koedijkerstraat 10

Mystery shopper

Lees
waarom

Jan Rapmund beoordeelde op 2017-07-03

Heb 4 plafond led lampen gekocht. Ik werd met extra vragen goed geholpen en de spullen werden keurig volgens schema geleverd. De lampen staan mooi. Later bleek dat we er een teveel hadden gekocht (in een net gebouwde woning is het soms lastig alles te overzien).
Ik kon de lamp, zelfs maanden na dato, nog retourneren. Klasse.

J. van Rhijn beoordeelde op 2016-11-14

Super service. Onderdelen voor Foscarini lamp stonden niet op website maar na telefonisch verzoek direct bested en verzonden.

Michael beoordeelde op 2016-05-24

Perfecte klantenservice. Wanneer ik belde voor vragen werd er gelijk opgenomen en werd er de tijd voor mij genomen. Heb mijn bestelling binnen en alles werkt perfect. Zeker een aanrader!

Charlotte beoordeelde op 2015-03-19

Vriendelijk geholpen aan de telefoon

Mystery shopper beoordeelde op 2015-03-04

We hebben de webwinkel Light4You onlangs verrast met een mysteryshopping actie. Tijdens deze actie deden we ons voor als een geïnteresseerde in de B Lighted CubiQ Wandlamp. We vroegen aan de webwinkel of hier ook verschillende kleuren lampen in zouden kunnen. Daarnaast vroegen we of deze lampen ook door de webwinkel werden verkocht. We kregen al spoedig een reactie terug van de webwinkel. Hierin werd aangegeven dat er in de B Lighted Cubiq wandlamp G9 halogeen lampjes danwel G9 LED lichtbronnen gingen. Deze genoemde lampen waren helaas nog niet beschikbaar in verschillende kleuren maar wel in warm wit. De webwinkel durfde daarnaast ook niet te zeggen of er verschillende kleuren voor ontwikkeld zou worden maar dat ze hier voor nu nee op zouden zeggen. Er werd door de webwinkel geadviseerd om thuis toch voor een halogeenlichtbron te kiezen. Wanneer het lang en veel brand zou er ook gekozen kunnen worden voor LED lichtbronnen. We kregen vervolgens de bronnen op de website voor de goede LED lichtbronnen. Vanwege de spoedige en inhoudelijke reactie zijn we zeer tevreden over de klantenservice van de webwinkel. We beoordelen de webwinkel light4you dan ook met de voltallige vijf sterren.

David beoordeelde op 2014-12-01

Snel bezorgd, overzichtelijke site.

2014