017-12-04

Mijn vaste adres voor kraamcadeautjes! Goede service, snelle levering en mooie producten. En dat tegen een mooie prijs. Aanrader!

Maaike beoordeelde op 2017-12-04

Vorige week woensdag een wagenspanner met naam besteld en tot mijn verbazing werd het pakketje al op donderdag bezorgd! En ook erg mooi ingepakt, echt een feestje op het uit te pakken!