Hofpark 40
4741AJ Hoeven

nora vermeulen beoordeelde op 2019-04-08

Snelle levering en daarbij prachtig ingepakt! In een woord super!!!

Carolien Hak beoordeelde op 2019-04-04

Heel tevreden! Het boek was erg leuk ingepakt. Een feestje om het uit te pakken!

Sigourney Daniël beoordeelde op 2019-03-30

Donderdag besteld en zaterdag in huis.

Anjuli Freriks beoordeelde op 2019-03-09

Super mooi invulboek (baby) en super snelle levering! Ook nog eens een feestje om uit te pakken. Beetje spijt dat ik niet meteen de andere boeken erbij heb besteld.

Michelle van der woude beoordeelde op 2019-03-04

Snel in huis en heel mooi ingepakt kon gelijk door naar de ontvanger

Cynthia ten Wolde beoordeelde op 2019-03-03

Snel geleverd na bestelling. En leuk ingepakt

Sylvia Reijnhout beoordeelde op 2019-02-28

Snelle levering. Mooi ingepakt en zelfs een leuk extraatje gehad..

Daisy Broekhuis beoordeelde op 2019-02-25

TOPPERS !

Jolien Havermans- de Joode beoordeelde op 2018-10-07

Snelle levering en het was een cadeautje om te krijgen, zulke pakketjes wil iedereen toch krijgen!

Karin van Breugel beoordeelde op 2018-09-29

Mijn bestelling is keurig verwerkt en ik ben heel nauwkeurig en vriendelijk op de hoogte gehouden van de status. Ook heb ik het heel netjes aangeleverd gekregen. Heel tevreden ook over het product.

Straver beoordeelde op 2018-09-23

Blokken zijn heel mooi, precies wat ik er van had verwacht. Ze waren leuk.ingepakt, met kadokaartjes erbij als je het kado wil geven. Kortom top!

Lindy vd Veen beoordeelde op 2018-09-16

Persoonlijke touch en professionele afhandeling

Lotte beoordeelde op 2018-09-06

Super service, snelle levering en mooi ingepakt

Joleen Ringelberg beoordeelde op 2018-09-05

Mooi ingepakt boek ontvangen met leuke attenties. Het boek ik van prachtige kwaliteit en zeker zijn geld waard. Ik ben heel tevreden.

Margje Van Der Meijden beoordeelde op 2018-09-04

Mooi product, erg leuke verzending

Nikki de Vries beoordeelde op 2018-08-20

Super leuke artikelen en super service :)

Phyllis Ruisendaal beoordeelde op 2018-08-20

Snelle levering, super kwaliteit!

Mady graat beoordeelde op 2018-08-18

Zeer goed, leuk dat t cadeautje al was ingepakt en met zoveel zorg. Leuke attentie voor de klant die erbij zat, gewoon top! Ga vooral zo door, ik zal t zeker anderen aanraden!

Kim van der Perk beoordeelde op 2018-08-16

Snelle levering, de producten waren mooi ingepakt en met een leuke personal touch!
Ook producten zijn in het echt net zo leuk als in de webshop.

Chalisa Murli Murli beoordeelde op 2018-08-03

Super leuk ontvangen, en ik kan niet wachten de andere boeken te bestellen :)!