Hofpark 40
4741AJ Hoeven

Mady graat beoordeelde op 2018-08-18

Zeer goed, leuk dat t cadeautje al was ingepakt en met zoveel zorg. Leuke attentie voor de klant die erbij zat, gewoon top! Ga vooral zo door, ik zal t zeker anderen aanraden!

Kim van der Perk beoordeelde op 2018-08-16

Snelle levering, de producten waren mooi ingepakt en met een leuke personal touch!
Ook producten zijn in het echt net zo leuk als in de webshop.

Chalisa Murli Murli beoordeelde op 2018-08-03

Super leuk ontvangen, en ik kan niet wachten de andere boeken te bestellen :)!

Anita De boer beoordeelde op 2018-07-31

Denkt mee met de klant. Snelle levering en doet net even meer dan dat je mag verwachten

Shwana beoordeelde op 2018-07-25

Erg tevreden. Donderdag besteld, vrijdag al in huis. Er zat ook een persoonlijke bedankt kaartje bij wat heel erg leuk was.

Manon Otten beoordeelde op 2018-07-20

Snelle levering, goede service en heel leuke producten! Aanrader :)

Mariëlle IJsselstein beoordeelde op 2018-07-19

Prima en snelle levering

Kiona Adriaens beoordeelde op 2018-07-12

Heel tevreden! Alleen de verzendkosten vind ik jammer

Matthijs Burlage beoordeelde op 2018-06-28

Snel geleverd en leuk persoonlijk kaartje. Kwaliteit van de naamblokken is ook heel goed!

Tamara De Gruyter beoordeelde op 2018-06-28

Prachtig boek, snel verstuurd en ook nog eens super leuk verpakt en ingepakt!

J Verstraten beoordeelde op 2018-06-26

Snelle levering. En ziet er top uit.

Caroline van den broek beoordeelde op 2018-06-12

een tijdje geleden had ik het kraamboek besteld
Nu wilde me dochter ook het babyboek
dus besteld
Maar er zijn twee uitgavens
Dus werd ik netjes gemaild met de vraag wat er op de kaft stond een mat/glimmend hartje
Zodat ze wel alle twee het zelfde eruit zien
Nou dat vind ik top
En zo leuk ingepakt krijg je het binnen
Geweldig

Manuela Jordens beoordeelde op 2018-06-12

Top service!

Cathy Maas beoordeelde op 2018-06-08

Ben heel tevreden snel in huis en ontzettend leuk ingepakt met leuk kaartje erbij maakte mijn dag weer goed en top

Groet Cathy

Chantal Kik beoordeelde op 2018-06-02

De boeken werden prachtig ingepakt en met een leuk kaartje bezorgd. Fijn dat je op de website de boeken van te voren bladzijde voor bladzijde kunt bekijken.

Aurora Engelgeer beoordeelde op 2018-06-01

Top. Leuk ingepakt ook

Evil beoordeelde op 2018-05-31

Snelle service!

Angelavanreeken11@live.nl beoordeelde op 2018-05-18

Super tevreden
Eg super service
Alles was al mooi ingepakt
En super mooie producte
Blij mee !!

Mandy Van Eekelen beoordeelde op 2018-05-07

Het was een kadootje om mijn bestelde speenkoord binnen te krijgen. De koort is super mooi geworden, maar wat leuk zo die extra's. Het zit nog mooi ingepakt en ze stoppen er een persoonlijk kaartje bij en tot slot een chocolaatje.
Dus net een kado! Echt heel leuk!

Monica beoordeelde op 2018-05-07

De volgende dag al binnen! En wat een feestje was het afgelopen dagen om onze naasten familie en vrienden te verrassen met de kraskaartjes! Heel erg bedankt, deze bijzondere momenten zijn mede dankzij jullie zo geslaagd geweest! X