Hofpark 40
4741AJ Hoeven

Herber beoordeelde op 2018-04-21

Elke keer weer top!!

Judith Hendriks beoordeelde op 2018-04-19

Duurde 1,5week voordat ik de bestelling ontvangen had. Kreeg pas iets te horen toen ik zelf ging mailen.

Reactie van Lifestyle2Love:
Beste Judith, volgens onze gegevens heb je op 13 april een twee kraskaarten bij ons besteld welke dezelfde dag nog verzonden zijn per brievenbuspost. Wij lezen deze beoordeling 6 dagen na je bestelling, wat een besteltijd van 1,5 week onmogelijk maakt. Daarnaast hebben wij geen mail van je ontvangen. We houden onze klanten graag tevreden en willen graag uitzoeken wat er precies is misgegaan. Zou je contact op kunnen nemen met ons? Mvg Marloes van Lifestyle2Love

Anouk Gerritsen beoordeelde op 2018-04-16

Snel geleverd! En mooi en goed verpakt! De bestelling zag er mooier uit als op de webshop!

Esther Liebregts beoordeelde op 2018-04-15

Snelle levering, erg leuk verpakt en een goede service!!!!

Naomi Loois beoordeelde op 2018-04-15

Goede service. Snel en het pakketje was leuk in gepakt!

Petra Jansen beoordeelde op 2018-04-09

Leuk ingepakt en snelle levering!

Caroline van den broek beoordeelde op 2018-04-08

Leuke site
Ik heb een kraamboek besteld
En via track en trace bleef het maar bij afgifte liggen
Dus ik had een mailtje gestuurd naar marloes
En gelijk antwoord terug en ze dacht mee om het dan op een andere manier sneller mischien zou kunnen
Echt top
Maar ik heb het binnen
En wat leuk ingepakt , was helemaal verbaast dat het zo leuk gedaan was
Ik maak het ook niet open hoe het boek erin het echt uit ziet
Maar laat het dicht voor me dochter als kado straks bij de babyshower

Nou de groetjes en tot een volgende bestelling

Tiny Tabak beoordeelde op 2018-04-02

Super snelle levering & leuke producten.

Jantje Beets beoordeelde op 2018-04-01

Leuk ingepakt cadeautje!! Snel bezorgd.

A Van Kampen beoordeelde op 2018-03-29

Heel tevreden

Samantha de Laat beoordeelde op 2018-03-26

Heel tevreden. Ik had niet verwacht dat het ook nog eens mooi werd ingepakt. Nu was het stiekem alsnog een verrassing om mijn bestelling open te maken! Hele goede service en een fijne en snelle communicatie.

Nicol Kraesgenberg beoordeelde op 2018-03-26

Erg leuk ingepakt en eerder dan verwacht binnen!! Super👍🏻

Merel Herber beoordeelde op 2018-03-21

Snelle levering en heel leuk ingepakt met een persoonlijk kaartje erbij. De door mij bestelde artikelen waren helemaal zoals verwacht. Aanrader dus! (ook leuk om iemand anders cadeau te doen!)

Melissa Hage beoordeelde op 2018-03-12

Snelle levering en onwijs leuk verpakt!!

Michel Daalmeijer beoordeelde op 2018-03-05

Super! Volgende dag in huis en heel mooi ingepakt met leuke dingen erbij. Hostmanship op en top!!!

Lotte Uitslag beoordeelde op 2018-03-01

Super tevreden. Snel ontvangen en het is zo leuk ingepakt. Een cadeautje aan mezelf 🤗. Lief kaartje erbij, gewoon top.
Product is ook naar verwachting, dat komt vooral door de duidelijke beschrijving en filmpjes op de website.

Joyce beoordeelde op 2018-02-25

Wanisha Chotkan beoordeelde op 2018-02-24

Super!

Valerie Pullen beoordeelde op 2018-02-23

Super! Snel geleverd, heel mooi verpakt en boekje is zoals ik had gehoopt! Erg blij mee!

Isabelle Plantinga beoordeelde op 2018-02-21

Super snelle levering, ondanks dat het eerst nog gemaakt moet worden. Helemaal top!